Siinä kunnossa se on jo nyt.aasi kirjoitti:Luin hobittibikinikunto.nowaysis kirjoitti:hottisbikinikunto

Siinä kunnossa se on jo nyt.aasi kirjoitti:Luin hobittibikinikunto.nowaysis kirjoitti:hottisbikinikunto
Ei ihminen muutamassa päivässä pystykään juuri kiloa enempää lihoamaan. En muista kalorimäärää, mutta julmettu extramäärä tarttee syödä ja juoda, jotta kilo läskiä tai mitä nyt jääkään syntyy. Tämän kun tietää, niin on helppo mieltää, että kyse on monen lisäkilon kohdalla usein pitkälti kehon keräämästä nesteestä, joka taas jää liiallisen suolan mukana.ninnithequeen kirjoitti:Mä en muuten oikeesti tajua, miten joku pystyy pelkästään Joulun aikaan lihomaan monta kiloa. Mulla se parikin kiloa kestää kyllä kauemmin tulla
Oi, onko karvaiset töppöjalatkin?Lilo kirjoitti:Siinä kunnossa se on jo nyt.
Toki. Kesäsin se mokoma sheivaa.aasi kirjoitti: Oi, onko karvaiset töppöjalatkin?
Voisimme antaa kaikki mielipiteemme, jos näkisimme pehmeytesi. Nyt mielikuvitus ei taida riittää mielipiteeseen,pukeeko se sinua, valitettavasti.Keikaus kirjoitti:Mä olen tainnut pullistua hieman, ehkä kilon. Olen syönyt paljon suklaata, levynä, pötkönä ja jäätelönä. Mielestäni takaisin tullut pehmeys pukee minua. Tosin voipi olla, ettei pehmeys ole pitkäaikaista.
Oiskohan ollu ~ 7000 kcal.Dr.Diarrhea kirjoitti:En muista kalorimäärää, mutta julmettu extramäärä tarttee syödä ja juoda, jotta kilo läskiä tai mitä nyt jääkään syntyy.
Mussutin pussillisen jouludumleja. Sorruin eilen ostamaan tosta saarekkeen k-kaupasta kun kurjat myyvät puoleen hintaan joulukamat! (*vink*) Grääh, no more.Stadinarska kirjoitti:Itse söin tänään myös Toblerone-joulu-suklaata, jonka otin hätä"varastosta". Teki niin mieli.
Mä syön kanaa melkein joka päivä. Tänhetkinen suosikki on seuraava: ostat maustamatonta kanaa silppuna tai fileenä, paistat öljyssä, maustat esim. mustapippurilla ja suolalla sekä chilillä, jos jälkimmäisestä pidät, sitten kookosmaitoa, currytahnaa, ananasta ja paprikaa. Jasminriisipedin keität jä höyrytät vartin. Toimii kuin sveitsiläinen kelloGeetzu kirjoitti: Miten kanasta saa hyvää?
Wokki vaan esille ja sinne tyrkkäämään broilerin iloiseksi seuraksi kaikenmaailman kasvikset. Vaihtelua saa paitsi vaihtelemalla kasviksia myös käyytämäällä noita edellämainittuja curry-, chili- ym. tahnoja. Valmiiksi marinoidut broiskut kannattaa todella jättää sinne kaupan hyllyyn pilaantumaan. Niiden marinaadit maistuvat yleensä enemmän tai vähemmän synteettiseltä oksulta. Lisäksi olen antanut itselleni kertoa että marinaadia käytetään lihavalmisteissa usein peittämään lähestyvää viimeistä myyntipäivää jolloin tuote alkaa tummumaan.Geetzu kirjoitti:Mussutin pussillisen jouludumleja. Sorruin eilen ostamaan tosta saarekkeen k-kaupasta kun kurjat myyvät puoleen hintaan joulukamat! (*vink*) Grääh, no more.Stadinarska kirjoitti:Itse söin tänään myös Toblerone-joulu-suklaata, jonka otin hätä"varastosta". Teki niin mieli.
Tää on oikee topic kirota: inhoan kanaa! Siis vittu. Sitä pitäisi ja pitäisi syödä, joo joo, mut siihen tympääntyy niin pian. Ihan liian pian. Mitä muuta voi syödä ku punasta lihaa ja kalaa? Paljonkohan maksais henkkoht kokki, joka kävis kerran päivässä, tulis kaupan kautta ja näyttäiskin hyvältä? (Oma äijä kävis muuten mut ku se ei ehi ja sil on joku outo fiksaatio nyt ajatukseen et mulla ei oo muuta tekemistä ku kodinhoito eli safkanlaitto. Kuitti töihin.) Miten kanasta saa hyvää?
Törmäsin googlella broilerikastikkeeseen, jossa oli maksamakkaraa. Siitä en tiedä onko hyvää, mutta reseptin keksijä väitti, ettei broilerin makua sen kastikkeen kanssa edes huomannut.Geetzu kirjoitti:Miten kanasta saa hyvää?
Elcana:Geetzu kirjoitti:Miten kanasta saa hyvää?
Mää ostan melkein aina valmiiksi marinoitua broileria. Kunnolla kun lisää maustetta, niin se mitenkään oksulta maistu. Toisaalta tupakka on pilannut aistini jo aikoja sitten.voyager2 kirjoitti:Valmiiksi marinoidut broiskut kannattaa todella jättää sinne kaupan hyllyyn pilaantumaan. Niiden marinaadit maistuvat yleensä enemmän tai vähemmän synteettiseltä oksulta.
Muru, kuntoilu voi olla myös ilmaista. Mars kävelemäänSuvinen kirjoitti:Helmikuun alussa aloitan kuntoilun, koska a) saan tilin ja on varaa
Tätä joutuu muuten kokeilemaan.elco kirjoitti:Elcana:
Täällä kans.ninnithequeen kirjoitti:Tätä joutuu muuten kokeilemaan.elco kirjoitti:Elcana: