Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
elco
Kitisijä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Mä haluaisin kovasti chatata Cityssä, mutta mun chatti on rikki. Aukeaa kyllä, mutta jää jotain lataamaan enkä näe kenenkään juttuja :( Aim sou sääd, help mii!
Kokeile toista selainta?

Sun sepustukset näkyy kyllä.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mä haluaisin kovasti chatata Cityssä, mutta mun chatti on rikki. Aukeaa kyllä, mutta jää jotain lataamaan enkä näe kenenkään juttuja :( Aim sou sääd, help mii!
Kokeile toista selainta?

Sun sepustukset näkyy kyllä.
Kolmas menossa, ei vörki. Apua!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

No mut eihän muitten jutut oo koskaan kiinnostavia.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä olisin halunnut :(
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Hetkittäin melkein ottaa päähän, että joka asiaan pitäisi olla joku kantaaottava mielipide. "Onhan sulla pakko olla joku mielipide!", vaikka ei olisi koko asiasta minkään maailman mielikuvaa. Taidan kohta perustaa Vitunko väliä?! -puolueen ja pyrkiä eduskuntaan, saatana.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

CeDell Davis kirjoitti:Hetkittäin melkein ottaa päähän, että joka asiaan pitäisi olla joku kantaaottava mielipide. "Onhan sulla pakko olla joku mielipide!", vaikka ei olisi koko asiasta minkään maailman mielikuvaa. Taidan kohta perustaa Vitunko väliä?! -puolueen ja pyrkiä eduskuntaan, saatana.

On fiksuuden merkki, että ei ole mielipidettä joka asiasta. Monesta tärkeästä kysymyksestä tietää niin vähän, että ei niistä voi olla perustellusti mitään mieltä.

Äänestysprosentinkin pitäisi oikeasti olla noin 30%, koska vain tämä määrä ihmisistä tietää, mitkä puolueet ovat hallituksessa.
CeDell Davis

Mua on tänään nyppinyt koko homoavioliitoihin liittynyt keskustelu. Mitä näistä enää keskustelemaan, kun koko keskustelua käytännössä ylläpitää ja ruokkii uskonnolliset tahot. Edellisen vuosituhannen - ja sitä edeltävien vuosituhansien - aikana perustetut instituutiot, joiden olisi tullut purkautua jo ennen Neuvostoliittoa. Turhauttavaa ottaa vielä tässä vaiheessa kantaa johonkin... tuollaiseen. Eihän missään puhuta kommunismistakaan. No jos nyt jossain Pohjois-Koreassa ja Kiinassa yritetään vielä sivulauseessa mainita asiasta. Miksi Vihreiden piti lähteä naimaboikottiin? Paskat ruokkivat taas tyhjänpäiväistä keskustelua. Tätä taas vatvotaan seuraavan vaalikauden yli, kun focus pitäisi olla ihan jossain muualla. Tuntuvat nuo uskonnolliset tahot purkavan omaa systeemiään alas ihan omilla kampanioillaan, joten antaa hihhulien heilua rauhassa. Jäävät samanlaiseksi riesaksi yhteiskunnalle kuin Hell's Angels ja satanistit.

Telkkarissa oli aamulla suora lähetys jumalanpalveluksesta. Miksi? Miksei Hell's Angelsien lauantai-illan bileistä tule suoraa lähetystä?
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

CeDell Davis kirjoitti: 1. Mitä näistä enää keskustelemaan, kun koko keskustelua käytännössä ylläpitää ja ruokkii uskonnolliset tahot. antaa hihhulien heilua rauhassa.

2. Telkkarissa oli aamulla suora lähetys jumalanpalveluksesta. Miksi? Miksei Hell's Angelsien lauantai-illan bileistä tule suoraa lähetystä?
Oletko nyt ihan varma, ettei tässä olisi pienen ristiriitasiivouksen paikka?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Bhven
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Mitvit. Spotify unlimited pitäisi olla ad-free, mutta tuuppaa silti punaisen ristin mainosta. Fail.
If you found out that Thomas Edison fucked kids, would you stop turning the lights on?
Dave

Nimeltämämainitsematon Xerox-printteri, josta kerroin jo aiemmin, haamujumittaa joka printtauksella.

Luulee siis paperin olevan jumissa, vaikka ei ole. Pitää avata luukut ja sulkea.

Soitin deskiin. Huoltomies tulee joskus.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Osta jostain vanha HP 4L siihen päydälle.
Toimii ku junan vessa, vaikkakin hitaasti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mulla olis pari ylimääräistä Laser Jet 4000:sta. Saa noutaa pois. :)

edit. vai 4100:sta. No samanlaisia periaatteessa.
Dave

Mä istun täällä vain vuokralla. En päätä mistään laitehankinnoista.
CeDell Davis

Voi sviddu! Menee lomareissu ja puistikko päällekkäin. Sviddu!! Enkä minä osaa päättää, menen vaan...
CeDell Davis

Piti vielä vituttaa sekin, että viikonloppuna on SM-lopputurnaus ja minä en tällä polvella pääse edustamaan. Se on ehkä vitutuksista eniten pinnalla. Vastassa olisi Treen ylpeyksiä kuten Pro Stars ja Classic :( :(
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

En tod. mene enää töihin tohon paskafirmaan. Tai no, firma on ok, TJ on kusipää, narsistinen kusipää.
The great club outshines the individual, always and forever.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Silleen lievästi vituttaa kun ainakin yksi postimyyntifirma myy "käsinvirkattua, 100% puuvillaista pitsipeittoa" hintaan 34,90.
Saatana, jo pelkät langat maksavat enemmän ja mä olen värkännyt häälahjaksi ihan vastaavanlaista nyt kohta kolme viikkoa monta tuntia joka ilta :shock:

Kyllä käsin tekeminen on kannattavaa!
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Kiinalainen tekee halvemmalla :D
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Saatanan vitut että tuon oikealla alhaalla olevan viisurin päällä on ientä ja se nyt tahtoo tulehtua parin kolmen-viikon välein. Koko suu on taas pipi. Vitun vittu.
scarface
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja scarface »

Tänään ketuttaa kyl tää mun elämä yleensä.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vituttaa olla tällainen passiivinen paska :evil:

Suunnittelen kokoajan jotain muiden iloksi ja nautin tästä suunnattomasti. Aina silloin tällöin tulee vähän paska olo kun näitä ns. yllätyksiä tai kivoja iltoja tai "ostin sulle hiusvärit, tuu käymään niin värjään"- tapauksia ei koskaan satu omalle kohdalle.

Toivotaan että karma jne... joskus loppuelämässä.
The great club outshines the individual, always and forever.
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

Pari viikkoa ollut olkapää kipeä. Tänään sit päätin luovuttaa ja mennä terveyskeskukseen kun käsi vielä toimii, mut sormet jo puutuu. "Tänään on kyl vähän täyttä, ja kun toi on pidempiaikainen vaiva jo. Jos vaikka jotain särkylääkkeitä..." Juu, ei auta Sirdaludit eikä muutkaan lääkkeet, kokeiltu on...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Pari viikkoa ollut olkapää kipeä. Tänään sit päätin luovuttaa ja mennä terveyskeskukseen kun käsi vielä toimii, mut sormet jo puutuu. "Tänään on kyl vähän täyttä, ja kun toi on pidempiaikainen vaiva jo. Jos vaikka jotain särkylääkkeitä..." Juu, ei auta Sirdaludit eikä muutkaan lääkkeet, kokeiltu on...
Voi Saira helmikulta :h:

Suukko olkapäällesi ja paranemista!

Arskiss
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ostin joskus jatkojohdon Genelec 6010 kaiuttimeen. Siis RCA piuhan. Tai näköjään luulin ostaneeni.
Perkele!
Paketissa oli 3.5mm jatkopiuha. Ja ostokuittia ei missään. No, kai tollekin tulee joskus käyttöä.. Huomenna sitten oikeanlainen piuha kaupasta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Pulkannaru kirjoitti:Ostin joskus jatkojohdon Genelec 6010 kaiuttimeen. Siis RCA piuhan. Tai näköjään luulin ostaneeni.
Perkele!
Paketissa oli 3.5mm jatkopiuha. Ja ostokuittia ei missään. No, kai tollekin tulee joskus käyttöä.. Huomenna sitten oikeanlainen piuha kaupasta.
Heh. Hei Pulkkis, mukava ja hyvää viikonlopun alkua! Menepä katsomaan kevätkasveja ja saatat huomata, että vaimosi on käyttänyt niitä johonkin parempaan tarkoitukseen. Varsinkin jos ovat vihreitä. Jos taas et ole naimisissa niin sinulla on vain muisti mennyt vanhetessasi. Ratkaisu on sama: Mene osuuskauppaan.

Ilmaisen kommentin ja neuvon antaja on ilmaiskommentoija neuvonantajasi

STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.