Heh, kaveri laitto ton mulle meilinäElppis kirjoitti: hei... mä keksin ton

Heh, kaveri laitto ton mulle meilinäElppis kirjoitti: hei... mä keksin ton
Vähänkö mä oon hyvä *tanssii*kid kirjoitti:Heh, kaveri laitto ton mulle meilinäElppis kirjoitti: hei... mä keksin ton
Hyi miten julmaa!Starflare kirjoitti:Evilimpää, K-24!
Kuinka pystyy nussimaan 3-vuotiasta pikkutyttöä tissien väliin?
Potkaisee ensin rintakehän sisään.
Nämähän olivat ihan loistavia.Exsat kirjoitti:Kielikukkasia päivän piristykseksi!
Tänä vuonna 25 vuotta täyttävä Salon Ratsastusseura täyttää tänä vuonna 25
vuotta.
Päivärannassa mies pahoinpiteli avovaimoaan ja ensiapu hoiti loput.
Konnevedellä varastettiin torstaina aamuyöllä kirkonkylän keskustan
tuntumaan Rautalammintien varteen pysäköidystä autosta lompakko, jossa oli
rahaa sekä cd-levyjä ja -soitin.
Äidit kertovat, millaisia he olivat pojankoltiaisina.
Aino ja Ilmari Hyvärinen viettävät kultahäitään lasten ja lastenlasten
kanssa. Jälkipolvea onkin kertynyt niin, että kirjahyllyn päällinen alkaa
olla täynnä.
Yrityksemme tavoitteena on myydä matkapuhelimet kaikille ihmisille ja
lisäksi vaimoille ja lapsille.
Marjatta teki miehen työn: synnytti potrat kaksostytöt.
Henkilöauto heittelehti ja törmäsi lyhtypylvääseen katujen risteyksessä,
mutta autoa kuljettanut ja matkustajana ollut koira säilyi vammoitta.
Palokunta on kerännyt rahaa pihoja siivoamalla ja ruohoa polttamalla.
Kunta on päättänyt yhdistää vesi- ja viemäriverkkonsa.
Olen syönyt vuoden ajan säännöllisesti Bio-Seleniä enkä koskaan ennen ole tuntenut itseäni yhtä pirteäksi kuin nyt. Veriarvot ovat kohonneet, ja tukka ja hiukset kasvavat silmissä.
Tällainen elokuva halventaa ihmistä, naisista puhumattakaan.
Rouva Amanda Moksi täyttää Kuhmoisissa 107 vuotta, kertoo STT, joka näön ja kuulon heikkenemisestä huolimatta seuraa vireästi maailman tapahtumia.
Yhdysvalloissa ja Kanadassa kreikkalaisia asuu jo liki saman verran kuin
Suomessa eli nelisen miljoonaa.
Liukkaan kelin vuoksi rekat eivät päässeet mäen päälle, yksikään autoista ei suistunut ojaan ennen kuin tiet saatiin suolatuiksi.
Kuurot kiusana heinäntekijöille kaikkialla maassa.
Bahrainissa ihmisistä osaa lukea vain noin 40%, naisista huomattavasti pienempi osa.
Ruotsissa ammutaan 80 prosenttia hirvistä koiralla, meillä vain
kaksikymmentä prosenttia.
Veden puhtaus ei enää ole esteenä uimiselle Turun kaupungin hiekkarannoilla.
Grillillä ampuneen mielentila tutkitaan.
Humalassa varmaan tukehtuisin nauruun, jos kuulisin tuon1108 kirjoitti:Pieni elefantti lauma johon kuului 3 aikuista elefanttia ja yksi pieni elefantti, tulivat juomapaikalle, jossa kasvoi yksinäinenpuu. 3 aikuista elefanttia päättivät kaataa puun ja alkoivat rehkiä puun kimpussa, mutta se ei vain kaatunut. Niimpä pieni elefantti sanoi:"Antakaa minun yrittää minä varmasti saan sen kaatumaan." Muut vastasivat:"Olet liian pieni et saa sitä kaatumaan."
Kun elefantit seuraavana päivänä tulivat uudelleen juomaan he yrittivät taas kaataa puuta, mutta se ei hievahtanutkaan, joten pikku elefantti kysyi taas:"Antakaa minun yrittää minä varmasti saan sen kaatumaan." Mutta muiden vastaus oli sama.
Kun taas seuraavana päivänä elefantit yrittivät kaataa puuta ja tulos oli sama pikku elefanti kysyi:"Antakaa minun yrittää minä varmasti saan sen kaatumaan." Ja sitten muut elefantit antoivat pikkuelefantin yrittää. Eikä hänkään saanut sitä kaatumaan...
Joo, toi on hyvä vitsi, paitsi että se pitää lopettaa pisteeseen, ei kolmeen!1108 kirjoitti:Pieni elefantti lauma...
Voi vitsi!1108 kirjoitti:Keikaus nussi kaksi pilkkua yhdellä kertaa.