James Potkukelkka kirjoitti: 30.07.2025 8:46
Muuten toimii, mutta telkkarin kuulokelähtö varmaan koottu halvimista mahdollisista komponenteista, kohisee. Kuuluu toki vain äänettömissä tilanteissa.
Harkitsin ensin myös bluetooth-lähetintä telkkariin, mutta sitten päädyin tähän. Voisi ehkä kuitenkin hankkia bluetooth-lähettimen optiseen lähtöön, josko äänenlaatu olisi parempi.
Jos analoginen lähtö kohisee, niin digitaalisen ei pitäisi sellaiseen sortua.
Mutta itsekin pelaan vielä langallisten kuulokkeiden kanssa samassa käyttötarkoituksessa, kun ei vaan aikaiseksi bt-lähettimen hankintaa. Maksaa kuitenkin monta kymmentä euroa mokoma laite enkä ole vielä osannut päättää mikä olisi paras mun käyttötarkoituksiin
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ei siis sovellu matkakäyttöön, mutta omaan käyttötarkoitukseeni kyllä. Tarkoitus parittaa Airpodsien kanssa.
Laita jossain vaiheessa testiraporttia. Vaikuttaa periaatteessa myös omaan käyttöön soveltuvalta, niin kiinnostaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
sivustahuutaja kirjoitti: 30.07.2025 10:04
Tuossa Wiim Minissä on se etu, että se streamaa suoraan spotify connectilla wifin kautta, eli ei tule bluetoothia väliin.
Ihan turha ominaisuus mulle. En käytä spotify.
sivustahuutaja kirjoitti: 30.07.2025 10:15
^
Mikä on lähteenä?
En siis käytä mitään streamaus-palvelua, koska oma musiikkikirjasto täyttää tarpeeni. Jos haluaisin streamata, niin muistaakseni vahvistimesta löytyy suoraan spotifyn verkkoyhteys. Jos ei vahvistimesta, niin ainakin jostain liitetystä laitteesta se löytyy, kun kertaalleen olen sen toiminnan testannut.
sivustahuutaja kirjoitti: 30.07.2025 10:15
^
Mikä on lähteenä?
En siis käytä mitään streamaus-palvelua, koska oma musiikkikirjasto täyttää tarpeeni. Jos haluaisin streamata, niin muistaakseni vahvistimesta löytyy suoraan spotifyn verkkoyhteys. Jos ei vahvistimesta, niin ainakin jostain liitetystä laitteesta se löytyy, kun kertaalleen olen sen toiminnan testannut.
Kuuntelet CD:tä? Vain SACD tai vinyyli?
JOs olet avokelanauhurimies, niin sitten hattu pois päästä
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Edelleen joo olohuoneessa missä on mun hifistelystereot. Muuta käyttöä varten levyt on ajettu mp3 formaattiin 320 bittisenä, joka on riittävän hyvä tarpeisiini.
bt olisi siis lähinnä poistamaan johto kuulokkeista televisiota katsellessa. NFL kausi lähestyy ja vaimo ei jaksa kuunnella selostusta taustamölynä.
Natsin tunnistus -luupin. Aika jännä. En ole ennen kokeillut. Olen löytänyt natseja:
- farkuista
- kravateista
- korttipakasta
- peilistä
- jäätelöstä
- lakritsista
- rakenteista
^
Upeaa, että tuo toimittaja jakaa koodariäijien käsityksen pukukoodista! Tietenkin duunia voi tehdä camo-shortseissa, wifebeaterissa ja sandaaleissa. Persvakomiehetkin saavat viimein hyväksyntää.