Bongaa "Kityläinen" !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Toivottavasti kukaan ei nähnyt mua viime lauantaina, olin aika reippaassa tuiskeessa. (filmiä puuttuu ihan reilusti)
Jotkut palstalaiset olivat ilmeisesti jossain.
huima

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Moikkasinko?
Enpä kiinnittänyt siihen huomiota, sillä pääosin huomio oli keskittynyt käsipuolessa olleeseen tyttöön ja ruuan etsintään. Kunhan rekisteröin että pojat olivat menossa kauppakeskuksen leikki-huoneeseen.
ninnithequeen

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ja jos joku epäilee: Kyl se Elco oli, ihan varmasti. Ei niistä korvista voi erehtyä.
Kuka se oli se homeboyn ja manalan kolmas identtinen broidi, jonka kanssa hengasit? Oliko se sun mies vai isä?
Se oli Nuuti, eli vanha (kirjaimellisesti) ystäväni. Oltiin Lintsillä ja sit mentiin syömään.

Vähän naurettavaa kyl poika, ettei kehtaa ees moikata. Luuleksää et mä oisin tunkenu sun valtavan kaverilauman keskelle vai? Pöhkö.

Mutta kun ittekses kävelet ohi eikä silloinkaan voi tervehtiä, niin antaa vähän ylimielisen kuvan..
1108

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bongasin muuten elcon Ratinan Shelliltä, saattoi olla joku muukin. Puhuin puhelimeen muistaakseni ja tajusin asian noin 15 min myöhemmin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

1108 kirjoitti:Bongasin muuten elcon Ratinan Shelliltä, saattoi olla joku muukin. Puhuin puhelimeen muistaakseni ja tajusin asian noin 15 min myöhemmin.
Miehän olen bongannut elcon pariinkin otteeseen kampista. Minuu se moikkasikin! <3
Elco on varmaan bongatuin kitinäläinen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
OperaDuudson

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Lolita bongattu Malmilta nousemassa junaan noin 17:55, en jaksanu ruveta kiekumaan keskellä töistäpaluuruuhkaa :P
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Lolita »

OperaDuudson kirjoitti:Lolita bongattu Malmilta nousemassa junaan noin 17:55, en jaksanu ruveta kiekumaan keskellä töistäpaluuruuhkaa :P
Oho! Tällä kertaa en huomannutkaan sua.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bongasikohan joku mut, kun kävin tänään ihan Espoossa asti?
Kikkelis kokkelis.
Flipperix

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Keikaus kirjoitti:Bongasikohan joku mut, kun kävin tänään ihan Espoossa asti?
Näin tuulen mukana lentäviä olkia. Oliko ne sun sääristä peräisin?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Flipperix kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Bongasikohan joku mut, kun kävin tänään ihan Espoossa asti?
Näin tuulen mukana lentäviä olkia. Oliko ne sun sääristä peräisin?
Taisivat tulla omasta päästäsi.
Kikkelis kokkelis.
Flipperix

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Keikaus kirjoitti:Taisivat tulla omasta päästäsi.
Voihan sitä olla, en oo kattonu peiliin viime aikoina kun aina säihkähtää hiukan.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Flipperix kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Taisivat tulla omasta päästäsi.
Voihan sitä olla, en oo kattonu peiliin viime aikoina kun aina säihkähtää hiukan.
Ne voi kyl olla mun kainiksetkin. Leikkasin ne vastikään Espoossa. Ne on tarkoitus käyttää mun hiustenpidennykseen. Haluan luomua nääs.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Flipperix kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Bongasikohan joku mut, kun kävin tänään ihan Espoossa asti?
Näin tuulen mukana lentäviä olkia. Oliko ne sun sääristä peräisin?
Piti jo heinäkuussa tästä kirjoittaa ja taisin oikein luvatakin mutta jäi turbulenttisten tapahtumien jalkoihin.

TÄYSIN YLIMAINOSTETTU JUTTU KEIKUN SÄÄRIKARVAT.

JA HUOMATKAA MÄ OLEN NÄISSÄ ASIOISSA TOSI VAATIVA JA TARKKA, KAUNIIT BLONDIT ON ERIKOISHEIKKOUTENI.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Flipperix

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

BrianW kirjoitti:TÄYSIN YLIMAINOSTETTU JUTTU KEIKUN SÄÄRIKARVAT.
Onneksi keikun huu-mo-rin-ta-ju ei ole yhtä ylimainostettu kuin hänen karvoituksensa.
CandyMan

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Toisaalta tuo karvaläppä on niiiiin kulunut juttu. Toisin kuin hyvät juristivitsit joita ei ole koskaan liikaa.
Flipperix

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

CandyMan kirjoitti:hyvät juristivitsit
Kerro ihmeessä yksi? Mä en oo opiskeluaikojen jälkeen kuullut kovin montaa uutta.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Flipperix kirjoitti:Kerro ihmeessä yksi? Mä en oo opiskeluaikojen jälkeen kuullut kovin montaa uutta.
Ootko kuullu nämä? Miksi juristilla on rusetti kaulassa? Ettei esinahka valahda pään yli. Mikä on puolimetriä pitkä ja roikkuu mulkun edessä? Kravatti juristin kaulassa.
Paras päivä ikinä.
Flipperix

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Riemumieli kirjoitti:
Flipperix kirjoitti:Kerro ihmeessä yksi? Mä en oo opiskeluaikojen jälkeen kuullut kovin montaa uutta.
Ootko kuullu nämä? Miksi juristilla on rusetti kaulassa? Ettei esinahka valahda pään yli. Mikä on puolimetriä pitkä ja roikkuu mulkun edessä? Kravatti juristin kaulassa.
Oon. Tää vaatii oman ketjunsa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Flipperix kirjoitti:
BrianW kirjoitti:TÄYSIN YLIMAINOSTETTU JUTTU KEIKUN SÄÄRIKARVAT.
Onneksi keikun huu-mo-rin-ta-ju ei ole yhtä ylimainostettu kuin hänen karvoituksensa.
Haluan nyt kertoa teille, että olen huumorintajuinen ihminen. Vähän niin kuin ne lukuisat hauskat ihmiset deitti-ilmoissaan.
Kikkelis kokkelis.
Flipperix

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Keikaus kirjoitti:Haluan nyt kertoa teille, että olen huumorintajuinen ihminen. Vähän niin kuin ne lukuisat hauskat ihmiset deitti-ilmoissaan.
Älä viitti, ei tota usko Manalakaan! Et voi millään nauraa koskaan ikinä millekään absurdillekaan. Mä nettitunnen sut paremmin ku sä itses. Mul on kylän isoin itsereflektio, 26 tuumaa toimeen ja yksi aavistus päälle.
tonttu

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Nyps aka silsa bongattu tampereen yössä.
Herra Manala

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Flipperix kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Haluan nyt kertoa teille, että olen huumorintajuinen ihminen. Vähän niin kuin ne lukuisat hauskat ihmiset deitti-ilmoissaan.
Älä viitti, ei tota usko Manalakaan!
Uskon kyllä. Keikulla on hyvin pitkälti samantyyppinen huumorintaju kuin itsellänikin. Ja itselläni on sentään kaikista paras huumorintaju.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Aah.. Melkeen unehtu. Swirl bongattu rautatieaseman K-mikälie Kotikonnusta viime lauantaina (26.08.)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Kid

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bongattu ex-turbohaltija mun työpaikalla :h:
mustanikki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Jos en "tuntisi" Gattacaa paremmin, luulisin bonganneen hänet eilen n. 19.30 Kurvissa kasin ratikassa... .... ajamassa sitä...