Abbath on lutusempi.ElanorRaven kirjoitti:*reps*1108 kirjoitti:MINÄ!!!
Näkeehän sen jo avattarestakin!!!
Minäkin ensin suunnittelin jotain tuonkaltaista pingviiniä, mutta tuo omani oli kumminkin niin söpö...
Kevyitä kysymyksiä
-
- Kitisijä
Re: Kevyitä kysymyksiä
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Ja Abbathilla on shakkilautaMylwin kirjoitti:Abbath on lutusempi.ElanorRaven kirjoitti:*reps*1108 kirjoitti:MINÄ!!!
Näkeehän sen jo avattarestakin!!!
Minäkin ensin suunnittelin jotain tuonkaltaista pingviiniä, mutta tuo omani oli kumminkin niin söpö...

Martta, se oli eka.ElanorRaven kirjoitti:Kuka on kitypingviinein kitypingviini?
Kuinka monta pingviiniavatarta olet bongannut?
Ainakin viis.nojoojust kirjoitti:Martta, se oli eka.ElanorRaven kirjoitti:Kuka on kitypingviinein kitypingviini?
Kuinka monta pingviiniavatarta olet bongannut?
Voiko pingviini käsittää kookaburruuden?
Itse olen löytänyt jo 14 pingviiniä, joista jokainen on äärimmäisen omanlaisensa. Jos vertailee kahta yksittäistä pingviiniä, on niiden välinen ero yhtä suuri kuin geneerisen pingviinin ja kookaburran välinen ero. Joten kyllä, jos pingviini käsittää pingviiniyden, käsittää se myös kookaburruuden. Sen sijaan kookaburra ei voi ymmärtää kookaburruutta, jos sillä ei ole ainuttakaan vertailukohdetta omassa lajissaan, jolloin se ei myöskään voi ymmärtää pingviiniyttä. Kookaburra on kookaburruutensa vanki.Elukka kirjoitti:Ainakin viis.nojoojust kirjoitti:Kuinka monta pingviiniavatarta olet bongannut?
Voiko pingviini käsittää kookaburruuden?
Minkä oven olet viimeksi sulkenut, tietäen ettet tule sitä koskaan enää avaamaan?
Fudispelaajien pukuhuoneen suihkun ovea.nojoojust kirjoitti:Minkä oven olet viimeksi sulkenut, tietäen ettet tule sitä koskaan enää avaamaan?
Kuka aloitti tän pingviini-hömpötyksen?
Gattaca.Dumari kirjoitti:Fudispelaajien pukuhuoneen suihkun ovea.nojoojust kirjoitti:Minkä oven olet viimeksi sulkenut, tietäen ettet tule sitä koskaan enää avaamaan?
Kuka aloitti tän pingviini-hömpötyksen?
Pitäisikö Gattacaa rankaista moisesta?
-
- Kitisijä
Luulen että sen elämä on jo tarpeeksi paha rangaistus.Starflare kirjoitti: Pitäisikö Gattacaa rankaista moisesta?
Mitä haluaisit syödä tänään?
The great club outshines the individual, always and forever.
KinkkiZafkaa!Elppis kirjoitti:Mitä haluaisit syödä tänään?
Miksi mä en syönyt tänään KinkkiZafkaa?
-
- Kitisijä
Päivä on vielä nuori. Mä taidan lähteä jossain vaiheessa Itäkeskuksen Hansasillalle murkinoimaanDumari kirjoitti: Miksi mä en syönyt tänään KinkkiZafkaa?

Äidin äitisi etunimi?
Airi.Elppis kirjoitti: Äidin äitisi etunimi?
Tarjoatko mulle KinkkiZafkat?

-
- Kitisijä
Väärin! Kuva ei koskaan valehteleMojo kirjoitti:Helppo!!!!!!!111!!!""222!"!!nojoojust kirjoitti:Miksi jääkarhut eivät syö pingviinejä?
Koska jääkarhut asuu pohjoisnavan tuntumassa ja pingviinit eteläisellä pallonpuoliskolla.

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Tottakai! Kerro vaan koska ja missä. Pssst. Kaupintiellä on kinkkiDumari kirjoitti: Tarjoatko mulle KinkkiZafkat?

Miksi toi auringon kirkkaus ärsyttää, vaikka se on ollut piilossa pitkän aikaa?
Se on pimeään tottuneille silmille liian kirkas.Elppis kirjoitti: Miksi toi auringon kirkkaus ärsyttää, vaikka se on ollut piilossa pitkän aikaa?
Kumpi on mukavaNpi, talvi vai kesä?
-
- Kitisijä
Kesä, mutta mä en pidä liian kuumasta. +23 on ideaalinen lämpötila!Elukka kirjoitti: Kumpi on mukavaNpi, talvi vai kesä?
Menetkö kesällä johonkin ja mihin?
Budabestiin, festareille.Elppis kirjoitti: Menetkö kesällä johonkin ja mihin?
Milloin elppa tarjoo mulle kinkkizafkat kaupintiellä?
Sitte kun se tarjoo mullekin.Dumari kirjoitti:Budabestiin, festareille.Elppis kirjoitti: Menetkö kesällä johonkin ja mihin?
Milloin elppa tarjoo mulle kinkkizafkat kaupintiellä?
Kuka juo minut pöydän alle tampereella?
Kyl se on 1108, trust me...Starflare kirjoitti: Kuka juo minut pöydän alle tampereella?
Minkä lauseen sanoit viimeksi ääneen?
Kepappi, kepappia!ninnithequeen kirjoitti: Minkä lauseen sanoit viimeksi ääneen?
Kenen pöydän alle itteni juon tampesterissa?
-
- Kitisijä
Sinä juot itsesi 1108:n pöydän alle, minä en juo Tampesterissa laisinkaan.Dumari kirjoitti:Kenen pöydän alle itteni juon tampesterissa?
Milloin viimeeksi kaivoit nenääsi?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Olen huomannut että tätä harrastan nenän kaivamista useammin töissä omassa kopissani kuin missään muualla. Tänään viimeksiKisSandra kirjoitti: Milloin viimeeksi kaivoit nenääsi?
Syötkö aamulla vai etkö syö mitään ?
Kahvi riittää.Mulli75 kirjoitti: Syötkö aamulla vai etkö syö mitään ?
Koska on kevät?
Punaset <3tonttu kirjoitti:Kohta.
Minkäväriset kalsarit/pikkuhousut sinulla on jalassa?
Onko siel pimeetä?
Ei vaan hämärääKittys kirjoitti:Punaset <3tonttu kirjoitti:Kohta.
Minkäväriset kalsarit/pikkuhousut sinulla on jalassa?
Onko siel pimeetä?

Pärjäisitkö ilman televisiota?