Nehemiah James kirjoitti:Voiks fantsut henkilöidä? Yks liittyy nimittäin geehen, suolaisiin huuliin, pisamiin ja marghariittaan. Mut en mä sitä tänne voi kirjata kun sen ukko kuitenkin päivystää. Toimii fantsuna kun ei ole toteutuskelpoinen.
Sen mielest tää on tosi vanha juttu jo, kannustaa meitä kehittämään ja päivittämään uudempaan versioon.
milli kirjoitti:siinä skenaariossa olisi epäilemättä se håttis (kun yleensähän arght, no siis .. kun oma itseluottamus tai minäkuva vai mikä kehonkuva ei ole kaikista parhaimmasta päästä).. ja en mä tiedä jotenkin se koko skenaario, epäsiisti parransänki, rasvaiset hiukset, vähän karvainen rintakehä.. ruokaa rinnuksilla.. tietokonepöytä täynnä batterytölkkejä jne jne..
Meniskö tää homma nyt ihan reisille sit, jos ne oiski vaik batterytölkkien sijaan lonkerotölkkejä?
milli kirjoitti:siinä skenaariossa olisi epäilemättä se håttis (kun yleensähän arght, no siis .. kun oma itseluottamus tai minäkuva vai mikä kehonkuva ei ole kaikista parhaimmasta päästä).. ja en mä tiedä jotenkin se koko skenaario, epäsiisti parransänki, rasvaiset hiukset, vähän karvainen rintakehä.. ruokaa rinnuksilla.. tietokonepöytä täynnä batterytölkkejä jne jne..
Meniskö tää homma nyt ihan reisille sit, jos ne oiski vaik batterytölkkien sijaan lonkerotölkkejä?
Haha.
Sen voin todeta, et perse on ku ois kovemmallaki jumppatunnilla käyny. (Auh.)
Edit/lisäys: pitäsköhän laittaa näistä jäljiltä kuvia galtsuun... =P
E: Dammit, tuli kiirus! Ei linkity enkä ehi miettiin miksei! Mut siä o yks. (Wanha, pari kk.)
Osanottoni täältäkin. Jaksuja! Toivottavasti poliisi saa tekijän kiinni.
Jotkut kokeillut pikkufantasiat ovat tosiaankin olleet tietenkin kuviteltua laimeampia ja on saattanut huomata ettei niistä niin kummoisia kiksejä saanutkaan kuin luuli. Yksi toteuttamiskelpoinen juttu voisi vielä olla mielessä, mutta en taida jaksaa hankkia tarveaineita, tuskin on ihan vaivan väärti.