Gat kirjoitti: Ilkka Karnervan tyyliin täytyy kysyä, millaiset alusvaatteet sinulla just NYT on.
Mitäs aattelit sillä tiedolla tehdä?
Eräs miespuolinen tuttavani kerran nimittäin kertoi, ettei naisen alusvaatteilla ole muuta väliä kuin että ne ovat ehjät ja puhtaat. Koska kuulemma siinä vaiheessa, kun naisen alusvaatteisiin asti on päästy, niiden ulkonäkö on täysin toissijainen juttu. Ja on mulle muutenkin tullut sellainen käsitys, ettei miehiä hirveesti nappaa naisten alusasut. On niin usein nähnyt naisten alusvaateosastolla niitä vaivautuneennäköisiä miehiä hortoilemassa tai istumassa jossain nurkkajakkaralla ja lukemassa jotain Ilta-Sanomia, tai huokailemassa syvään ja vilkuilemassa rannekelloa.
Mua itteäni siis alusasut taas nappaa todella lujaa. Tulee jotenkin epämiellyttävä ja kiusallinen olo, vaikka päällä ois puhtaat ja vielä ehjätkin aluskuteet, mutta jos ne ei omasta mielestä näytä enää hyvältä tai ole (oman) katseenkestäviä, niin nakkaan ne pois - siis vaikka ne alusvaatteet ei muille näkyisikään. Ne kuitenkin näkyy itselle ja se niiden menetetty ulkonäkö jotenkin myös sitten "tuntuu".
Tavarataloissa käydessä aina pitää koukata kaupan alusvaateosaston kautta, vaikka olis vaan ostamassa lisää wc-paperia. Ettei vaan missais mitään....
Ja neuroosi on valmis!
Gat kirjoitti:
Ja jos miehen tai minut tapaisit, valikoisitko alusvaatteesi sen mukaan, että mies tai minä ne näkee?
No totta helvetissä

Mutten sen pidemmälle asiaa miettisi kuin että pistäisin sellaisen setin ylle, josta itse kovasti pidän. Ja muunlaisiahan mulla ei tietty olekaan - eikä tule. Sitte pitäs vaan toivoo, että se toinenkin pitää niistä.
Vaikka pidän kovasti kaikista alusasuistani, kyllähän silti jotkut on nousseet sellaiseen executive-asemaan. Mutta vasta sitten, kun olis jo sähköä suht kauan ollut ilmassa eikä mun kiintymys vaikuttaisi niin toivottomalta, etteikö jotain kuumaa vastakaikua voisi lohjetakin, sujahtaisin noihin executive-rätteihin