Re: Facebook
Ja myöntää se, ettei meillä ole muita kavereita?Aito_Johanna kirjoitti:Meidän kaikkien olisi varmaan pitänyt liittyä sinne Kitinä-nikeillä
Kuka tekee sen ensin?BettyB. kirjoitti:Pitäs varmaan perustaa Kitinä-yhteisö?
Kehdataanko me ihan oikeilla nimillämme?BettyB. kirjoitti:Pitäs varmaan perustaa Kitinä-yhteisö?
BettyB. kirjoitti:Pitäs varmaan perustaa Kitinä-yhteisö?

Mä mietin hetki sitten samaa...
Epätoivoinen ihminen tekee mitä tahansaAito_Johanna kirjoitti:Kehdataanko me ihan oikeilla nimillämme?BettyB. kirjoitti:Pitäs varmaan perustaa Kitinä-yhteisö?

Mahtaako se olla kuitenkaan niin vaarallista. Lähes kaikki tälläkin palstalla tietää jo ainakin mun oikean nimen, eikä ole vielä tippunut tappouhkauksiaBettyB. kirjoitti:Niin, tossa on toki se oikeiden nimien "kirous"... hmmm...

-
- Kitisijä
Mä en oo ees huomannut tuolla yhtään nimimerkkiä..Aito_Johanna kirjoitti:Meidän kaikkien olisi varmaan pitänyt liittyä sinne Kitinä-nikeillä
Ja Lolita ehti jo mut löytää! Teinkin sinne salaisen Kitinä-ryhmän... invite-only!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Epätoivoinen no-life ilmoittautuuaasi kirjoitti:salaisen Kitinä-ryhmän... invite-only!

-
- Kitisijä
Löysin Lolitan ja sitä kautta Aasinkin 

Joo...Bliss kirjoitti:Epätoivoinen no-life ilmoittautuuaasi kirjoitti:salaisen Kitinä-ryhmän... invite-only!
-
- Kitisijä
Nii ja mie tahon salaiseen Kitinä-ryhmään kans!11!!!!111
-
- Kitisijä
Kutsuin jo!!1swirl kirjoitti:Nii ja mie tahon salaiseen Kitinä-ryhmään kans!11!!!!111
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Miksi kaikki tietävät Lolitan sukunimen?Bliss kirjoitti:Mäkin löysin Lolitan

-
- Kitisijä
...Aito_Johanna kirjoitti: Miksi kaikki tietävät Lolitan sukunimen?Kai mäkin sen joskus olen kuullut mutta ei voi muistaa. Etunimen kyllä.
Viimeksi muokannut Lolita, 20.11.2007 18:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Hmm. Näyttääkö teistä muistakin jotenkin perverssiltä, kun sivulle avautuu kokoelma Kitinän galleriasta tuttuja naamoja, mutta niiden vieressä onkin oikeat, tavalliset nimet? 

Ei...Aito_Johanna kirjoitti:Hmm. Näyttääkö teistä muistakin jotenkin perverssiltä, kun sivulle avautuu kokoelma Kitinän galleriasta tuttuja naamoja, mutta niiden vieressä onkin oikeat, tavalliset nimet?
Uusi addiktio on syntynyt...
-
- Kitisijä
Kaikki muut kerätty paitsi SJP. Pitänee vakoilla muiden kaverilistoja 

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Osittain.Aito_Johanna kirjoitti:Hmm. Näyttääkö teistä muistakin jotenkin perverssiltä, kun sivulle avautuu kokoelma Kitinän galleriasta tuttuja naamoja, mutta niiden vieressä onkin oikeat, tavalliset nimet?
Mutta mä kyllä mielummin käytän (ei julkisesti esim. Kitinässä) ihmisten oikeita nimiä kanssakäymisessä.
Kivaa... nyt on ystäviä...
Tämän jälkeen voikin keskittyä IRL elämään...
Tämän jälkeen voikin keskittyä IRL elämään...

Varsinkin kun tiedät kaikkien IRL nimetSaintJohnPerse kirjoitti: Tämän jälkeen voikin keskittyä IRL elämään...