Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Nolla
1
2%
1-3 (oikea vastausvaihtoehto naisille)
9
14%
4-10 (oikea vastausvaihtoehto miehille)
9
14%
11-20
17
27%
21-50
13
21%
51-100
9
14%
Yli 101
5
8%
 
Ääniä yhteensä: 63

Rouva Pupu

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lolita kirjoitti:Aikalisä! Ketkäs neljä ne nyt on, jotka on yltäneet tohon 51-100 -kategoriaan, Masa, Safi ja rva Pupu? Vai Geep?

Täytyyhän tämmösissä asioissa pysyä ajantasalla! Ihan normaaliahan se on tietää vieraista ihmisistä tämmösiä jutskia.
Njoo, mä en ihan ehtinyt noihin lukuihin, mut hei yritys oli kova! Mä en edelleenkään ottais kovin kokematonta miestä.
Zeb

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BettyB. kirjoitti:Heti kun alan typyttelemään niin se olkoon sallittua myös sinulle.
En tiennyt sinun ammattiasi tarkkaan. Oletko tullut ajatelleeksi, ettei välttämättä ole yhtään sen fiksumpaa vetää minunkaan ammattiani ihan joka paikkaan?
masa

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: noin kyyninen
Itse asiassa, sinä olet erittäin hyvä esimerkki palstalla jo niin monta kertaa nähdyn "mun parisuhde on kaikkien paras parisuhde" -tapauksesta. Eräs kaunis päivä sitten kerrot täällä, että unelmasi romuttui ja ukkosi lähti. Sitä odotellessa..
Zeb

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Itse asiassa, sinä olet erittäin hyvä esimerkki palstalla jo niin monta kertaa nähdyn "mun parisuhde on kaikkien paras parisuhde" -tapauksesta. Eräs kaunis päivä sitten kerrot täällä, että unelmasi romuttui ja ukkosi lähti. Sitä odotellessa..
Ai, en ole tajunnutkaan kehuneeni suhdettani täällä. Yllättävää kaunaa ja pahantahtoisuutta taholtasi, IMHO.
BettyB.

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Zeb kirjoitti:En tiennyt sinun ammattiasi tarkkaan.
Nyt tiedät, olen konsultti.

En olisi maininnut ammattiasi, ellei se mielestäni nimenomaan olisi sopinut tähän kommenttiin. Ihmettelen, että jos jonkinlaista tarinaa nähneenä edelleen luotat ihmisten rehellisyyteen 100%.

Olkoonkin kyynistä tai ei, en pysty yhdestäkään parisuhteestani varmuudella sanomaan onko minua petetty (no vittu kaikissa on!!) saatikka että tietäisin kumppanieni seksipartnereiden määrän edes kymmenen tarkkkuudella.

En usko joulupukkiin.
Zeb

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BettyB. kirjoitti:En olisi maininnut ammattiasi, ellei se mielestäni nimenomaan olisi sopinut tähän kommenttiin. Ihmettelen, että jos jonkinlaista tarinaa nähneenä edelleen luotat ihmisten rehellisyyteen 100%.

Olkoonkin kyynistä tai ei, en pysty yhdestäkään parisuhteestani varmuudella sanomaan onko minua petetty (no vittu kaikissa on!!) saatikka että tietäisin kumppanieni seksipartnereiden määrän edes kymmenen tarkkkuudella.
:shock: Mulle olisi täysin käsittämätöntä seurustella ihmisen kanssa johon en luottaisi. Eivät kuulosta kovinkaan läheisiltä nuo sinun suhteesi. Noh, nyt tarkemmin ajatellen, yhdestä suhteesta en ole ihan 100% varma olisiko sittenkin pettänyt... Nuo kolme muuta tiedän kuitenkin varmaksi, kaksi uskollista ja yksi pettänyt.

Ei tämä ole naiviutta, minä vain tiedän. Usko pois, joitakin asioita voi tietää. Joissakin suhteissa myös puhutaan kaikista asioista. Ihmisen voi oppia tuntemaan.
NuoriDaavid

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

McJanne kirjoitti:Moon huomannu että Zeppy vetää kilarit aina kun puhutaan ammatista tai ammattitaidosta. Kaduttaako nyt että pitkän pihtaamisen jälkeen toit ammattisi esiin?
Jaa. Musta BB on ollut viime aikoina aika räjähdysherkällä tuulella.
Zeb

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

McJanne kirjoitti:Moon huomannu että Zeppy vetää kilarit aina kun puhutaan ammatista tai ammattitaidosta.
Kas, paskaa puhuva... ratsastuskoulunopettaja.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Zeb kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Moon huomannu että Zeppy vetää kilarit aina kun puhutaan ammatista tai ammattitaidosta.
Kas, paskaa puhuva... ratsastuskoulunopettaja.
ratsastuskoulunopettajaaaaaa paneva.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23547
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sääiittävästä nörtistä tuli säälittävän nörttiopiskelijan kautta säälittävä insinörtti.

1-3
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Rouva Pupu kirjoitti:Njoo, mä en ihan ehtinyt noihin lukuihin, mut hei yritys oli kova! Mä en edelleenkään ottais kovin kokematonta miestä.
Kyllä se nyt alkaa vähän näyttää siltä, että tää mun uusi lähestyminen tähän vanhaan gallupiin ei toimi. En mä pysy enää kärryillä kuka on pannut kuinkakin monta kertaa kenenkin kanssa. Pitää kai tyytyä siihen jo ennen gallupia olleeseen mielikuvaan, että toiset on pannut paljon ja toiset vähemmän ja jokainen on jokseenkin tyytyväinen omaan määräänsä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mun neljästä seurustelusuhteesta vain yhdellä miehellä oli ollut yli 10 seksisuhdetta (varmaan paljonkin enemmän), ja oli myös ainoa joka kävi vieraissa.
Ahhahahaaa, miten lääkäri voi olla noin naiivi? :D
Mikä tässä oli naiivia? En oikein ymmärtänyt minäkään. Siis tarkoitatko, että (1) kaikki miehet käyvät vieraissa, riippumatta vai että (2) on naiivia ajatella, että partnereiden ja pettämisen välillä on yhteys? Eihän tätä jälkimmäistä tässä edes väitetty, todettiinpa vain, että näin oli, mikä ei tarkoita, että näin olisi aina ja kaikkialla.
Viimeksi muokannut Vadim, 29.02.2008 12:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vadim kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mun neljästä seurustelusuhteesta vain yhdellä miehellä oli ollut yli 10 seksisuhdetta (varmaan paljonkin enemmän), ja oli myös ainoa joka kävi vieraissa.
Ahhahahaaa, miten lääkäri voi olla noin naiivi? :D
Mikä tässä oli naiivia? En oikein ymmärtänyt minäkään.
Kaikille luottamus ei näköjään ole kovin vahvoilla suhteissa. Tai sit on, omalta puolelta.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja masa »

Kysyttekö te muuten aina kumppanienne seksisuhteiden määrää ja onko sen tietäminen tärkeää?
NuoriDaavid

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Kysyttekö te muuten aina kumppanienne seksisuhteiden määrää ja onko sen tietäminen tärkeää?
En ole kysynyt koskaan.
NuoriDaavid

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Sääiittävästä nörtistä tuli säälittävän nörttiopiskelijan kautta säälittävä insinörtti.

1-3
Oletko ujo?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:Kysyttekö te muuten aina kumppanienne seksisuhteiden määrää ja onko sen tietäminen tärkeää?
Mä en ole tainnut koskaan kysyä. Jos toinen on jotain juttuja kertonut, niin olen päätellyt jotain omassa päässäni. Eipä sillä ole koskaan sen suurempaa merkitystä ollut. Pelottavinta varmaan olisi, jos toinen kertoisi heti alkuun tarkan luvun joka ylittää 100..

"Olen muuten ollut 127:n naisen kanssa, ettäs tiiät :jouden:"
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti:
masa kirjoitti:Kysyttekö te muuten aina kumppanienne seksisuhteiden määrää ja onko sen tietäminen tärkeää?
Mä en ole tainnut koskaan kysyä. Jos toinen on jotain juttuja kertonut, niin olen päätellyt jotain omassa päässäni. Eipä sillä ole koskaan sen suurempaa merkitystä ollut. Pelottavinta varmaan olisi, jos toinen kertoisi heti alkuun tarkan luvun joka ylittää 100..

"Olen muuten ollut 127:n naisen kanssa, ettäs tiiät :jouden:"
En mä muuten sua, mutta kun piti saadaa 100 täyteen. :)
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:Olkoonkin kyynistä tai ei, en pysty yhdestäkään parisuhteestani varmuudella sanomaan onko minua petetty (no vittu kaikissa on!!) saatikka että tietäisin kumppanieni seksipartnereiden määrän edes kymmenen tarkkkuudella.

En usko joulupukkiin.
Ihmeellistä kyllä, taidan tuntea useammankin joulupukin, jotka eivät ole pettäneet vaimojaan tai tyttöystäviään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriDaavid kirjoitti: En mä muuten sua, mutta kun piti saadaa 100 täyteen. :)
Legendaa.. tai "saanko mä mennä jo? illan kiintiö ei ole vielä täynnä..."
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: En mä muuten sua, mutta kun piti saadaa 100 täyteen. :)
Legendaa.. tai "saanko mä mennä jo? illan kiintiö ei ole vielä täynnä..."
Voishan siinä tietysti olla, että tasaluvulla (esim. sadas) kaadettu sais jonkun palkinnon.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Jännittävää muuten, että tämä deskriptiivinen keskustelu saa aina erinomaisen nopeasti preskriptiivisen luonteen.
masa

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja masa »

Vadim kirjoitti:Jännittävää muuten, että tämä deskriptiivinen keskustelu saa aina erinomaisen nopeasti preskriptiivisen luonteen.
Mitä jos alkaisit liittämään sanakirjalinkkejä viljelemiesi sivistysanapostausten mukaan?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriDaavid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: En mä muuten sua, mutta kun piti saadaa 100 täyteen. :)
Legendaa.. tai "saanko mä mennä jo? illan kiintiö ei ole vielä täynnä..."
Voishan siinä tietysti olla, että tasaluvulla (esim. sadas) kaadettu sais jonkun palkinnon.
HIV?
The great club outshines the individual, always and forever.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:Kysyttekö te muuten aina kumppanienne seksisuhteiden määrää ja onko sen tietäminen tärkeää?
En ole kysynyt koskaan.
En mäkään, koska siitä tulee puhetta kysymättäkin.