Pinviineihin. Pingviinit ei osaa lentää, ne sukeltaaKorppi kirjoitti:PINGVIINEISTÄ![]()
![]()
![]()
Mihin eläimeen samaistut?
IA: Mä taas yritän opetella käyttämään laseja..
Mitä täytteitä pitsaan?
Pinviineihin. Pingviinit ei osaa lentää, ne sukeltaaKorppi kirjoitti:PINGVIINEISTÄ![]()
![]()
![]()
Mihin eläimeen samaistut?
Kaikki muut käy, mutta ei kinkku. Ei mihinkään, eikä missään muodossa.Exsat kirjoitti:
Mitä täytteitä pitsaan?
Lauantaina, pelkäsin ensimmäistä kertaa eläessäni lähes hysteerisesti olla yksin, oksensin ja itkin vain.Kittys kirjoitti:Kaikki muut käy, mutta ei kinkku. Ei mihinkään, eikä missään muodossa.Exsat kirjoitti:
Mitä täytteitä pitsaan?
Milloin oot pelänny eniten? Mä pelkäsin äsken
8-vuotiaat wanna-be "muka niggers" suomalaiset pojat. Niin nuorilla jätkillä roikkuu löysät pökät polvissa, isin bokserit jalassa, ylisuuri lippis vinossa. Ei mitään käyttäytymisetikettiä, syljeskellään, aloitetaan tupakointi, karsea kiroilu.Starflare kirjoitti: Mistä ns. "nuorison alakulttuurin" edustajista et ollenkaan pidä? Miksi?
En mä sitä voi tietää? Apua. Liian piinaavia kyssiä.Exsat kirjoitti:Elpan kysmys?
Argh, ensimmäisenä tuli mieleen pingviinipizza...Exsat kirjoitti:Mitä täytteitä pitsaan?
En ole syönyt donitseja vuosiin, mutta söpöinä pidän valkoisella kuorrutuksella ja kirjavalla strösselillä varustettuja.Exsat kirjoitti:Millaisen donitsin syöt jos syöt?
Helppo!!!!!!!111!!!""222!"!!nojoojust kirjoitti:Miksi jääkarhut eivät syö pingviinejä?
Helppo!!!!!!!111!!!""222!"!!Mojo kirjoitti:Miksi maailma on pyöreä?
Eipäs olekaan. Dysonin kehä olisi säästeliäin ratkaisu.nojoojust kirjoitti:Helppo!!!!!!!111!!!""222!"!!Mojo kirjoitti:Miksi maailma on pyöreä?
Se on säästeliäintä. Mahdollisimman paljon sisältöä mahdollisimman suppealla pinta-alalla.
Luulet vaan...Elukka kirjoitti:Eipäs olekaan. Dysonin kehä olisi säästeliäin ratkaisu.nojoojust kirjoitti:Se on säästeliäintä. Mahdollisimman paljon sisältöä mahdollisimman suppealla pinta-alalla.
(Lontooksi laajemmin kivillekin, joita kiinnostaa: http://en.wikipedia.org/wiki/Dyson_sphere)
No niin luulenkin, jos tarkoitus oli saada mahdollisimman paljon massaa vähällä pinta-alalla eikä vastoinpäin.nojoojust kirjoitti:Luulet vaan...Elukka kirjoitti:Eipäs olekaan. Dysonin kehä olisi säästeliäin ratkaisu.nojoojust kirjoitti:Se on säästeliäintä. Mahdollisimman paljon sisältöä mahdollisimman suppealla pinta-alalla.
(Lontooksi laajemmin kivillekin, joita kiinnostaa: http://en.wikipedia.org/wiki/Dyson_sphere)
Että älä varasta toisten kaistaa.1108 kirjoitti:
Mikä on oikea vastaus?
Numba laittaa kuvan sivusta, joka ei pidä sitä hyvänä ideana?1108 kirjoitti:Mikä on oikea vastaus?
Täh? numba ei tiennyt. (ei kerrota niille)Mojo kirjoitti:Numba laittaa kuvan sivusta, joka ei pidä sitä hyvänä ideana?
Miksi numba laittoi kyseisen kuvan?
Koska se on täystaukki telkkä.Mojo kirjoitti:Miksi numba laittoi kyseisen kuvan?
1108 kirjoitti:Mikäs se sosiaaliviranomaisten numero taas olikaan...
1181108 kirjoitti:Mikäs se sosiaaliviranomaisten numero taas olikaan...
This information is on a need-to-know basis and you don't need to knowninnithequeen kirjoitti:Koska se on täystaukki telkkä.Mojo kirjoitti:Miksi numba laittoi kyseisen kuvan?
Milloin runkkasit viimeksi?
Ainakin Kitypingviiniyden ydin. Olemme kaikki samanlaisia massatuotteita, vaikka kuinka yrittäisimme taistella vastaan. Täysin persoonattomia kopioita toisistamme. Tuskin kukaan pystyy kirjoitusten perusteella erottamaan meitä toisistamme.Elukka kirjoitti:Onko pingviiniyden ydin valaistunut?
MINÄ!!!ElanorRaven kirjoitti:Kuka on kitypingviinein kitypingviini?
*reps*1108 kirjoitti:MINÄ!!!
Näkeehän sen jo avattarestakin!!!