Zoomailu, öögailu ja katsastus

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Parisuhteessa voi, ainakin joissain olosuhteissa, suuremmatta vääryydettä:

zoomailla?
1
5%
zoomailla ja öögailla?
10
48%
zoomailla ja öögailla ja katsastaa?
2
10%
pitää kakun ja syödä sen?
2
10%
Olen botti, en koskaan katsele ketään sillä silmällä, varsinkaan parisuhteessa!
6
29%
 
Ääniä yhteensä: 21

prosessi

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:Jep: kuten aiemminkin on todettu, olen naisen ruumiiseen syntynyt, homopainotteisesti biseksuaalinen transvestiittimies!
Sinäkin olet minun alter egoni. Mihin tämä maailma oikein on menossa?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vadim kirjoitti:Miesseurassa tehdään, mitä miesseurassa tehdään - käydään baarissa, urheillaan tai penkkiurheillaan. Tai metsästetään. Kun en juuri piittaa urheilusta tai penkkiurheilusta tai metsästyksestä, noita vaihtoehtoja ei ole valtavasti, ehkä jokunen harraste lienee lisättävä listaan. Purjehdus, musiikki...
Tämän allekirjoitan mieluusti, biologiseen sukupuoleeni sovellettuna. Eivät minuakaan ne tyypillisimmät naisten keskeiset aktiviteetit kiinnosta. Tästä juuri johtuukin, ettei mies- ja naisystävyyssuhteissani ole ihmeempiä tyyppieroja (sillä eivätpä minua tai miespuolisia ystäviäni nuo perinteiset äijäharrasteetkaan viehätä).
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Jep: kuten aiemminkin on todettu, olen naisen ruumiiseen syntynyt, homopainotteisesti biseksuaalinen transvestiittimies!
Sinäkin olet minun alter egoni. Mihin tämä maailma oikein on menossa?
Eikös aurinko sammu neljän miljardin vuoden kuluttua? Tosin nielaistuaan ensin maapallon olikossenyt kahden miljardin vuoden päästä. Meistä harva lienee ihastelemassa tätä tapahtumaa. Byhyy!

Ja te olette kyllä ihan erilaisia, te kaksi.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vadim kirjoitti:Tätä et ilmeisestikään koe taakaksi! :)
Päin vastoin! Kummastakin sukupuolesta kermat päältä. :)
prosessi

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Ja te olette kyllä ihan erilaisia, te kaksi.
Uteliaisuus heräsi taas. Mitkä ovat ne suurimmat erot?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Ja te olette kyllä ihan erilaisia, te kaksi.
Uteliaisuus heräsi taas. Mitkä ovat ne suurimmat erot?
Päästäkää mut nukkumaan, senkin styrankit! Mun pitää pohtia huomenna taas läsnäolon metafysiikkaa, ettekä te ollenkaan auta tässä, öh, "luomistyössä".
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Mä menen nyt zoomailemaan, öögailemaan ja katsastamaan Nukku-Maijaa. Hyvää yötä itse kullekin!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vadim kirjoitti:Päästäkää mut nukkumaan, senkin styrankit! Mun pitää pohtia huomenna taas läsnäolon metafysiikkaa, ettekä te ollenkaan auta tässä, öh, "luomistyössä".
Tui tui! *krooh*
prosessi

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Ja te olette kyllä ihan erilaisia, te kaksi.
Uteliaisuus heräsi taas. Mitkä ovat ne suurimmat erot?
Päästäkää mut nukkumaan, senkin styrankit! Mun pitää pohtia huomenna taas läsnäolon metafysiikkaa, ettekä te ollenkaan auta tässä, öh, "luomistyössä".
No tämän kerran.
Zeb

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

En pikaiseltaan ymmärtänyt mitä eroa on zoomailulla, öögailulla ja katsastuksella. Kysymykseen kuitenkin kantani se, että myös suhteessa ollessa saa harrastaa viatonta flirttiä ja uusien ystävien hankkimista, kunhan pitää kirkkaana kaikkien osapuolten silmissä sen missä mennään. Epärehellisyys on itsekkyyttä, jota en tässä suhteessa hyväksy, enkä siis tosiaan myöskään sitä kakun syömistä ja pitämistä.

Varattujen vokottelusta sen verran, että ystävystyä saa yrittää, ja saa kysyä missä mennään, mutta tietty kunnioitus olemassa olevaa liittoa kohtaan tulee olla, eli rajoja ei ylitetä puolin eikä toisin niin kauan kuin liitto on voimassa. En usko, että kukaan ulkopuolinen voi rikkoa toisten suhdetta, suhde rikkoutuu kyllä sisältä päin jos on näin tehdäkseen. Ei kuitenkaan tekisi huiman ylevää vaikutusta minuun jos minuun ihastunut kolmas osapuoli ystävystymisyritysten sijaan yrittäisi tarjoilla minulle ehdotuksia mitä minun tulisi suhteeni suhteen tehdä (DTP!), saati sitten mustamaalaisi puolisoani.
Zeb

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:styrankit
Entinen avomieheni tapasi kutsua minua styrankiksi jo kymmenisen vuotta sitten. Ei tainnutkaan olla vain hänen innovaationsa, vaikka ekaa kertaa sen häneltä kuulinkin. Tai sitten Vadim on ominut hänen terminsä. Tulipa jotenkin kotoisa olo.
Tix

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Muuten, taisin joskus miettiä, onko tämä parisuhteesta toiseen loikkaaminen pikemminkin feminiininen kuin maskuliininen ominaisuus.
On, kuten myös suhteitten lopettaminenkin on pikemminkin feminiininen "ominaisuus". 1+1=2?
Miehet aloittavat ja naiset lopettavat? Työnjako tietysti sekin.
Perkele. Taidan tosiaankin olla nainen. Olen lopettanut joka ikisen seurustelusuhteeni ihan itse.
Edith

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja Edith »

Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:styrankit
Entinen avomieheni tapasi kutsua minua styrankiksi jo kymmenisen vuotta sitten. Ei tainnutkaan olla vain hänen innovaationsa, vaikka ekaa kertaa sen häneltä kuulinkin. Tai sitten Vadim on ominut hänen terminsä. Tulipa jotenkin kotoisa olo.
Mun isä on käyttänyt tuota sanaa kanssa jo ainakin yli kakskyt vuotta!

En vastaa mitään varsinaiseen gallupiin, koska en suhteile. Mutta en todellakaan uskoisi olevan erityisen harvinaista tai vain maailman älyllisen ja yhteiskunnallisen kerman tms. kyvyissä olevan kiintyä ystäviinsä. Tai olla olematta kiinnostunut ääristereotyyppisista sukupuolenmukaisista aktiviteeteista.
Tix

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja Tix »

Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:styrankit
Entinen avomieheni tapasi kutsua minua styrankiksi jo kymmenisen vuotta sitten. Ei tainnutkaan olla vain hänen innovaationsa, vaikka ekaa kertaa sen häneltä kuulinkin. Tai sitten Vadim on ominut hänen terminsä. Tulipa jotenkin kotoisa olo.
Kyseessä on mielikuvani mukaan raamatullinen termi. Oliskohan tiernapojissa mainittu?
Zeb

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:styrankit
Entinen avomieheni tapasi kutsua minua styrankiksi jo kymmenisen vuotta sitten. Ei tainnutkaan olla vain hänen innovaationsa, vaikka ekaa kertaa sen häneltä kuulinkin. Tai sitten Vadim on ominut hänen terminsä. Tulipa jotenkin kotoisa olo.
Kyseessä on mielikuvani mukaan raamatullinen termi. Oliskohan tiernapojissa mainittu?
:shock: Jopas. Luulin että se on väännös kotityrannista :D Nykyään mulla on vaan oma kotinatsi.
Tix

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja Tix »

Zeb kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Entinen avomieheni tapasi kutsua minua styrankiksi jo kymmenisen vuotta sitten. Ei tainnutkaan olla vain hänen innovaationsa, vaikka ekaa kertaa sen häneltä kuulinkin. Tai sitten Vadim on ominut hänen terminsä. Tulipa jotenkin kotoisa olo.
Kyseessä on mielikuvani mukaan raamatullinen termi. Oliskohan tiernapojissa mainittu?
:shock: Jopas. Luulin että se on väännös kotityrannista :D Nykyään mulla on vaan oma kotinatsi.
... Jaa, minä en ole mikään styränki, vaan kuningas Herodes, joka kannan minun kultaista kruunuani minun esi-isäini jälkeen....
NuoriDaavid

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vadim kirjoitti:
Missähän muuten kaikki nartut ja mieslutkat luuraavat? Kukaan ei ole näet vielä advokoinut kakun syömistä ja pitämistä.
Mielestäni hauskinta on astua kakun päälle. Paitsi jos se on kermakakku, jolloin se kannattaa heittää naamaan.

Ps. Omelettia ei voi tehdä rikkomatta munia.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Täällä esitettiin, että lähinnä miehet hyppivät suhteesta toiseen. En allekirjoita tätä. Ehkä kyse on enemmän maskuliinisesta piirteestä, mutta naisetkin osaavat. Kaikki eivät näin kuitenkaan toimi, mutta mistä syystä? Ihmisillä on (kellä on, kellä ei) toinenkin piirre, joka ehkäisee (jos ehkäisee, jos siis ei ole huora tai huorintekijä) kyseisen kaltaisen käytöksen. Sanotaan sitä vaikka itsehillinnäksi tai -kuriksi, käytöstavoiksi tai vain ihmisyydeksi. Saunan taakse vaan kaikki watun suhteen rikkojat, sekä suhteen ulko- että sisäpuoliset.
Paras päivä ikinä.
prosessi

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Riemumieli kirjoitti:Täällä esitettiin, että lähinnä miehet hyppivät suhteesta toiseen. En allekirjoita tätä. Ehkä kyse on enemmän maskuliinisesta piirteestä, mutta naisetkin osaavat.
Täh? Eikö täällä juuri esitetty, että naiset hyppivät suhteesta toiseen? Mistä sinä ne miehet tuohon repäisit?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

prosessi kirjoitti:Täh? Eikö täällä juuri esitetty, että naiset hyppivät suhteesta toiseen? Mistä sinä ne miehet tuohon repäisit?
Hitsiläinen, olen lukenut tekstin huolimattomasti. Pyydän anteeksi, suuri totuus (TM) oli jo tiedossa.

:shock:
Paras päivä ikinä.
Savannah

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Ollessani parisuhteessa en katsasta muita uroksia ihan vain sen takia, että se sotii moraaliani vastaan ja kertoo, että suhteessa on ongelmia. Tämän takia en ole kovinkaan helposti sitoutuvaa sorttia, koska vapaalla hyöriessäni voin rauhassa tsuumailla kaksilahkeisia ja flirttailla avoimesti. Ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa silmäniskuista :)
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Herodes:
(Kävelee edestakaisin Knihdin ja Murjaanien kuninkaan välistä erottaen miekallaan näiden miekkojen kärjet samalla laulaen:)

Herootes hän se ajoi hevosillaan ja ratsuillaan.
Siihen asti kun hän tuli Murjaanein maalta.
Siihen asti kun hän tuli Petlehemin tykö.

Kuningas Herodes olen minä.

Murjaanien kuningas:
Jaa, minä tykkään, että sinä olet yksi styränki.

Herodes:
Jaa, minä en ole mikään styränki, vaan kuningas Herodes, joka kannan minun kultaista kruunuani minun esi-isäini jälkeen. Hoo, miksi olet noin musta?


Ja toisaalla (jännittävää venäläistä propagandaa!):

Knihti:
(Kävelee Herodeksen ja Murjaanien kuninkaan välitse kuten nämä aiemmin ja laulaa:)

Husaari olen minä sodassa ja urhoollinen sotamies
ja vaikka olen varustettu joka tiess'
keisari saa vastata edestämme mitä olemme kukistaneet
siihen on meitä opetettu, että totella keisaria
ja kuunnella pyhää lakia.

(Knihti poistuu taaemmaksi. Knihdin poissaollessa muut laulavat:)

Keisari Aleksanteri Suomenmaan suuri ruhtinas,
hän pois otti orjuuden, hän pois otti styrängin
hän kääntää, kaataa kaikki vihollisen maat.
Siis kaikki kansamme riemuitkaa,
kun olette päässeet vaivoista.

No tain tähtein, no tain tähtein.
Siis taivahan ovet ne avattiin,
ja kunnian kruunulle veisattiin,
tai terveille luoduille laulettiin
tai lauma laitumelle laskettiin.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:Tulipa jotenkin kotoisa olo.
De service = kuuluu palveluun!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NuoriDaavid kirjoitti:Mielestäni hauskinta on astua kakun päälle. Paitsi jos se on kermakakku, jolloin se kannattaa heittää naamaan.

Ps. Omelettia ei voi tehdä rikkomatta munia.
Minun pitäisi keskustella Freudin kanssa tästä, mutta luin tosissani, että hauskinta on ISTUA kakun päälle. Mielikuva oli... kiusallinen.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Zoomailu, öögailu ja katsastus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Haluaisin muuten kysyä näiltä boteilta, onko heidän kohdallaan ihan mahdoton ajatus "vaihtaa lennosta". Minusta tämä Tiskin selitys 48 tunnin ei-katsastuksesta, jonka aikana mieli muuttui, oli hieman... epätäydellinen. Kuinkas botit, voisitteko ottaa taksin lennosta, vai oletteko tosiaan sitä mieltä, että se on ihan mahdotonta, tulipa vastaan sitten minkälainen hottis vain?
Viimeksi muokannut Vadim, 21.11.2007 21:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.