Tee paska paremmin työs/ole parempi ihminen, ryhdistäydy, saatana! Auttoiko?
No jopas oot laatoittanut huolella, minä kun luulin dokanneeni teininä paljonManaaja kirjoitti:Kyllä mäkin oon päässyt yli punkkulaatoista, valkoviinilaatoista, hedelmäviinilaatoista ja jopa katkerolaatoista. Mut jekku pysyy. Ja se oli sentään sitä ennen mun lemppari noista vahvemmista. Tai siis ehti olla sen pari kertaa...Dumis kirjoitti:Bääh, joskusta 16-vuotiaana ekoja jurreja vetelin kossu-spraitilla ja tietty laattailin yms... mutta jo aika päivää päässyt ylitte siitä, kuten lähes kaikista muistakin tuommoisista ongelmista. Senkin neidit!
Matemaatikko ja huippukokki samassa paketissa. Kävispä itselläkin yhtä hyvä flaksi parisuhdemarkkinoilla.Vesper kirjoitti:Naamapalmuko se oli?
Joo kaikki saa lupia lapsien tekoon?Vesper kirjoitti:Naamapalmuko se oli?
Niin, sinä sitten menit pois G-tyttö, ja taas yhtäkkiä takaisin! Miksi tällainen epävarmuus ja katuminen? Aika monet tekee näin! Tervetuloa kotiin ja saat anteeksi pikku ilkeytesikin. Älä nyt vaan taas hauku minua kun et kuitenkaan tarkoita sitä! En voi uskoa!AngryBird kirjoitti:En ole onnistunut ikinä kännipäissäni oksentelemaan.![]()
Ei sillä että erityisesti haluaisinkaan...
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Perhe ... 74903.htmlManaaja kirjoitti:Matemaatikko ja huippukokki samassa paketissa. Kävispä itselläkin yhtä hyvä flaksi parisuhdemarkkinoilla.Vesper kirjoitti:Naamapalmuko se oli?