Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
nokkaelain

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Pyry-Matias kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: En niin ole ihminen, kitinäkin on opettanut :D
Haista ny vittu.
Itse aioin kirjoittaa juuri saman kommentin tältä osin, mutta olit ehtinyt ensin:)

En ole itsekään seurustellut ja ymmärään melko hyvin Gattacan kommentit kelpaamisesta, mutta tuo on vain itsepetosta.
NuoriDaavid kirjoitti:ehkä ongelma on se, että ei olla valmiita heittäytymään ja antamaan itsestään?

Jos ei anna ei voi saada. Ihmissuhteessakaan. Täytyy olla valmis heittäytymään.
Et vaan voi kuvitella edellisiä treffejänikään; enemmän heittäytymällä olisin tullut jo torjutuksi (vaihtoehto sekin, mikäs siinä:) )
Googlebot

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

NuoriDaavidin muodostama varoittava esimerkki estää mielikuvatasolla minua pariutumasta vakavasti kenenkään kanssa. Kohta minäkin alkaisin haikailla vapautta prätkän selässä auringonlaskuun ratsastaen.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

NuoriDaavid kirjoitti:Kun olen näitä uuspanettomien tekstejä lukenut, niin ehkä ongelma on se, että ei olla valmiita heittäytymään ja antamaan itsestään?
On tuossakin jotain perää varmaan mutta vain osasyynä. Omalta kohdalta voin sanoa, ettei toisaalta ole ollut mitään ylettömän pakottavaa tarvetta, koska viihdyn paljon yksin + epämääräisiä syitä. Kompleksista.

En minäkään neitsyt ole, ei niitä kahden käden sormet riitä laskemaan mutta eipä kukaan ole jäänyt tähän päivään asti. Eikä tässä ole pariin vuoteen enää jaksanut yrittää kovinkaan ponnekkaasti, koska ei parisuhdetta pelkän piNpin vuoksi viitsi.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
aimohaiku

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Rahkapussi kirjoitti: Miksi ei ole suhdetta tai miksi ei elä suhteessa?
Olen suhteeton, koska sain maanantai-iltana yli vuoden kestäneen suhteen jälkeen tekstiviestin, jossa todettiin, ettei minun kanssa enää seurustella. Suhteetonta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

aimohaiku kirjoitti:Olen suhteeton, koska sain maanantai-iltana yli vuoden kestäneen suhteen jälkeen tekstiviestin, jossa todettiin, ettei minun kanssa enää seurustella. Suhteetonta.
Saakelin Matti Vanhanen, kun on opettanut ihmisille tuon tekstarissa jättämisen! Kuitenkin, olen pahoillani suhteen kariutumisesta.
Chap

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Vaola kirjoitti:Mä oon joskus miettinyt, että minkälaisia ovat olleet ne suhteet, jotka päättyvät tuolla lailla.
Kai tuollainen tapa lopettaa suhde kertoo enemmän jättäjästä kuin suhteesta.
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:Annoin hellästi pakit pystytisuiselle kiltinkunnolliselle teiniprinsessablondille.
Maddelle? Se on jo 25, vanha harppu, ei mikään teini! Sitä paitsi se nuuskaa, ei siis kunnollinenkaan.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Ainoa mies, jonka olen koskaan todella halunnut omakseni, oli eräs 13-vuotias naapurinpoika tuossa pari vuotta sitten. Se oli ainoa kerta elämässäni, kun olen ollut ihastunut toiseen ihmiseen. Noiden aikojen jälkeen olen testannut, kykenisinkö seurustelemaan vaikean ihmisen kanssa, vajaaälyisen ihmisen kanssa ja rakastamani ihmisen kanssa, ja vieläkin tuo nuori, nyt 18-vuotias uros symboloi minulle sitä tärkeintä asiaa, mitä älyn ja helppouden lisäksi mieheltä haluan: vain tuntea olevani pinnallisesti ihastunut häneen. Sitä on rakkaus.

En siis ole suhteessa, koska halloo halloo tuu tuu tupakkarulla bella donna missä on sairaala?
Quarter

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

aimohaiku kirjoitti:Olen suhteeton, koska sain maanantai-iltana yli vuoden kestäneen suhteen jälkeen tekstiviestin, jossa todettiin, ettei minun kanssa enää seurustella. Suhteetonta.
Helemi. En oo siis ainut. Joskin mä sain samankaltaisen viestin jo sunnuntaina. Siinä tosin ilmoitettiin, että on taidettu alkaa seurustelemaan toisen kanssa. Useampi kuukaus peliä ja veivausta ja tuohon tyssäsi.
Mut hei sinkkukesä. Fuck yeah! :ohyeah:
Rahkapussi

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Ohos, olin ihan unohtanut tämän aloittamani ketjun. Ihania postauksia tullut, varsinkin miehet heittäytyneet aika syvällisiksi. Jopa G-man :h:

Allekirjoitan sen lauseen (NuoriDaavid), jossa meitä simpsakan oloisia sinkkunaisia- ja miehiä moitittiin uskalluksen puutteesta ja heittäytymisen pelosta. Se on niin totta! Tuntuu, että vuosi vuodelta on hankalampaa ulottaa emotionaalista mukavuusaluettaan toisen ihmisyksilön vastaavaa kohti. Yllätin jopa itseni ajattelemasta perikeski-ikäistä ajatusta/kitinää, että "mikään ei tunnu enää miltään".

Onneksi olen nähnyt jännittäviä, emotionaaliseroottisia unia tässä mennäöinä, joten ilmeisesti rakastumislihakseni ovat vielä kondiksessa!
Rahkapussi

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

aimohaiku kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti: Miksi ei ole suhdetta tai miksi ei elä suhteessa?
Olen suhteeton, koska sain maanantai-iltana yli vuoden kestäneen suhteen jälkeen tekstiviestin, jossa todettiin, ettei minun kanssa enää seurustella. Suhteetonta.
Eipä tämä nyt lohduta, mutta tulet olemaan onnellisempi ilman sitä lutkaa. Törkeää käytöstä!
Rouva Pupu

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Rahkapussi kirjoitti: Eipä tämä nyt lohduta, mutta tulet olemaan onnellisempi ilman sitä lutkaa. Törkeää käytöstä!
Tainnunna palata yhteen? Tai sitten olen ulkona, ei uutta ei.
Pyry-Matias

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Rahkapussi kirjoitti:Allekirjoitan sen lauseen (NuoriDaavid), jossa meitä simpsakan oloisia sinkkunaisia- ja miehiä moitittiin uskalluksen puutteesta ja heittäytymisen pelosta. Se on niin totta!
Helpointahan on ns. jäädä peiton alle - ei tapahdu mitään pahaa muttei toisaalta hyvääkään. Yhtä lailla kaikkeen tottuu, paitsi se jääpuikkojudanssi.

Sitten, täytyyhän välillä olla sitä yksinoloa, jossa tavallaan ladataan akkuja, jotta jaksaa alkaa tutustumisrumban. Siis, että jaksaa altistua sille varauksetta. On hemmetin tervehdyttävää välillä kalibroida mielensä siitä, kuinka kivaa ja minkälaista se yksinolo onkaan. Samalla saa turvallisuudentunnetta mutta myös perspektiiviä.

Uskalluksen puute ja heittäytymisen pelko ovat defenssimekanismeja, joilla suojelemme itseämme liialliselta kuormalta. Ne ovat pysyviä mekanismejamme, joita vastaa ei tule hyökätä, vaan joita kannattaa kuunnella ja tulkita.

Mulla on menossa jakso, nyt jo puoli vuotta, jolloin mun mieli ei ole ollut avoin ihmissuhteelle. Joku pikku systeemi olis voinut olla mahdollinen, mut tällöin olisin kyllä informoinut vastapuolta suhtautumisestani. Läheisyys, läsnäolo ja seksi kyllä vieläkin kelpaavat, mutta eivät ollenkaan varauksetta.

Tuli tällä kertaa tämmöstä ajatusvirtaa, jolla ehkä lähinnä jäsentelen ajatuksiani 8)
Rouva Pupu

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyry-Matias kirjoitti: Tuli tällä kertaa tämmöstä ajatusvirtaa, jolla ehkä lähinnä jäsentelen ajatuksiani 8)
Kyllä sä joskus jotain järkevää sieltä/siellä näpyttelet 8) Puss!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18776
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen jättänyt ja minut on jätetty. Minulle ei ole helppoa luoda suhteita ihmisiin
saati sitten seksisuhteita naisiin. Toisten tekemiset ja haluamiset ovat minulle lähes aina mysteeri. Olen ilmeisesti hyvin itsekeskeinen ihminen, vaikka tykkäänkin puuhata kaikkea toisten kanssa. Olen siis herkkä kuin betonityömiehen työrukkanen. Kuten useat tietävät olen myös usein täysin asiaton ja jopa karkea ihminen. Voihan se toisaalta olla myös että olen löytänyt kitinästä arvoiseni vertaisverkon?
Pyyhin Netikettiin..
Sheetlord

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Chap kirjoitti:Kai tuollainen tapa lopettaa suhde kertoo enemmän jättäjästä kuin suhteesta.
Tuon tekstari-postari-metodin ylittää alhaisuudessaan vain "apinaote-tekniikka", eli etsitään ensiksi uusi ja ilmoitetaan vasta sit nykyiselle kumppanille, notta "soromnoo".
Rouva Pupu

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sheetlord kirjoitti:
Chap kirjoitti:Kai tuollainen tapa lopettaa suhde kertoo enemmän jättäjästä kuin suhteesta.
Tuon tekstari-postari-metodin ylittää alhaisuudessaan vain "apinaote-tekniikka", eli etsitään ensiksi uusi ja ilmoitetaan vasta sit nykyiselle kumppanille, notta "soromnoo".
Mä keksin myös yhden johon on tullut törmättyä: ei ilmoiteta yhtään mitään. Pelkkää hiljaisuutta vuon. Pitkissäkin suhteissa, huhhei.
Pyry-Matias

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä keksin myös yhden johon on tullut törmättyä: ei ilmoiteta yhtään mitään. Pelkkää hiljaisuutta vuon. Pitkissäkin suhteissa, huhhei.
Kaikenlaistahan elämä tuo muassaan. Mä päätin viimeisen pitemmän jutun puhelinsoitolla, jonka jatkeeksi toki myöhemmin keskustelimme. Siis olisin voinut odottaa päätöstä, sen ilmoittamista, muutaman tunnin, mut ahdisti koko tuohu niin paljon, ettei pystynyt. Kysynkin, onko kukaan käyttänyt "helppoja" keinoja lopettaessaan suhteen?

Yleisesti kuullessani jonkin suhteen päättymisen halvasta päättämistavasta, en kyllä heti ole tuomitsemassa päättäjää, vaan ensinnä mulle nousee mielenkiinto olosuhteista ja myös vastapuolen näkemyksestä. Nämä jutut kun eivät todellakaan ole usein yksinkertaisia tai yksiselitteisiä.
Rouva Pupu

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyry-Matias kirjoitti: Kysynkin, onko kukaan käyttänyt "helppoja" keinoja lopettaessaan suhteen?
Kaksi kertaa olen lopettanut puhelulla. Ensimmäisessä välimatkaa oli satoja kilsoja ja seuraavaan näkemiseen ihan liian pitkä matka. Pitkän suhteen olen myös lopettanut puhelimessa, silloin taas oman turvallisuuden takia.

En jaksa tuomita toisia, en tiedä tilanteita. Koskaan.
Sheetlord

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Pyry-Matias kirjoitti:Kysynkin, onko kukaan käyttänyt "helppoja" keinoja lopettaessaan suhteen?
Puhelinta olen käyttänyt ainakin kerran. En ole mitenkään erityisen ylpeä tästä. Apinaotteen kohteeksi minulla on ollut kunnia joutua vissiin kahdesti.
Enttu

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Enttu »

1.koska olen ruma
2. haisen pahalta
Pyry-Matias

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vaola kirjoitti:Vähän selkärangattomaltahan tämäkin kuulostaa, mutta pääasia kai on kuitenkin että se mikä ei toimi loppuu.
Niin, eikö se missä suhteen tilassa päätös tapahtuu tai se, että asian ei pitäisi olla kummallekaan yllätys, vaan pikemminkin vääjäämätön, olisi olennaisempi näkökohta kuin tapa, jolla suhteen päättää?

Mä nyt olen "valinnut" tähän asti tervepäisiä kumppaneita, eikä erodraamaa ole ollut nimeksikään, niin ilmoitustapa ei ole näytellyt sinänsä mitään roolia, koska keskustelyhteys on aina säilynyt jälkeenpäin. Eli esmes mun tapauksessani ei tekstari-ilmoitus olisi ollut mielestäni missään suhteessani älyttömän häikäilemätöntä. Pikemminkin se olisi ollut vain ontuva mutta sinänsä inhimillinen teko.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Pyry-Matias kirjoitti:esmes mun tapauksessani ei tekstari-ilmoitus olisi ollut mielestäni missään suhteessani älyttömän häikäilemätöntä. Pikemminkin se olisi ollut vain ontuva mutta sinänsä inhimillinen teko.
Sama juttu täällä, oonkohan mahtanu ketään edes jättää ihan naamatusten..
Ite valitsisin myös mielummin sen tekstarin tai puhelun ku sen että "voidaanko tavata, mulla olis asiaa..." Ja sit joutuu kuuntelee sen iänikuisen lätinän jonka toinen on harjotellu valmiiks.
Yritän aina välttää tollasia epämukavia tilanteita, tietysti täytyy voida jälkeenpäin jutella, kunhan oon saanu sen "varoituksen" etukäteen.

Ihan eri asia jos asutaan kimpassa tai suhde on vakavalla pohjalla, mun tapauksessa ero siinä vaiheessa ei vaan vois tulla puun takaa, mielestäni osaan sen verran lukee ihmistä ja tilannetta.
Tai sit en oo vaa vielä törmänny niihin kusipäisimpiin näyttelijöihin.
Tosin mut just yllätettiin sillä pettämisjutulla mutta olin kyllä senkin aistinu, ei sitä vaan halunnu uskoo vielä sillonkaan kun todisteet oli ihan selkeet.
Sama juttu varmaan ton suhteen kuihtumisen kanssa jos on itte ihan tulenpalavasti rakastunu.
slam

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Haluaisin luonnosta löytää mukavan. Onhan minulla ollut ihastumisia naisiin, mutta PA. Yhden eräopasopiskelijan kanssakin olisin halunnut puhua, mutta mitä sanoa? tai voihan sitä joutavaa sanoakkin, mutta eteneminen vituiksi menisi.

Lukemattomia tilanteita, kun olisi voinut puhua. Valmistin itselleni häkin viimeksikin, kun tuli melkein henkitysvaikeuksia, kun brunetti tunki suoraan viereen. aaaah. kädet nyrkissä vaan, että "ei jumalauta". Huvitti hakata päätä siihen linja-autopysäkkiin, mutta pysyin kulttuurin vankina....

Täytynee koittaa vetää hommaan ryhtiä. :P
luuseri

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja luuseri »

yksinäinen ratsastaja ilmeisestikkin..