RÖYYYHHH...
Joku saattaa typoista ja tyylistä päätellä, että promilletasoni oli korkealla edellistä viestiä kirjoittaessani. Kohta poikivaa Suvista en suoraan puhutellut, koska en jaksanut ja koska niiissä kaasuissa olisin saattanut sanoa jotain epäystävällistä, mitä en varsinkaan Suviselle tarkoita.
Nyt kumminkin paitsi hain lisää karhua, myös kahvistelin.
Suvinen kirjoitti:Gat kirjoitti:
Baaressa en viihdy. Eikä minua pubiruusut ole muniin kiinni käyneet.
Muuten en arjessa tapaamia naisia puhuttele kuin pakollista asiaa, vähän kuin kenen vaan kylänMIEHENKIN kanssa. Yritelmä Suvisen hypoteesin mukaan stalkata tai edes puhutella niitä (mitälie työn tai harrastuksen tai kaupankassan) naisia muussa ympäristössä olisi minulle tabu. Ja pubiruusuina en ole nähnnyt.
Joten miten ihmiset Saa (miten vaan, seksiä/pysyviä suhteita), ellei nyt koko juttu ole teitiltä hurskastelevaa kusetusta mulle, ja sitten pannaan vaan?
No ei mitenkään, jos tosiaan vieraita ihmisiä ei uskalla puhutella ja baareissa ei käy.
Itse asiassa olen niin tyhmä, että en parikymppisenä hahmottanut baarien olevan iskupaikkoja. Luulin, että niissä vain juodaan kallista viinaa. Kuten teimmekin yhtä saamattomien oppilastoverieni kanssa. Hiljaisten pubien syrjäisimmissä nurkissa. Filosofiaa paskanjauhaen ja poikuus turvassa. Vasta tuossa 34-vuotiaana (traagisen ensirakkauden jälkeen) menin baariin misuja tähyilemään, ja alkuun kävin useamminkin. Ja järkytyin raadollisesta menosta. Itse luin Ilta-Sanomia tai Cityä jossain nurkassa, yksin. Tietysti olin jo silloin liian vanha, niinkuin varsinkin nyt jopa yökerhoihin, kuten tiiät.
Mutta käsitämätöntä väärinymmärrystä taas, että "vieraita ihmisiä en uskalla puhutella". Totta vitussa uskallan puhutella vieraita ihmisiä. Niin miehiä kuin naisiakin. Ja heittää smalltalkia ventovieraillekin.
Mutta mitä ihme kusetusta on oletus, ettei olisi eroa kuin yöllä tai päivällä ihan arkiläpällä vaikka työkaverien tai koulukaverien tai kyläläisten (vaikka olisivat naisia) ja varsinaisella FLIRTTAILULLA. En tiedä, miten se määritellään, mutta eiköhän kuitenkin romanttis- tai jopa seksuaalikemian ilmentämisenä? Vaikka ei niin toisissaan olisikaan. Ja sehän on minulle TABU, ylimääräistä. Tungettelevaa. Itsestäni röyhkeästi liikaa luulevaa. Korkeimman muurin yli tai ali. Jos olisin homo, en uskaltaisi tehdä sitä MIEHILLE!
(Poikkeuksena tähän kirjoittaminen misuille.. silloin psykopatologiani ei vielä herää)
Suvinen kirjoitti:
Pitää olla seksisymboli-julkkis, että kuumat misut tulevat itsensä kaulaan heittämään ja seksiä tyrkyttämään.
Seksisymbolius ei toimisi fyysisesti, vain muulla julkisuudella, muuten kuin nettipeelona.
Minun tapauksessani tuo saattaa todellakin olla ainoa keino. Ja olen liian väsy ja henkisesti kyvytönkin jo. Kuitenkin 1995 se Ainoa rakkauteni oli kuin olikin Fanityttö, joka tuli puhumaan ja kiittelemään kun puku päällä olin luennoinut. Sieluntoveri, mikä on harvinaisempaa kuin luulinkaan. Ja lisäksi oli söpö pyöreä pikkupeppu ja pystytisut!!
Suvinen kirjoitti:
Jos siis lähdetään siitä, että flirtti on mielestäsi ainut keino selvittää haluaako toinen panna vai ei? Varmaan sitten me tarkoitetaan flirtillä täysin eri asioita, muuten ei tuommoinen mamuttimainen näkemysero voi olla selitettävissä.
Mitä sää horiset?
Minä tarkoitan niinpäin, että jos toinen ei edes flirttaile, niin se on merkki, että varmaan EI halua panna. Mutta jos meitsille ja muille saamattomille luusereille harvinainen naisen flirttailu ei naiselle tarkoita edes potentiaalista hyväksyntää yrittää, ei välttämättä panemista, vaan romantiikkaa (johon kyll liittyy se paneminenkin).. niin sitten meillä luusereilla ei ole yhtään mitään toivoa (ilmaiseen) pilluun saati Rakkauteen.
Suvinen kirjoitti:
(Vastailen kun on tylsää odotella täällä. Jos vaikka nettivaahtoaminen käynnistäisi synnytyksen tjtn.)
PONNISTA!!!
Suvinen kirjoitti:
Mistä ihmiset löytää parisuhteita ja seksiseuraa? Sieltä mistä muitakin ihmisiä. Koulusta, töistä, harrastuksista, baarista, kavereitten kavereista.
-lukiossa olin liian alikehittynyt. Tajusin, ettei sovi haaveillakaan, vain katsoa romanttisia leffoja ja runkata
-yliopistossa en uskaltanut puhutellakaan (yksi ihastus oli. No joo, kaksi.. mutta sama kuin aiempaan: Yli asiallisten asioiden puhuttaminen on TABU)
-töissä oli vain vanhoja naimisissa olevia akkoja
-harvoissa harrastuksissa vain miehiä Ja/tai vanhoja varattuja akkoja
(Aivan eri nussivan maailman tuuri, että niistä löytyisi)
-Baari? Nyt liian vanha, mutta kun kävin, ei ollut yksinäistä naista, tai jos oli, minuutin päästä tuli sen tuttu Rape tai Make ja halasi naista. Kahdesti vietiin sellasen toimesta pitkään puhuttelemani nainen siitä vaan
-Kavereitten kaverit? Mitä ne on? Ei mulla ole koskaan ollut kuin muutaman ihmisen (saamattoman nörtin) piiri, eikä mitään naisia siinä
Suvinen kirjoitti:
Tuntemattoman ihmisen kanssa olen tainnut panna tasan kerran umpikännissä, ei ollut sen arvoista että sitä kannattaisi tavoitella. Poika- ja miesystävät ovat olleet joko vanhoja koulukavereita tai työkavereita, ainoastaan nykyisen olen tavannut baarissa mutta ei siinäkään varsinainen pariutuminen tapahtunut kuin vasta puolen vuoden päästä ensitapaamisesta. Mutta sinkkuna ollessani voin kertoa, että irtoseksin "saaminen" ei todellakaan ollut yksinkertaista, vaikka kovasti väität että nainen saisi milloin vain. Ei minuakaan yritetty baarissa iskeä juuri koskaan, mikä turhautti varsinkin siinä vaiheessa kun olisi ollut valmis nussimaan vaikka puunoksaa. En tiedä syytä, kavereita vietiin vierestä kyllä järjestään, joten kyllä varmaan pitkään seurustelleena jonkinmoinen harjoituksen puute saattoi olla syynä. En osannut antaa oikeita viestejä tai jotain, ja itsehän en suurin surminkaan mennyt ehdottelemaan kenellekään mitään.
Mutta yksinkertaisiahan nämä riitit ovat; juttelut, puhelinnumeroiden vaihtamiset (vaikka jollain tekosyyllä) sun muut. Ei niitä kenellekään erikseen missään opeteta, jos nyt ei halua uskoa jotain Neil Straussin Pelimiehen opasta.
Meinasin kommentoida jotain ilkeetä, mutten viiti.
Voi voi kuinka traagista sulla.
Tajuutko (tai ei kukaan nainen voi tajuta), että puuttuu KOKONAAN tunne kelpoisuudesta OLLENKAAN vastakkaiselle sukupuolelle? Miltä tuntuisi?
(Ei siis hei parempi mun lopettaa tää nyt.. alan kuulostaa entiseltä nettiminältäni, tai mikä vielä pahempaa NEGADUCKILTA. (Mitä se valitti, sehän oli saanut kitinäpillua hottiselta blondilta,.. aaarrghhhh!

)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB