1108 kirjoitti: Vittu jos aletaan suosimaan rekkaamattomien kusipäiden kommentointia vaikka herra/rouva Mustanikki on hengissä ja elää hyvin niin jo on jo helvetti.Perkele jotain rotia tällekin palstalle. Ottakaahan ne langat käsiin taas...

1108 kirjoitti: Vittu jos aletaan suosimaan rekkaamattomien kusipäiden kommentointia vaikka herra/rouva Mustanikki on hengissä ja elää hyvin niin jo on jo helvetti.Perkele jotain rotia tällekin palstalle. Ottakaahan ne langat käsiin taas...
Se kahvittelu-kutsu on edelleen voimassa.Lolita kirjoitti:Hassua että me ollaan kaikki niin yksin ja silti meillä on toisemme, tiedättehän.
tiedän, ja minulla on vakaa aikomus vielä tulla kyläilemäänninnithequeen kirjoitti:Se kahvittelu-kutsu on edelleen voimassa.
No miksi ihmeessä nimesi ei ole jo pikkujoulujen osallistumislistoilla. Hopi hopi ilmottautumaan ja tietysti kaikki muutkin uudet...Tiikeriankkakin jo melkein uskaltautui mukaan, mutta ei vaan ilmottautumista vielä näy. Menikö pupu pöksyyn?aimohaiku kirjoitti: Ei voi ystävystyä uusiin ihmisiin, kun ei kohtaa heitä. Pitäisi hankkia joku sosiaalinen harrastus tai tulla vaikkapa Kity-miittiin.
aimohaiku kirjoitti:Helpotus havaita, etten näköjään ole ainoa kityläinen, joka silloin tällöin tuntee itsensä yksinäiseksi. Onhan niitä ystäviä olemassa, kiitos heille, mutta osa tärkeistä ihmisistä ja pitkäaikaisista ystävistä asuu valitettavasti toisella paikkakunnalla ja yhteydenpito on satunnaista.
Mietiskelin tuossa taannoin sitä, että muutettuani työn perässä Helsinkiin, en ole ystävystynyt kovinkaan monen ihmisen kanssa. En tunnusta olevani sosiaalisilta taidoiltani vajaavainen, mutta nykyisin ”sosiaaliset ympyrät” tahtovat rajoittua työpaikalle tai olemassaolevien ystävien/kavereiden kanssa hengailuun. Ei voi ystävystyä uusiin ihmisiin, kun ei kohtaa heitä. Pitäisi hankkia joku sosiaalinen harrastus tai tulla vaikkapa Kity-miittiin.
Pupua ei ole pöksyissä, vaan epätietoisuus siitä pääsenkö kyseisenä ajankohtana paikalle. Epävirallisesti olen tulossa, mutta nimi ei ole listassa, kun en ole asiasta täysin varma.safi kirjoitti: No miksi ihmeessä nimesi ei ole jo pikkujoulujen osallistumislistoilla. Hopi hopi ilmottautumaan ja tietysti kaikki muutkin uudet...Menikö pupu pöksyyn?
Hyvin tiivistettyBliss kirjoitti:Jotenkin kuitenkin kaipaisin sitä hyvää ystävää, jonka kanssa voi ruotia syvällisiä asioita, tai sitten vaan lätistä joutavia kahvikupin ääressä. Tai käydä vaan lenkillä, tai vaikka teatterissa. Tai ihan mitä vaan. Ja joka ei ole allerginen vauvoille![]()
Ai mitä hyvää??? No vauvoja vauvojaElppis kirjoitti:Mä en ole allerginen vauvoille, tosin sairaaksi niistä tulee. Kuumeeseen. Vauvakuumeeseen. Ja jos miehellä on jo sellainen kuume, niin mitä hyvää se tekee, että mä kehitän samanlaisen?
Ilkiö. Mittasin juuri kuumeen, korkea. Onko tähän lääkitystä??Bliss kirjoitti:Ai mitä hyvää??? No vauvoja vauvojaElppis kirjoitti:Mä en ole allerginen vauvoille, tosin sairaaksi niistä tulee. Kuumeeseen. Vauvakuumeeseen. Ja jos miehellä on jo sellainen kuume, niin mitä hyvää se tekee, että mä kehitän samanlaisen?![]()
On ne meinaan aika ihania
Juu on siihen. Yksi lääkityksen muoto äheltää juuri tuossa vasemmalla käsivarrellaElppis kirjoitti:
Ilkiö. Mittasin juuri kuumeen, korkea. Onko tähän lääkitystä??
*tuijottaa avatarta ja huokailee*Bliss kirjoitti:Juu on siihen. Yksi lääkityksen muoto äheltää juuri tuossa vasemmalla käsivarrellaElppis kirjoitti:
Ilkiö. Mittasin juuri kuumeen, korkea. Onko tähän lääkitystä??
Mutta mieti mikä vastuu jostain vauvasta on.Elppis kirjoitti:
*tuijottaa avatarta ja huokailee*
Ikuisuusaihe: mikä on riittävän hyvä syy saada vauwa?HellBell kirjoitti: Väliaikaisratkaisuksi huono.
Siitä johtuen päätös olla hankimatta moista ennen kuin oma elämä on kunnossa. Haaveilla aina saa, ja käydä lapsellisten tuttujen/sukulaisten luona.HellBell kirjoitti:Mutta mieti mikä vastuu jostain vauvasta on.Elppis kirjoitti:
*tuijottaa avatarta ja huokailee*
Jos tuntee olonsa yksinäiseksi, voi olo tuntua (okei, tämä vain veikkausta)entistä yksinäisemmältä vauvan jälkeen, mikäli vauva on tullut 'täyttämään jnk tyhjiön' elämässä. Väiaikaisratkaisuksi huono.
Niin.. Kait sen soisi olevan sellainen syy, jossa molemmat vanhemmat haluaisivat saada lapsen rakkautensa harkittuna hedelmänä (huh huh mikä sanaparsi..) ja jolloin vanhemmat tuntisivat olevansa jokseenkin valmiita perheen perustamiseen.nypari kirjoitti:Ikuisuusaihe: mikä on riittävän hyvä syy saada vauwa?HellBell kirjoitti: Väliaikaisratkaisuksi huono.
Joo, oivalta periaattelta vaikuttaa. Jos ajattelisin omalla kohdallain vauva-aihetta, suhtautuisin siihen osapuilleen noin.Elppis kirjoitti: Siitä johtuen päätös olla hankimatta moista ennen kuin oma elämä on kunnossa. Haaveilla aina saa, ja käydä lapsellisten tuttujen/sukulaisten luona.
Mutta elämä ei ole koskaan valmis, täydellinen ja pysähtynyt vauvaa varten. Aina on jotain, mikä voisi olla paremmin tai mitä pitäisi saavuttaa ensin. Toisaalta lapsi ei lopeta elämistä ja elämän etenemistä. Lapsi ei oikeastaan estä eikä paljon hidastakaan elämää. Lopputulos: Lapset pitää hankkia nuorena ja mieluummin heti. Itse laskin niin, että kun minä täytän viisikymmentä, lasten pitää olla jo aikoja sitten lentänyt pesästä.Elppis kirjoitti:Siitä johtuen päätös olla hankimatta moista ennen kuin oma elämä on kunnossa.
Ihmettelin miksi Elppis on kateellinen, koska eihan ihmisilla ole ystavia yleisesti ottaen. Valtavaestoon verrattuna hanella ei ole mitaan syyta olla kateellinen ja sattuupa han viela kuulumaan parisuhteilevaan maailmaankin.Exsat kirjoitti:Ei poikkeavaa, mutta jos se itseä häiritsee, niin toki asialle kannattaa jotain tehdä.RolloTomasi kirjoitti:Miksi?
Onko se, ettei ole kavereita, jotenkin poikkeavaa?
Ei se, että on kateellinen, tarkoita sitä, että KAIKKI muukin on päin persettä. Tottakai olen tyytyväinen parisuhteeseeni ja tuttaviini/kavereihin. Itseäni vain kaduttaa, etten koskaan saanut niin hyviä ystäviä alemmilta luokilta tai sen ajan naapurin kersoista tmv. että olisivat vieläkin kuvioissa.RolloTomasi kirjoitti:Ihmettelin miksi Elppis on kateellinen, koska eihan ihmisilla ole ystavia yleisesti ottaen. Valtavaestoon verrattuna hanella ei ole mitaan syyta olla kateellinen ja sattuupa han viela kuulumaan parisuhteilevaan maailmaankin.Exsat kirjoitti:Ei poikkeavaa, mutta jos se itseä häiritsee, niin toki asialle kannattaa jotain tehdä.RolloTomasi kirjoitti:Miksi?
Ei auta katuminen eikä murehtiminen. Pitää vain yrittää saada uusia ystäviä n y t. Sellaisiakin, jotka on ja pysyy siinä sitten monta kymmentä vuotta eteenpäin tästä. Ihan mahdollista se on. Ei myöhäistä millonkaan. Eikä ne lapsuuden kaverit sen parempia ole kun nämä uudet välttämättä. Voi olla jopa toisinpäinkin, kun silloin pentuna ei varmaankaan niin tarkkaan analysoinut millanen se kaveri todella on, kunhan vaan satuttiin olemaan samalla luokalla, tai asuttiin lähekkäin tms. Sitäpaitsi 8-vuotiaasta on hirveän vaikea mennä sanomaan millanen se on kolmikymppisenä.. Monet muuttuu aika radikaalisti. Enää ei sovitakaan yhtään yhteen, mutta roikutaan silti kimpassa, kun kerta aina ollaan niin tehty. Voi siis olla aidompaakin tämä 'isona' ystävystyminen. Tietää millanen tyyppi on kyseessä, ja itse saa päättää haluaako tavata tätä, ja haluaako ystävystyä syvemmin, vai jättää sikseen.Elppis kirjoitti:Ei se, että on kateellinen, tarkoita sitä, että KAIKKI muukin on päin persettä. Tottakai olen tyytyväinen parisuhteeseeni ja tuttaviini/kavereihin. Itseäni vain kaduttaa, etten koskaan saanut niin hyviä ystäviä alemmilta luokilta tai sen ajan naapurin kersoista tmv. että olisivat vieläkin kuvioissa.RolloTomasi kirjoitti:Ihmettelin miksi Elppis on kateellinen, koska eihan ihmisilla ole ystavia yleisesti ottaen. Valtavaestoon verrattuna hanella ei ole mitaan syyta olla kateellinen ja sattuupa han viela kuulumaan parisuhteilevaan maailmaankin.Exsat kirjoitti:
Ei poikkeavaa, mutta jos se itseä häiritsee, niin toki asialle kannattaa jotain tehdä.
RolloTomasi kirjoitti:Miksi?