Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Bliss

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

JoeB kirjoitti:kunhan vain eletään muutaman harvan säännän mukaan joista en jousta sitten lainkaan.
1. Sinun rahat = meidän rahat, minun rahat = minun rahat
2. Nainen vaietkoon seurakunnassa
3. Saat taloudenpitoa ja omia menojasi sekä puhelinlaskuasi varten rahaa 200 euroa kuukaudessa. Se riittää.
4. Palvele huora
:?:

:D
Vihtahousu

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bliss kirjoitti:
JoeB kirjoitti:kunhan vain eletään muutaman harvan säännän mukaan joista en jousta sitten lainkaan.
1. Sinun rahat = meidän rahat, minun rahat = minun rahat
2. Nainen vaietkoon seurakunnassa
3. Saat taloudenpitoa ja omia menojasi sekä puhelinlaskuasi varten rahaa 200 euroa kuukaudessa. Se riittää.
4. Palvele huora
:?:
:D
Aika kyynistä menoa.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Bliss kirjoitti:
JoeB kirjoitti:kunhan vain eletään muutaman harvan säännän mukaan joista en jousta sitten lainkaan.
1. Sinun rahat = meidän rahat, minun rahat = minun rahat
2. Nainen vaietkoon seurakunnassa
3. Saat taloudenpitoa ja omia menojasi sekä puhelinlaskuasi varten rahaa 200 euroa kuukaudessa. Se riittää.
4. Palvele huora
:?:

:D
Heh, ei nyt aivan niinkään :D , varsin peruskauraa liittyen ulkopuolisiin suhteisiin sekä parisuhteen sisäisiin ongelmanratkaisukeinoihin (esim. en pidä yhtään siitä että kumppani alkaa väkivaltaiseksi kun en itsekkään sitä harrasta). Ei mitään kovin ihmeellistä, monimutkaista tai maalaisjärjen vastaista (paitsi että keskiviikkona on punaiset sukat :P ).
Elukka

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ai häv nou aidiö.
Bliss

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

JoeB kirjoitti: Heh, ei nyt aivan niinkään :D
Saattaa olla olemassa pienenpieni mahdollisuus, että en ollut edellisen postaukseni kanssa ihan täysin tosissani :D
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Bliss kirjoitti:
JoeB kirjoitti: Heh, ei nyt aivan niinkään :D
Saattaa olla olemassa pienenpieni mahdollisuus, että en ollut edellisen postaukseni kanssa ihan täysin tosissani :D
Jaa, voi harmi ja minä kun jo ajattelin ottaa nuo säännöt käyttöön kun kuulostivat sen verran toimivilta, no täytyy varmaan sitten jättää käyttämättä :P
Bliss

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

JoeB kirjoitti:ajattelin ottaa nuo säännöt käyttöön
Ota pois vaan, en peri palkkiota. Vapaa kierros ;)
Googlebot

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Erittäin hyvä ja asiallinen aloitus Chapilta!

Mainostan mieluiten itsessäni asioita joiden olen kuullut muilta minussa vetoavan heihin koska silloin olen vahvemmilla hangilla kehuessani itseäni.

- Minusta on kuulemma yllättävän helppoa päästä eroon, kun en aiheuttanutkaan hirveää draamaa toisen ilmoitettua minulle tekstarilla parin kuukauden tiiviin tapailun jälkeen ettei tämä (= suhteemme) taidakaan olla sitä mitä hän tarvitsee elämäänsä. En siis todistetusti ole se mustasukkainen exä joka vainoaa sinua loppuelämäsi ja naulaa elävän kissanpennun oveesi.

- Joidenkin naisten silmissä kamppailulajien harrastaminen ilmentää kuulemma miehen "hallittua raivoa", mikä ilmeisesti on aivan yber-seksikästä. Tämä oli minulle pienoinen yllätys koska olen luullut useimpien naisten karsastavan miesten väkivaltaharrastuksia, mutta omapa on valintansa.

- Olen muutenkin urheilullinen ja pidän itsestäni huolta, kunhan en saa rinnalleni naista joka haluaa ottaa rennommin ja syödä pullasuttua kanssani.

- Osaan suomea, ruotsia, englantia, saksaa, ranskaa "un peu" ja japaniksi osaan sanoa domo arigatoo gozaimashita. Kiinaksi en osaa sanoa vittujakaan, osaako joku muu?

- Osaan tanssia auttavasti tavallisimpia ja joitakin erikoisempiakin paritansseja, joten minua saattaa uskaltaa pyytää valssiin kaverin häissä.

- Muutamalta olen saanut positiivista palautetta että kanssani olisi avointa ja mielenkiintoista keskustella, tosin uskon tämän olevan kovin henkilöriippuvaista.

- Mulla on oma auto ja melkein oma pikkukämppä. Autolle löytyy sähkötolppapaikkakin!

Ihmettelen jos nuo eivät riitä itse kullekin.
Viimeksi muokannut Googlebot, 16.10.2007 23:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:- Osaan tanssia auttavasti tavallisimpia ja joitakin erikoisempiakin paritansseja, joten minua saattaa uskaltaa pyytää valssiin kaverin häissä.
Polkkaa et kuitenkaan osaa. Ei kukaan osaa, paitsi Olavi Nieminen, ja sen sydänlääkäri on kieltänyt sitä tanssimasta enää.
SikaMika

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kuten olen usein maininnut, olen komea, hauska ja hyvä sängyssä. Ja näinkin vaativaksi ihmiseksi melko vaatimaton.
Tix

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Googlebot kirjoitti:sähkötolppapaikkakin!

Ihmettelen jos nuo eivät riitä.
Riitä mihin? Tuo lainattu sana varmasti kiihotti Geetzua, mutta mihin muuhun tuon pitäisi riittää?
prosessi

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:sähkötolppapaikkakin!

Ihmettelen jos nuo eivät riitä.
Riitä mihin? Tuo lainattu sana varmasti kiihotti Geetzua, mutta mihin muuhun tuon pitäisi riittää?
Ketjun otsikko kertoo mihin.
Googlebot

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

prosessi kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:- Osaan tanssia auttavasti tavallisimpia ja joitakin erikoisempiakin paritansseja, joten minua saattaa uskaltaa pyytää valssiin kaverin häissä.
Polkkaa et kuitenkaan osaa. Ei kukaan osaa, paitsi Olavi Nieminen, ja sen sydänlääkäri on kieltänyt sitä tanssimasta enää.
Olen ollut useammallakin polkkatunnilla, mutta myönnän siitä olevan sen verran aikaa (pari vuotta) että tarvitsisin ehkä pienen pikakertauksen ennenkuin uskaltautuisin tanssimaan sitä lavalle.

Ongelmani yleensäkin on että käyn monena vuonna paritanssitunneilla, mutta taitoni ruostuvat vääjäämättömästi koska en käy omalla ajallani tanssilavoilla tms. Se on vähän kuin kävisi joka vuosi kielikursseilla mutta ei koskaan käyttäisi kielitaitoaan käytännön tilanteissa. Huonompi homma. Siksi kirjoitin osaavani lähinnä "auttavasti" eri paritansseja.

EDIT: Vai että "poikkatunnilla"...
Viimeksi muokannut Googlebot, 17.10.2007 0:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tix

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Ketjun otsikko kertoo mihin.
Ei se oikeastaan kerro mitään. Kiinnostumista on monenlaista.
prosessi

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:- Osaan tanssia auttavasti tavallisimpia ja joitakin erikoisempiakin paritansseja, joten minua saattaa uskaltaa pyytää valssiin kaverin häissä.
Polkkaa et kuitenkaan osaa. Ei kukaan osaa, paitsi Olavi Nieminen, ja sen sydänlääkäri on kieltänyt sitä tanssimasta enää.
Olen ollut useammallakin polkkatunnilla, mutta myönnän siitä olevan sen verran aikaa (pari vuotta) että tarvitsisin ehkä pienen pikakertauksen ennenkuin uskaltautuisin tanssimaan sitä lavalle.
:P Minulla viime kerrasta on 15 vuotta, enkä ole tanssinut polkkaa kenenkään muun kuin juuri Niemisen kanssa, joka opetti sen minulle vartissa. Kokemus oli huikea, eikä varmasti toistettavissa, sillä Niemisiä on vain yksi. Ja olen aivan varma, että jos olisin sinä samana päivänä yrittänyt tanssia polkkaa jonkun muunkin kuin Niemisen itsensä kanssa, ei siitä olisi tullut mitään, sillä hänen taidoillaan minut sai huijattua osaamaan vaikken oikeasti osannutkaan.
Ongelmani yleensäkin on että käyn monena vuonna paritanssitunneilla, mutta taitoni ruostuvat vääjäämättömästi koska en käy omalla ajallani tanssilavoilla tms. Se on vähän kuin kävisi joka vuosi kielikursseilla mutta ei koskaan käyttäisi kielitaitoaan käytännön tilanteissa. Huonompi homma. Siksi kirjoitin osaavani lähinnä "auttavasti" eri paritansseja.
Ei lavoilla mahdu tanssimaan oikeasti, pitää olla vakipari jonka kanssa käy esim. Yrjönkadun tiloissa tanssimassa ihan omia aikojaan.
prosessi

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ketjun otsikko kertoo mihin.
Ei se oikeastaan kerro mitään. Kiinnostumista on monenlaista.
Kaikki lasketaan.
Tix

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:
Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ketjun otsikko kertoo mihin.
Ei se oikeastaan kerro mitään. Kiinnostumista on monenlaista.
Kaikki lasketaan.
Kiinnostuin valtavasti nukkumatista. :krooh:
Geetzu

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:sähkötolppapaikkakin!

Ihmettelen jos nuo eivät riitä.
Riitä mihin? Tuo lainattu sana varmasti kiihotti Geetzua, mutta mihin muuhun tuon pitäisi riittää?
Äh, en ymmärrä. Nukuin aika vähän.
ninnithequeen

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mul on isot tissit.
Elukka

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:Mul on isot tissit.
:pics:
BettyB.

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No kai määki sitte...

Oon yleensä aika hauska ja spontaani, mulla on ihan kivasti kurveja ja ihan nätti naamakin, omat hampaat suussa ja hiukset päässä, tuun toimeen omillani, en juurikaan nalkuta (mielenosoitus EI ole nalkuttamista), en ole väkivaltainen, en juokse vieraissa, olen antelias, asun pankin omistamassa kämpässä ja ajan firman autolla (no NYT se tuli), urani on nousujohteinen ja liksakin ihan kiva. Olen myös hyvä kuuntelemaan enkä kuormita toisia omilla huolillani, olen näppärä käsistäni ja osaan melkeen mitä vaan. Ja jos en osaa, opettelen. Mulla on pieni suku, ja sekin pitää huonosti yhteyttä toisiinsa (ei sukujuhlia!).

Oikeudet muutoksiin pidätetään.
NuoriDaavid

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mul on isot tissit.
:pics:
http://kitina.net/album_page.php?pic_id=2095
ninnithequeen

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mul on isot tissit.
:pics:
http://kitina.net/album_page.php?pic_id=2095
Hei kamoon, mä oon ollu saunassa ton jätkän kanssa :roll:
NuoriDaavid

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:-- en juurikaan nalkuta (mielenosoitus EI ole nalkuttamista)--
Suositan nalkuttamista mykkäkoulun sijaan.

Women who “self-silenced” during conflict with their spouse, compared with women who did not, had four times the risk of dying
(HR 4.01; 95% CI: 1.75–9.20).
Pyry-Matias

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Olen dynaaminen moniosaaja. Renesanssi-ihmisen urbaani ja moderni reinkarnaatio: individualistinen yleisnero. Virheetön yleispeli on ydinosamisaluettani. Myöntäkää pois.