Niin... tuossa yksi vähän vanhempi tuttava mietti ja laskeskeli omaa eliniän odotettaan että jos Paavo elää yhtä vanhaksi kuin isänsä ja jatkaa poliittista uraansa, niin voi olla että käy niin että hän ei elä yhtään vuotta etteikö Paavo olisi ollut parrasvaloissa.So Hard kirjoitti:Väyrystä ei sentään näy tappavan mikään.
Vaalitulosveikkaus 2011
-
- Kitisijä
Re: Vaalitulosveikkaus 2011
Viimeksi muokannut aasi, 17.04.2011 21:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Kitisijä
Nonni, Kiuru meni Asellista ohi ja kok kaksi paikkaa demareista yli. Olisihan se aika järkyttävää, jos Urpilaisesta leivottaisiin pääministeri, mutta ei se tule tapahtumaan: kokoomuksen prossat raketoivat lopuksi, kun niillä on Hki/Uusimaa-akselilla 30% kannatus kun demareilla on 20%.
Ei noita prosentteja kannata kattoa vaan paikkoja. Prosentit on mitä on niin kauan kunnes isot kaupungit valmistuu.RP kirjoitti:kesk ps sdp tasois
-
- Kitisijä
Joo. Pirkanmaan eniten ääniä saaneiden lista on aika surullinen muutenkin. Joissain pienissä kunnissa yli puolet ääneistä on mennyt persuille.So Hard kirjoitti:
Ja Tiura perkele. Ja Sasi perkele. Soini on kyllä ihan väärässä. Kansa ei tiedä mitään.
Aika hiljaiseksi vetää tuo läpimenevien lista muutenkin.
Okei iskä. Katon sitten vaan paikkoja.So Hard kirjoitti:Ei noita prosentteja kannata kattoa vaan paikkoja. Prosentit on mitä on niin kauan kunnes isot kaupungit valmistuu.RP kirjoitti:kesk ps sdp tasois
Kokoomus 19.0%, PS 18.9%, öhhöhöhö!
Persujen nousu ykköseksi tästä nyt vielä puuttuisi.
Persujen nousu ykköseksi tästä nyt vielä puuttuisi.
Jarmo Korhonen menossa läpi.. se kyllä vastaa kieroilussa kymmentä Kanki-Kaikkosta.
Tää on kyl ihan käsittämätöntä. En mä muuta ymmärrä syyksi ku sen et moni ihminen meinaa et se on viaton syntipukki.So Hard kirjoitti:Jarmo Korhonen menossa läpi.. se kyllä vastaa kieroilussa kymmentä Kanki-Kaikkosta.
-
- Kitisijä
Ylen ennuste tulee nyt, mutta minä sanon:
Kokoomus 20-21%
SDP 19-20%
PS 16-17%
Kepuliskot 16-17%
Vas 8-9%
Virheät 8-9%
Kokoomus 20-21%
SDP 19-20%
PS 16-17%
Kepuliskot 16-17%
Vas 8-9%
Virheät 8-9%
Kyllä PS menee 17-18%elco kirjoitti:Ylen ennuste tulee nyt, mutta minä sanon:
Kokoomus 20-21%
SDP 19-20%
PS 16-17%
Kepuliskot 16-17%
Vas 8-9%
Virheät 8-9%
-
- Kitisijä
Korhonen putoamassa ja jompikumpi Väyrynen/Kaikkonen putoaa kanssa!
Sumuvuori putoamassa!
Sumuvuori putoamassa!
Siis jos todella käy niin, että Väyrynen tippuu pois eduskunnasta (etelän media!), Vihreät, RKP, Kepu ja VAS pysyvät poissa hallituksesta .. niin onhan tässä nyt pakko olla tyytyväinen vaikka persuista liian iso tuleekin.
Halla-Aho Helsingin äänikuninkaana on asia jota uumoilin ja niinhän siinä kävi. Toivottavasti tämä signaali menee vihdoin perille.
Halla-Aho Helsingin äänikuninkaana on asia jota uumoilin ja niinhän siinä kävi. Toivottavasti tämä signaali menee vihdoin perille.
-
- Kitisijä
PS + SDP + Vas + RKP (sis. Ahven) = 107
Ei ehkä naurattaisi.
Ei ehkä naurattaisi.
Miten RKP ja PS voisivat olla samassa hallituksessaaasi kirjoitti:PS + SDP + Vas + RKP (sis. Ahven) = 107
Ei ehkä naurattaisi.

-
- Kitisijä
RKP tekee mitä vain sen yhden asian takia, ja siinä PS voi joustaa.So Hard kirjoitti:Miten RKP ja PS voisivato olla samassa hallituksessa
Edit: ehkä nyt ei kuitenkaan.
Mitä se Hallis meinas ykkösellä, tää meiän perheen pää kun halus kattoa kolmosen lähetystä just kriittisellä hetkellä.
Mikäköhän mahtaa nyt olla sitten se message mikä tässä välittyy :DSo Hard kirjoitti:Joo.RP kirjoitti:Pave tais mennä Halliksen ohi äänissä.
Ei nauratah.
Katotaan nyt ihan loppuun asti. Ei siellä Helsingissä juuri puheenjohtajia ollut ehdolla.RP kirjoitti:Mikäköhän mahtaa nyt olla sitten se message mikä tässä välittyySo Hard kirjoitti:Joo.RP kirjoitti:Pave tais mennä Halliksen ohi äänissä.
Ei nauratah.
Kyl mua silti hiukan kismitti tuo Paven "löin halliksen äänissä" puhe. Ehkä se oon vaan mä.So Hard kirjoitti:Katotaan nyt ihan loppuun asti. Ei siellä Helsingissä juuri puheenjohtajia ollut ehdolla.RP kirjoitti:Mikäköhän mahtaa nyt olla sitten se message mikä tässä välittyy :DSo Hard kirjoitti:
Joo.
Ei nauratah.
Minusta Kiviniemen ja Sinnemäen pitäisi tutkiskella itseään että puolueen puheenjohtajan näkyvyydellä jäivät ihan surkeaa tulokseen. Normaalisti Helsingin äänikuninkuudesta on kilpailleet ihan muut kuin ensikertalaiset.RP kirjoitti:Kyl mua silti hiukan kismitti tuo Paven "löin halliksen äänissä" puhe. Ehkä se oon vaan mä.So Hard kirjoitti:Katotaan nyt ihan loppuun asti. Ei siellä Helsingissä juuri puheenjohtajia ollut ehdolla.RP kirjoitti:
Mikäköhän mahtaa nyt olla sitten se message mikä tässä välittyy
Ei nauratah.
Okei, joo totta. Näit taas paremmin kokonaiskuvan kun itse keskityin vaan siihen yhteen pisteeseen.