Laitanpa reseptin tuonne Kityn keittokirjaan, sen verran muikeat tuoksut täällä on.

Seuraavaksi varmaan syöt suklaata vaikket tykkääkään siitä ?BettyB. kirjoitti:Söin vitutukseen laskiaispullan. Nam.
Katsoin ite vähän samaa. Ei irvistämällä ja karjumalla tule tuloksia. Siihen tarvitaan paljon muutakin.Dr.Diarrhea kirjoitti:Toi seivästäjä Mononen ottaa hommat pikkusen liian vakavissaan. Pitäisköhän sille sanoo siitä?
Mä taas mietin, että mä oon harjoitellut puntilla ihan väärin.Mulli75 kirjoitti:Katsoin ite vähän samaa. Ei irvistämällä ja karjumalla tule tuloksia. Siihen tarvitaan paljon muutakin.Dr.Diarrhea kirjoitti:Toi seivästäjä Mononen ottaa hommat pikkusen liian vakavissaan. Pitäisköhän sille sanoo siitä?
Onko liikaa lihaksia? Tuttu tunneKeikaus kirjoitti:Mä taas mietin, että mä oon harjoitellut puntilla ihan väärin.Mulli75 kirjoitti:Katsoin ite vähän samaa. Ei irvistämällä ja karjumalla tule tuloksia. Siihen tarvitaan paljon muutakin.Dr.Diarrhea kirjoitti:Toi seivästäjä Mononen ottaa hommat pikkusen liian vakavissaan. Pitäisköhän sille sanoo siitä?
Lihaksia ei ole koskaan liikaa! Kaula ei ole koskaan liian paksu! Kultaketjuja sikaniskan ympärillä ei ole koskaan liian kevyesti! Tuossa punttiharjoitteluni tavoitteet pähkinänkuoressa. No ei vaineskaan, mietin vain, että en ole ähkinyt niin paljoa enkä selvästikään treenannut tosissaan. Täytyy tässä ottaa itseään niskasta kiinni ja lähteä salille karjumaan. Vavise, Matti Mononen!Dr.Diarrhea kirjoitti: Onko liikaa lihaksia? Tuttu tunne
En mä koskaan karju salilla, enkä ole mikään hirveä lihaskimppu. Voimaharjoittelussa on hyvä oppia oikea hengitystekniikka. Mitä järkeä on niitä (kasvo)lihaksia jännittää joita ei siihen suoritukseen tarvita. Itse tajusin hengitystekniikan tärkeyden vapaaotteluharjoituksissa.Dr.Diarrhea kirjoitti:Onko liikaa lihaksia? Tuttu tunneKeikaus kirjoitti:Mä taas mietin, että mä oon harjoitellut puntilla ihan väärin.Mulli75 kirjoitti:
Katsoin ite vähän samaa. Ei irvistämällä ja karjumalla tule tuloksia. Siihen tarvitaan paljon muutakin.
Se on oikeesti hieman pelottava tyyppi. Mä luulen, että se on nytkin jänkhällä karhujahdissa niillä sen seipäillä.Keikaus kirjoitti:Vavise, Matti Mononen!
Mitenköhän v*tussa nää liittyy toisiinsa? Taidat nyt olla vähän tymä.Mulli75 kirjoitti:Seuraavaksi varmaan syöt suklaata vaikket tykkääkään siitä ?
Vedin Matti Monos-pätkästä sen johtopäätöksen, että karjuminen edistää lihasten kasvua. Aion karjua kuin leijona (ei se horoskooppimerkki) ja pelästyttää salilla käyvät mummot ja papat treenilläni. Kasvolihasten samanaikainen harjoittaminen saattaa muotoilla kasvojani mielenkiintoiseen leveät leukaperät -suuntaan.Mulli75 kirjoitti: En mä koskaan karju salilla, enkä ole mikään hirveä lihaskimppu. Voimaharjoittelussa on hyvä oppia oikea hengitystekniikka. Mitä järkeä on niitä (kasvo)lihaksia jännittää joita ei siihen suoritukseen tarvita. Itse tajusin hengitystekniikan tärkeyden vapaaotteluharjoituksissa.