Niba kirjoitti:Arskan vaihtoehtoista päätellen Yksi käsky ! sinun alapesusi pitää tekemän päivittäin..ei vain tiistaisin raikas arska..
Arska kuittaa NIBAN mainiolle ehdotukselle vaikka ei sitä ymmärtänytkään. Se tuskin vaikuttaa asiaan! Ja ei ole kuitenkaan kuitti. Menee liikkumaan ja vahvistaa hän elintään (so so..siis ristisananratkojat tietävät että tarkoitan
SYDÄNTÄ).
Pyörällä liikkuu hän ja vilkuilee mahdollisia misuja matkan varrella. Katsoo hän kuitenkin ettei törmää sillä se sattuu.
Arska ei halua lasarettiin vaikka siellä olis kuinka söpöi sairaanhoitajamisukoi...
Arska tulee kotiin sitten illalla ja on mahdollisesti joko tsainen tai iloisella mielellä.
Ei hän myöskään riko kymmentä käskyä. Ei Jeesuksen käskyjä eikä herra Numban käskyjä.
ALJALLE haluan vielä tänään vastata. Hän muuten taas tuntuu mitä kivoimmalta naiselta. Voi juku, nyt on aikamoinen vaihe, kun olen huomannut kuinka Kitinäläiset ovat upeita tyyppejä monet.
Kiitokset tukijoilleni tästäkin päivästä ja muille, joihin en ole osannut oikeaa kontaktilankaa liittää, myös kiitokset!
Olen jotenkin aikas hyvällä mielellä!
VOITTE TEKIN VASTATA vaikka Stadinarskan sanomat-palstalleni, se olisi tietenkin kiva. Juhlin nimittäin hiljaisesti peräti 11000 lukemiskertaa!
Palstalapsesta on tullut pulska poika.Ja kiintynyt olen siihen! On se palstani selkeä poika kuitenkin vaikka somistankin sitä värein ja kuvin.
Molskis sanoi oma norjanseinne!
Stadinarskis
kesäkolli (Betty, huom!)