James Potkukelkka kirjoitti: 17.07.2023 9:12
No onhan tuokin tietysti näkökanta, mutta itse en ajattele, että jos maksan veroa A, haluan maksaa myös veroa B.
Oikeastaan mä haluaisin, että jotkut muut maksaisi enemmän, jotta mun verotaakkaa voitaisiin keventää
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
James Potkukelkka kirjoitti: 17.07.2023 9:12
No onhan tuokin tietysti näkökanta, mutta itse en ajattele, että jos maksan veroa A, haluan maksaa myös veroa B.
Oikeastaan mä haluaisin, että jotkut muut maksaisi enemmän, jotta mun verotaakkaa voitaisiin keventää
No nyt ollaan samalla kartalla! Verot muiden maksettaviksi!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
James Potkukelkka kirjoitti: 17.07.2023 9:14
Kuluttajathan tämän päätöksen ovat tehneet. Jos kuluttajat olisivat halunneet jatkaa perinteisten lentoyhtiöiden mallilla, halpiksille ei olisi ollut kysyntää.
Juu, näinhän tuo on. Mutta kuten aina, niin keskivertokuluttaja ei ymmärrä hyvän päälle, vaan tyytyy huonoon kunhan se on halpaa. Sen takia näin tärkeitä asioita ei pitäisi jättää kuluttajan päätettäväksi.
Juu. Kyllä se olisi parempi, että me päätettäisiin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Annoin haastattelun hesarille itsestäni. Aiemmin on kiinnostaneet vain huumehet.
Itsestään on paljon kivempi puhua. Ei tarvitse tutkimusviitteitä eikä tule tappouhkauksia. Ymmärrän miksi ihmiset on mielummin influenssereitä kuin asiantuntijoita.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Tilasin eilen Verkkokaupasta kuulokkeet ja Wolt toi kotiin hintaan 4,99!
Ainoa pieni kauneusvirhe, että kuski oli sikhi, joka ei meinannut löytää perille ja puhui _äärimmäisen_ epäselvää englantia.
Puhun päivittäin työssäni mm pakistanilaisten, afrikkalaisten ja intialaisten kanssa, mutta en koskaan ole noin vaikeaan aksenttiin törmännyt.
Tunnen hiukan huonoa omaatuntoa siitä, että laitoin Woltiin palautetta..
Olikohan tämä pimeä alihankkija, toivottavasti Woltin viralliseksi kuskiksi ei noilla taidoilla pääsisi.
Poika ulkoilutti mua elämäni ensimmäistä kertaa suomalaiseen miesten jalkapallo-otteluun. Eli Veikkausliigaa HJK-Ilves Bolt-stadion.
Puitteet ja meninki olivat hitusen enemmän kuin olisin kuvitellut. Yksi juttu sai suorastaan huulen pyöreäksi, eli katsomossa sai K-18 paikoilla juoda olutta?! Ei kekkosen aikana olisi tullut kuuloonkaan. Sekä omat että vieraskannattajat soihduttivat, mikä myös uusi kokemus.
James Potkukelkka kirjoitti: 30.09.2024 8:31
Poika ulkoilutti mua elämäni ensimmäistä kertaa suomalaiseen miesten jalkapallo-otteluun. Eli Veikkausliigaa HJK-Ilves Bolt-stadion.
Tervetuloa elämän pimeälle puolelle!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
En kokeillut, mutta koin:
Yleensä mulla ei ole refluksivaivaa, mutta nyt jostain syystä heräsin siihen, että pullautin mahansisältöä nenään
Kirveli aika voimakkaasti.