Keikaus kirjoitti: Dääm, pitäisiköhän sun vähän valmentaa muakin...

Keikaus kirjoitti: Dääm, pitäisiköhän sun vähän valmentaa muakin...
Mä muistelisin niiden rannekkeiden joskus maksaneen jotain 75-85 mk, nyt ne maksaa 28 €.ninnithequeen kirjoitti:Ollaan just kohta lähdössä sinne perheen kera, ja mie pyörin innoissani tuolla: http://www.linnanmaki.fi/fi/linnanmaki
Tällaisella kelillä siellä vaan varmaan on ihan pirusti väkeä, puuh. Ja laiteliput ja rannekkeet on
Näinpä.millivanilli kirjoitti:Mä muistelisin niiden rannekkeiden joskus maksaneen jotain 75-85 mk, nyt ne maksaa 28 €.
Elämä on. *ilkkuvan kimeällä mummon äänellä*Suvinen kirjoitti: Kylläpä on hinnat noussut, ryöstöä!
Tuska on 30.6-2.7Mojo kirjoitti:1.7! 1.7! 1.7! 1.7! 1.7! 1.7! 1.7! ... jos siis olen tullakseni.
Silloin olen maisemissa.
Muahan ei Space Shottiin saa, eikä sillä ole mitään tekemistä laitepelon kanssa. Olen nimittäin hieman raskaana. Kaikkiin muihin laitteisiin menen vaikka perse edellä jos niikseen tulee.swirl kirjoitti:Saattaa kiinnostaakin, kunhan Space Shotiin ei ole pakko mennä... ainoa viikonloppu, joka noista sopinee, on 22.-23. päivä. Kesä alkaa olla ihan täyteen buukattu.
Kuin myös. Vapaata tuolloin!AarneAnkka kirjoitti:1.7. sopii mullekin.