Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
annepa
Kitisijä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Riemumieli kirjoitti: Joku muu turhantärkeä pompöösi molopää?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kotiin tullessa odotti lappu, että talossa ei ole juomakelpoista vettä ainakaan lähipäivinä. Ei muuta kuin uudelleen kauppaan veden hankintaan.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Eipä o pitkästä aikaa ollu näin leppoisaa iltaa:
Molemmat muksut ja muija huutaa koko ajan. Pitäis purkaa rebreather, vaihtaa siihen vähän osia, koota se, testata ja pakata kaikki kamat vkonlopun dyykkireissua varten. Niin ja puhelin soi koko ajan kun on päivystys. Hiukan on paikallishälyltä vaikea kuulla mitä soittaja sanoo. Yksikin soittaja kysyi että "tapetaanko siellä jotakuta?"
Huora Harakka
Kitinäaddikti

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Manaaja kirjoitti:
Huora Harakka kirjoitti:Aloin suunnittelemaan laastarisuhdetta menetetylle irtosuhteelleni.
Nyt näkisin että ollaan pienimuotoisen hulluuden ja manian äärellä!
:D

Kävin treffeillä ja ensi ajatus jälkeenpäin: Olipa outoa. En saanu munaa, enkä koruja, voisko tästä muka tulla jotain??
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Huora Harakka kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Huora Harakka kirjoitti:Aloin suunnittelemaan laastarisuhdetta menetetylle irtosuhteelleni.
Nyt näkisin että ollaan pienimuotoisen hulluuden ja manian äärellä!
:D

Kävin treffeillä ja ensi ajatus jälkeenpäin: Olipa outoa. En saanu munaa, enkä koruja, voisko tästä muka tulla jotain??
Tottakai, kunhan muna ja korut vain tulevat yhtä aikaa!
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Manaaja kirjoitti:Tottakai, kunhan muna ja korut vain tulevat yhtä aikaa!
Kuva
Tadaa!
Paras päivä ikinä.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^Aika pieni venytyspainoksi. Tai ei kai tossa pelkkä venytys auta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:^Aika pieni venytyspainoksi.
Mutta on riemis hyvin sen sheivannut.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vituttaa kun mun kynsiteknikkoa kusetettiin edellisessä duunipaikassaan ja että sinne vielä jääneet kampaajat ja kosmetologit joutuu sietämään sitä samaa edelleen.
Mun mielestä se saakelin verenim... omistaja on toiminnallaan täyttänyt työsopimuksen syntymistä edellyttävät tunnusmerkit, ja olis mun perstuntuman mukaan velvollinen hoitamaan työnantajan velvollisuudetkin. Ja kun tää asia mua vaivaa, kaivan tässä nyt netistä faktaa että saadaan se vampyyri vastaamaan tekosistaan. Perkele! Ja miks näiden pykälien pitää olla tällästä kapulakieltä, joka mun täytyy sitten selkokieleistää, että toisena kotimaisena suomea puhuva henkilökin ymmärtää pointin. Argh!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Riemumieli
Kitisijä

Siteeraan jälleen kerran HTK:a: "Laki ei ole tyhmille tarkoitettukaan."
Paras päivä ikinä.
Vesper
Kitisijä

Riemumieli kirjoitti:Siteeraan jälleen kerran HTK:a: "Laki ei ole tyhmille tarkoitettukaan."
Oon niin tyhmä että kuvittelin sun just haukkuneen mua tyhmäks. Tyhmä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Riemumieli
Kitisijä

Eikös laki ole niin kuin luetaan? Kaikki on tulkintaa, varmaa on vain epävarma. Ignorantia Iuris Nocet ja muuta skeidaa.
Paras päivä ikinä.
Vesper
Kitisijä

Riemumieli kirjoitti:Eikös laki ole niin kuin luetaan? Kaikki on tulkintaa, varmaa on vain epävarma. Ignorantia Iuris Nocet ja muuta skeidaa.
No mitä mieltä sä olet? Jos yksityinen elinkeinonharjoittaja toimii ns. vuokratuolilla, onko tilan omistajalla oikeus määrätä työajoista? Kun mun mielestä se silloin käyttää direktio-oikeutta, joka taas tarkoittaa sitä, että työsuhteen tunnusmerkki täyttyy. Lisäksi tilan omistaja maksaa vuokralaisille kerran kuussa "liksaa" eli käytännössä vuokralaisen kuukauden aikana yrittäjänä ansaitut rahat miinus tilan vuokra, joka on jokin prosenttiosuus tuloista. Ja jos kassa ei täsmää kirjanpidon kanssa, omistaja pitää puolet "ylimääräisistä" rahoista.
Mä lähtisin barrikadeille.
Riemumieli
Kitisijä

En minä tiedä, joo ja ei. Peruslähtökohta kai on, että tuoli kertoo yrittäjyydestä samoin kuin toiminimi yms. Vuokranantaja voi toki sopia vuokralaisen kanssa, miten tuolia vuokrataan, ei tietenkään voi yhtäkkiä keksiä, että nyt tehdään näin. Raha ei siis tule suoraan vuokralaiselle, vaan vuokranantajan kautta? Kirjanpidon pätemättömyystapaukset on varmaan sovittu jossain? Mitä sanoo verottaja, pitääkö yrittäjänä vai ei?
Paras päivä ikinä.
Vesper
Kitisijä

Riemumieli kirjoitti:En minä tiedä, joo ja ei. Peruslähtökohta kai on, että tuoli kertoo yrittäjyydestä samoin kuin toiminimi yms. Vuokranantaja voi toki sopia vuokralaisen kanssa, miten tuolia vuokrataan, ei tietenkään voi yhtäkkiä keksiä, että nyt tehdään näin.
No eipä voi ei. Tässä tapauksessa vuokranantaja on tehnyt jopa työvuorolistoja vuokralaisille.
Riemumieli kirjoitti:Raha ei siis tule suoraan vuokralaiselle, vaan vuokranantajan kautta?
Juuri näin. Kaikki vuokralaiset käyttävät samaa kassakonetta, jonne myynnit kirjautuu. Samaan aikaan heidän tulisi pitää kirjaa tapahtumista, jotta ne voidaan kuun lopussa kohdistaa oikeille henkilöille. Mikäli oikein ymmärsin, tästä sitten kirjanpitäjä räknää vuokralaisen vuokrat ja sen jälkeen tilittää rahat tilille. Pitäisi kuulema tulla aina 1. pvä, mutta tulee joskus välillä 1.-6. pvä.
Tää ei mene mun ymmärrykseen. Toihan olis ihan sama kun jos liksa menis aina suoraan vuokra-asunnon omistajalle, joka sitten vähentäisi liksasta vuokran ja sen jälkeen tilittäisi loput vuokralaisen tilille.
Riemumieli kirjoitti:Kirjanpidon pätemättömyystapaukset on varmaan sovittu jossain?
Aiemmin oli lupa kuun lopulla korjata merkintöjä, jos on vaikka jäänyt kiireessä jotain kirjaamatta, ja näin ollen saattaa kirjaukset kuntoon. Tammikuussa vuokranantaja päätti yksipuolisesti ettei heittoja enää sallita, vaan sellaisten ilmetessä hän pitää heitoista puolet itsellään. Mitä lienee tekee jos onkin tappiota...
Riemumieli kirjoitti:Mitä sanoo verottaja, pitääkö yrittäjänä vai ei?
Tää kiinnostaa muakin.

No mutta, kaivelin muutamat pykälät ja kehoitin mimmejä ottamaan yhteyttä lainoppineisiin.
Riemumieli
Kitisijä

Kannattanee suosittaa yhteydenottoa myös aluehallintovirastoon. Se on asiaan liittyvä valtion paikallisviranomainen.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jos mä olisin mies, mun palkka olis parantunut eilen.

Jos mä olisin mies.

Perkele. :evil:

:9mm:
The great club outshines the individual, always and forever.
annepa
Kitisijä

Tämäkö oli ääneen sanottu peruste? Turpiin vaan lakikirjalla tommosille, saatana!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä

^Ei onneksi. Mitään ei sanottu ääneen.. suora vihjaus siihen että jään äitiyslomalle, joten turha tätä kehityskeskustelua on ENÄÄ pitää..

Muuten kävisin sanomassa valitut, mutta joudun OIKEASTI olemaan täällä toimistolla, en haluaisi sairaslomia (nynnyn tie ulos) äitiysloman loppuun asti vitutuuksen ja siitä aiheutuneen supistelun vuoksi :( Lapsellinen TJ kyllä iskee paskaa niskaan niin paljon, ettei ole huolta siitä ettenko lähtisi täältä keskisormi pystyssä lomalle kuukauden kuluttua.
annepa
Kitisijä

Elppis kirjoitti:^Ei onneksi. Mitään ei sanottu ääneen.. suora vihjaus siihen että jään äitiyslomalle, joten turha tätä kehityskeskustelua on ENÄÄ pitää..
Kysyitkö että mitä siinä vihjailet, sano suoraan?

Törkiää tuommonen :(
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Elppis kirjoitti:Jos mä olisin mies, mun palkka olis parantunut eilen.

Jos mä olisin mies.

Perkele. :evil:

:9mm:
Yleensä kyllä kehityskeskustelu ei ole se paikka, jossa palkankorotuksista puhutaan. Ei ainakaan IT-alalla ja niissä firmoissa missä mä olen ollut töissä.

Sinne vaan pomon koppiin ja lyöt sille naaman eteen faktat:

Teen näin paljon, näin lyhyessä ajassa, näin hyvin ja näin tehokkaasti. Olen säästäny teiltä xx-euroa ja xx-aikaa näin paljon. Ansaitsen palkankorotuksen xx-euroa.

(Jos palkankorotusta ei tule, tämä keskustelu voidaaan tulkita irtisanoutumiseksi.*)

*) kaveri teki noin, ja korotus tuli heti. :P
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^^Eiköhän se näy työn laadussa ja aikaansaadun määrässä kun jäät äitiyslomalle. Luulisi myös TJ:n tajuavan että ohitti pätevämmän ylennysjonossa koska toisella oli kivekset. Muistelen ainakin lueskelleeni että se jamppa mikä ylennettiin sun ohi ei olisi niin kovin pätevä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elppis
Kitisijä

Boner- edeltäjäni teki noin. Ei saanut palkankorotusta, irtisanoutui kun pimahti kun homma myrkyttyi täysin. Osakas kävi "ostamassa ulos".
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Elppis kirjoitti:Boner- edeltäjäni teki noin. Ei saanut palkankorotusta, irtisanoutui kun pimahti kun homma myrkyttyi täysin. Osakas kävi "ostamassa ulos".
No eikö se ole selkeä viesti, että kannattaa vaihtaa duunia asap, jos palkankorotusta ei tipu, ja olet sen mielestäsi ansainnut?

Joka tapauksessa, keharit ei ole se paikka jossa noista korotuksista keskustellaan.
annepa
Kitisijä

Boner kirjoitti:
Joka tapauksessa, keharit ei ole se paikka jossa noista korotuksista keskustellaan.
Kyllä meillä yleensä on.