Hän sai 2,8 vuotta ehdotonta vankeutta, vaikka suurin osa oli näpistykseksi katsottavia mutta mukana myös petokseksi katsottavia pankkitileille "murtautumisia", kovin hienosti näytettiin valvontakameran kuvaa siitä kuinka mummot ja nuoremmatkin naiset "antoivat" omaisuutensa hänen käyttöön. Hupaisa juttu oli että hänet saatiin kiinni vasta Norjassa samoissa hommissa, ei kerrottu norjalaisten menetyksiä tai kuinka pitään oli viettanyt kiven sisässä siellä? Kysymys on että tämäntyyppisiä rikollisia tulee suhteettoman suuri osuus näistä "romani-pakolaisista", onko hyvä sitten että tällainen aktiviteetti kasvaa, kyseessähän vain usi tulonsiirto mekanismi Suomesta tia norjastq Romaniaan? Taas kuuluu väite että tekeväthän suomalaisetkin rikoksia, mutta luulen romanien seasta rikollista ainesta löytyvän paljon enemmän. Otetaan nyt esimerkiksi Suomen romanit jotka ovat tehneet taidetta kauppojen ryöstämisistä, sinne menee hameen sissän kalafile ja muu file nopsaan, löytyy kymmenien kilojen piilot niistä. Kaikki ovat niistä lukeneet, kuinka voisimme odottaa että Romaninan romanit olisivat sen kummallisempia?
Mitään tilastoja ei ole minulla vieläkään esittää, kun ei saa kutsua neekeriä neekeriksi ja romania romaniksi, vaikka itse puhuisin mustalaisista tai smuguista mieluumin. sitä paitsi romaniksi voi kutsua kaikkea vaeltavaa elämäntapaa eli se on kulttuuri mitään romanikieltä ei ainakaan Suomen mustalaisilla ole todistetusti, Venäjällä taas noilta hyväkkäiltä otettaisiin nirri äkkiä pois, vaikka heilläkin alkaa olla oma muslimiongelma..
Hävikki
Suuremmat varkaat?