Sunnuntai taas

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja huima »

Vadim kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Tiedän toki, että tätä on vaikea myöntää, mutta on aika kohdata Julma Totuus.
Mikä se Julma Totuus olikaan...?
Keski-ikä, keskiluokka, omistusasunto, pienten jalkojen töminä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vadim kirjoitti:
Gat kirjoitti:Obelixin herätti naisten halua, mutta se olikin supervahva ja nallekarhu. Ja joo hei, Asterixiakin taisi joku MISU haluta. Onneksi Asrerix ja Obelix on homopari. Mutta (kuvitteellisia) ihmisiä. Beam me up, Scotty.
:roll:

Tässä on nyt hiukan se ongelma, että itsekritiikkisi on itsesääliä, jota käsittelet syyttämällä muuta maailmaa ongelmista, jotka ovat yksin sinun. Mutta no, kun on kuopassa, onkin syytä jatkaa kaivamista.
Tota, jos olen synnynnäisesti tämän näköinen ja toisesta maailmasta, ja siitä syystä ollut nuorempana arka, ja nyt lisäksi liian vanha, niin syy on JUMALAN, ei minun.

Ja jos väität, että mun asia olisi muuttua teiksi IHMISIKSI, niin haistapa ihmisrakas diplomaatti paska. Et säkään pystyisi muuttumaan mun Alienin ulkonäoksi ja psyykeksi. Etkä haluaisikaan edes "jonkun" Reiän takia.

(Krhhmmh.. olen joo kännissä, mutta YRITÄN hillitä :D )
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Herää, pahvi.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Tiedän toki, että tätä on vaikea myöntää, mutta on aika kohdata Julma Totuus.
Mikä se Julma Totuus olikaan...?
Keski-ikä, keskiluokka, omistusasunto, pienten jalkojen töminä.
Ihan pieleen meni. Mutta jos kertoisin, joutuisin tietysti tappamaan teidät!

(Ehkä voin vinkata että Julma Totuus liittyy ankaraan lapsuuteen ja nuoruuteen betonikuuioiden vankina.)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:Ihan pieleen meni. Mutta jos kertoisin, joutuisin tietysti tappamaan teidät!

(Ehkä voin vinkata että Julma Totuus liittyy ankaraan lapsuuteen ja nuoruuteen betonikuuioiden vankina.)
Nexie on lähiövosu?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Suvinen kirjoitti:Olen krapulainen ja väsynyt ja kiukkuinen, ja alan kohta ärisemään.
Uuh!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vadim kirjoitti:Herää, pahvi.
Jaa, kerrotko sääkin mulle hyvää hyvyyttäs, että olen liian vanha ja ruma ja epäsosiaalinen edes katsomaan 30-vuotiasta naista? Ja tämä auttaa MINUA MITEN? Paitsi että ihan tervettä vihaa ja eristäytymistä mulla? Vitutko minä sitten teidän oikeiden ihmisten "Hereilläolosta".
Viimeksi muokannut Gat, 09.03.2008 15:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lilo kirjoitti:(Ehkä voin vinkata että Julma Totuus liittyy ankaraan lapsuuteen ja nuoruuteen betonikuuioiden vankina.)
Puhutaanko nyt minusta? Tai siis joo, puhutaan minusta!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Gat kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Herää, pahvi.
Jaa, kerrotko sääkin mulle hyvää hyvyyttäs, että olen liian vanha ja ruma ja epäsosiaalinen edes katsomaan 30-vuotiasta naista? Ja tämä auttaa MINUA MITEN Paitsi että ihan tervettä viha ja eristäytymistä mulla? Vitutko minä sitten teidän oikeiden ihmisten "Hereilläolosta".
Jatka kaivamista.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:
Nexie on lähiövosu?
Nexie on eliittikermaperse.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vadim kirjoitti:
Jatka kaivamista.
Käyn kohta sattumoisin just Jyväskylässä huorissa. Tuo olis kelpoinen:
http://tinyurl.com/2xw2f4
Viimeksi muokannut Gat, 09.03.2008 15:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:
huima kirjoitti:
Nexie on lähiövosu?
Nexie on eliittikermaperse.
:pics: !!!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Gat kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Jatka kaivamista.
Käyn kohta sattumoisin just Jyväskylässä huorissa. Tuo olis kelpoinen:
http://tinyurl.com/2xw2f4
Huikauhia. Nysse käy huorissa!

Kai sitten raportoit meillekin, oliko mukavaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

huima kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
huima kirjoitti:
Nexie on lähiövosu?
Nexie on eliittikermaperse.
:pics: !!!
Siis tuota...?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vadim kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Jatka kaivamista.
Käyn kohta sattumoisin just Jyväskylässä huorissa. Tuo olis kelpoinen:
http://tinyurl.com/2xw2f4
Huikauhia. Nysse käy huorissa!

Kai sitten raportoit meillekin, oliko mukavaa.
Eihän tuo linkki Kitinässä toimi, ei suoraan kopypastaamalla http://www.sexwork.net/girls/FIN/Jyväskylä/0/0 tai
http://www.sexwork.net/girl/2240

tai tinyurlällällällänä. Vaikka sivuston sisällä kyllä. Kumma. Mutta joo, onhan tuo nuori, hoikka, brunetti ja riittävän pienet pystytisut.
Viimeksi muokannut Gat, 09.03.2008 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

:roll:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vadim kirjoitti::roll:
Sä et niiku tajuu. Mitä vaan lässytätte "neuvona" omista lähtökohdistanne ja Ihmisinä, se ei päde minuun. Valehtelette. Tai sitten muutamakin Kitinämisu joka on mulle sanonut, että "kyllä sä jonkun vielä saat".. ja jotka Kitinämisut on jakaneet (tietysti itse haluten 20-100 jäbälle) .. niin todistakoon ihmisyyteni antamalla minullekin. Ei luulis olevan paha uhraus.. paitsi joo MINÄ siinä. Epäihminen. Vaan ei käy, nuo lohdutukset on valetta, ei päde minuun, on vain ihmisille.

Tajuutteko mikä ristiriita siinä on, että vastakkaiselle sukupuolelle kelpaaminen MISSÄÄN IÄSSÄ, KELLE VAAN, on teille vaan e mulle itsestäänselvää ja arkista, mulle kaikessa raadollisuudessaan se olsi ritarimerkki, että olisin ihminen jonka kannattaa olla missään tekemisissä teidän ihmisten kanssa? Ei kannata.
Avatar
Mickey
Kitinäaddikti
Viestit: 92
Liittynyt: 22.02.2008 19:08

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Krapula. Heräsin aamulla päänsärkyyn vain huomatakseni, että olen hävittänyt kännykkäni eilen. Noh, voinhan aina lohduttaa itseäni ajatuksella, että se on vain universumin keino osoittaa minulle, että on aika hankkia kommunikaattori. Kieltäydyn uskomasta, että se saattaisi johtua yksinkertaisesti siitä syystä, että juon aivan liian harvoin skabatakseni työkavereiden kanssa viinanjuonnissa ja että se oli vain yksinkertaisesti typerää huolimattomuutta. Öyh.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Gat kirjoitti:Tajuutteko mikä ristiriita siinä on, että vastakkaiselle sukupuolelle kelpaaminen MISSÄÄN IÄSSÄ, KELLE VAAN, on teille vaan e mulle itsestäänselvää ja arkista, mulle kaikessa raadollisuudessaan se olsi ritarimerkki, että olisin ihminen jonka kannattaa olla missään tekemisissä teidän ihmisten kanssa? Ei kannata.
Tässähän sitä ollaan jossain tekemisissä. Ehkei tämä tosiaan kannata.

Minulle itsestäänselvää ja arkista on se, etten epäilemättä kelpaa kaikille, en edes suurelle osalle naisväestöstä, en edes suurelle osalle siitä naissegmentistä, joka sattuu olemaan suunnilleen samanikäistä. Mutta kaikki tämä on tietenkin täysin teoreettista, koskapa en tule edes tapaamaan valtaosaa tästä naisväestöstä, riittää, että tapaan jonkun, joka pitää minusta (ja minä hänestä, tietenkin). Et sinäkään halua kaikkia naisia, ja kun näin on, on vaikea pitää erityisen tuomittavana sitä, etteivät kaikki naiset halua kaikkia miehiä. Siinä ei ole mitään henkilökohtaista.

Kitinässäkin voisi ehkä skorata, ellei jatkuvasti puhuisi naisista ja miksei muista ihmisistäkin loukkaavaan sävyyn. Ehkä joku saattaisi ajatella, että olet kuitenkin ihan fiksu tyyppi ja ehkä jollain tavalla sympaattinenkin, ellei sinulla olisi esimerkiksi taipumusta kertoa kaikille kaikkia asioita, omiasi ja muiden. Sellainen ei oikein herätä luottamusta.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Voi perse, mulla on edelleen kuumetta.
Tix

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ei sun Gat kannata ainakaan Vadimille olla kade. Kaverin menestys naisrintamalla hipoo omaasi melko lailla. Onneksi kitinästä löytyy aikamiespoikia, jotka voivat pitää toisistaan wanhoilla päivillään huolta.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja huima »

Ottaa popkornit esiin.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Tix kirjoitti:Ei sun Gat kannata ainakaan Vadimille olla kade. Kaverin menestys naisrintamalla hipoo omaasi melko lailla.
No tätähän minä juuri yritin sanoa!

EDIT: Tähän tietysti pitää lisätä, että Tiskin taivaalliselle menestykselle naisrintamalla toki kannattaa olla kade.
Viimeksi muokannut Vadim, 09.03.2008 16:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyry-Matias

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vadim kirjoitti:
Tix kirjoitti:Ei sun Gat kannata ainakaan Vadimille olla kade. Kaverin menestys naisrintamalla hipoo omaasi melko lailla.
No tätähän minä juuri yritin sanoa!
Millä mittareilla? Ihan kaikillako?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Pyry-Matias kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Tix kirjoitti:Ei sun Gat kannata ainakaan Vadimille olla kade. Kaverin menestys naisrintamalla hipoo omaasi melko lailla.
No tätähän minä juuri yritin sanoa!
Millä mittareilla? Ihan kaikillako?
Tottakai! Kuinkas muutenkaan?

Itse asiassa täytyy tunnustaa, että minäkin olen Tiskille kateellinen, muun muassa hänen ilmiömäisestä argumentaatiokyvystään, isosta palkastaan, naissuhteistaan, ja monesta muustakin asiasta, jotka eivät vaan nyt tule jostain syystä mieleen.