Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bhven

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tiesitkö, että Hammurabin laki sääti, että olutta ylihintaan myyvät naispuoliset ravintolanpitäjät oli hukutettava?

Lähde: Wikipedia.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

"Arvoisa asiakas,

Olette tallettaneet tavanomaisesta maksuliikenteestänne poikkeavan suuren summan rahaa eQ Tilillenne joulukuussa 2008.

Lainsäädännöstä ja viranomaismääräyksistä johtuvien velvoitteidensa täyttämiseksi eQ Pankin tulee seurata asiakkaidensa liiketoimia sekä tarvittaessa pyytää niistä selvityksiä.

Pyydämme Teitä ystävällisesti vastaamaan tähän viestiin vapaamuotoisella selvityksellä edellä mainittujen varojen alkuperästä kahden viikon kuluessa."

:roll:
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Pyydämme Teitä ystävällisesti vastaamaan tähän viestiin vapaamuotoisella selvityksellä edellä mainittujen varojen alkuperästä kahden viikon kuluessa.
Isoveli valvoo.
NuoriDaavid

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Pyydämme Teitä ystävällisesti vastaamaan tähän viestiin vapaamuotoisella selvityksellä edellä mainittujen varojen alkuperästä kahden viikon kuluessa.
Isoveli valvoo.
Joo rahanpesua...
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elukka kävi tänään tapaamassa mukeloa, ja kysyin josko häntä kiinnostaisi vilkaista romaanikäsikirjoitustani sillä ehdolla, että ainoa mitä hän siitä saisi sanoa on kiinnostaako teksti paljon, keskikohtalaisesti vai vähän, itse sisältöä ei siis saisi ollenkaan kommentoida, koska sellainen sotkee kirjoittamista tässä vaiheessa aivan liikaa. Kuulemma kiinnosti vilkaista, ja lopputulos oli hieman odottamaton. Elukka jumittui koneelleni lukemaan tekstin alusta loppuun, ei kuullut puhetta eikä mitään, kunnes koneelta lopulta kuului: "Tähänkö tää jo loppui?" Lienee hyvä merkki tekstin kiinnostavuuden osalta. Lähes viidennes on jo kirjoitettu, joten jos olettaisi, että saisin keskimäärin 2 sivua kirjoitettua päivässä, olisi ensimmäinen versio valmis huhtikuussa. Ei paha.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^30€
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Hassu juttu, mihin kaikkeen ihminen päätyykin sekaantumaan. Minusta on tullut sen toisen keskustelufoorumini vakiokalustoa siinä määrin, että velvollisuudetkin lisääntyvät. Ei riitä, että toimin erään kirjoittajan ulkoistettuna selkärankana moderaattorioikeuksin, vaan lisäksi olen päätynyt foorumin kehitysporukkaankin.

Keskustelijana olen kyllä tuolla harvinaisen hyvin huomannut, etten taida oikein noudattaa pelin sääntöjä. Jo pari uskontoaiheista keskustelua olen onnistunut sotkemaan kokonaan sillä, että olen huvittavan vakuuttavasti julistanut itseni jumalaksi, ja perustellutkin väitteeni niin, ettei siihen ole juurikaan vastaansanomista. Sedät käyttävät viimeisinä oljenkorsinaan Humea ja Wittgensteinia, huonolla menestyksellä. Foorumin omistaja riemuitsee keskustelutavastani yksityisviestitse, jumalahan palstalta enää puuttuikin...
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

prosessi kirjoitti: olen huvittavan vakuuttavasti julistanut itseni jumalaksi, ja perustellutkin väitteeni niin, ettei siihen ole juurikaan vastaansanomista. Sedät käyttävät viimeisinä oljenkorsinaan Humea ja Wittgensteinia, huonolla menestyksellä. Foorumin omistaja riemuitsee keskustelutavastani yksityisviestitse, jumalahan palstalta enää puuttuikin...
:shock: Tuon kumoamiseksi riittää Hänen Nuudelimaisen Lisäkkeensä kosketus. RAmen!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Olen pannut merkille omituisen ilmiön. Saan jotenkin ihmiset urheilemaan sanomatta heille varsinaisesti mitään.

Työkavereistani jo kolme on tullut toteamaan minulle "pitäisköhän mun ruveta käymään salilla" ja on ryhtynytkin siihen, ilman että olen itse tuonut liikuntaa puheenaiheena mitenkään esille (tosin voi olla että työhuoneeni hyllyä koristavat urheiluravinnepurkit/pussit ehkä ovat vaikuttaneet asiaan?). Maalaistuttuni, jota tapaan kerran pari vuodessa, oli ostanut kuntopyörän ja käsipainot kun olin seuraavan kerran tullut käymään - tätä ennen hän oli vannonut sohvan nimeen, ja on muutenkin fysiikaltaan luonnostaan semmoinen gorilla ettei uskoisi hänen tekevän käsipainoilla yhtään mitään. Yksi tuntemani tuttu, jota tapaan hyvin harvoin, oli kirjoittanut blogissaan ostaneensa kuntoilulaitteen (jossa on pakkapainot ja useita eri harjoitusliikkeitä) ja oli aloittanut raivokkaan lenkkeilyn pari viikkoa sen jälkeen kun hän oli tavannut minut, vaikkemme olleet jutelleet sanaakaan kuntoilusta.

Mitähän tää nyt oikeen meinaa? Onkohan tää vaan ihan yleistä kolmenkympin kriisiä (kaikki nää tutut ovat kolmekymppisiä) ja liittyy vaan siihen eikä mitenkään varsinaisesti muhun?
NuoriDaavid

Duck kirjoitti:Olen pannut merkille omituisen ilmiön. Saan jotenkin ihmiset urheilemaan sanomatta heille varsinaisesti mitään.

Työkavereistani jo kolme on tullut toteamaan minulle "pitäisköhän mun ruveta käymään salilla" ja on ryhtynytkin siihen, ilman että olen itse tuonut liikuntaa puheenaiheena mitenkään esille (tosin voi olla että työhuoneeni hyllyä koristavat urheiluravinnepurkit/pussit ehkä ovat vaikuttaneet asiaan?). Maalaistuttuni, jota tapaan kerran pari vuodessa, oli ostanut kuntopyörän ja käsipainot kun olin seuraavan kerran tullut käymään - tätä ennen hän oli vannonut sohvan nimeen, ja on muutenkin fysiikaltaan luonnostaan semmoinen gorilla ettei uskoisi hänen tekevän käsipainoilla yhtään mitään. Yksi tuntemani tuttu, jota tapaan hyvin harvoin, oli kirjoittanut blogissaan ostaneensa kuntoilulaitteen (jossa on pakkapainot ja useita eri harjoitusliikkeitä) ja oli aloittanut raivokkaan lenkkeilyn pari viikkoa sen jälkeen kun hän oli tavannut minut, vaikkemme olleet jutelleet sanaakaan kuntoilusta.

Mitähän tää nyt oikeen meinaa? Onkohan tää vaan ihan yleistä kolmenkympin kriisiä (kaikki nää tutut ovat kolmekymppisiä) ja liittyy vaan siihen eikä mitenkään varsinaisesti muhun?
Yhtä hyvin voi olla, että olet saanut kaikki kitinäläiset lisääntymään.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ainakin näin joulun jälkeen on ihan tavallista, että ihminen alkaa ajattelemaan kevättä ja kesää ja sitämyötä omia röllyköitään.
NuoriDaavid

bedlam kirjoitti:Ainakin näin joulun jälkeen on ihan tavallista, että ihminen alkaa ajattelemaan kevättä ja kesää ja sitämyötä omia röllyköitään.
Se johtuu Aarnesta.
Duck

bedlam kirjoitti:Ainakin näin joulun jälkeen on ihan tavallista, että ihminen alkaa ajattelemaan kevättä ja kesää ja sitämyötä omia röllyköitään.
Tätä on tapahtunut pitkin vuotta, viime keväästä asti.
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Aika usein tulee puhuttua työkaverien kanssa aiheista joista tietää heillä olevan jotain kosketuspintaa. Vähemmän kiusallisia tilanteita, enemmän kepeää jutustelua kun pysytään näin turvallisilla alueilla. Kolmikymppiset taas melko yleisesti alkavat kiinnittää (ainakin puuskittain) huomiota elämäntapoihinsa, kun huomaavat etteivät ole kuolemattomia.

Toisaalta tykkään ajatella että itse olisi vaikuttamassa muiden tekosiin. Tällä ajattelutavalla saatan porukkaa uskoon hirmuista kyytiä, sillä minulle puhutaan töissä usealta taholta Jeesuksesta. Miehelläkin on Raamattu auki yhtenään. :shock:
Elämä kantaa, jos sen antaa
Duck

Melnais kirjoitti:Toisaalta tykkään ajatella että itse olisi vaikuttamassa muiden tekosiin.
Joo, olenhan minäkin harhaisesti toiveajatellut että parin vuoden punttailun mittaan vetreytynyt Daniel Craig -kroppani on saanut heidät vihreiksi kateudesta ja ajanut heidät salille ilman että minun on tarvinnut sanoa mitään.... :)
James B

Viesti Kirjoittaja James B »

^ Jos jollakulla täällä on Daniel Craig -kroppa, se on kyllä minulla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James B kirjoitti:^ Jos jollakulla täällä on Daniel Craig -kroppa, se on kyllä minulla.
Lihaksien muodon perusteella ei taida olla au naturel-kroppaa, vaan horkkuversio. ...voihan toki olla, et Dany on geneettisesti erityisasemassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lihaksien muodon perusteella ei taida olla au naturel-kroppaa, vaan horkkuversio. ...voihan toki olla, et Dany on geneettisesti erityisasemassa.
No silloin olisi kyllä Frederik Kruegerkin, joka ei käytä edes urheiluravinteita. Kyllä uskon että tommoinen onnistuu ihan luomuna, onhan Daniel Craigista vielä pitkä matka johonkin 80-luvun Arnold Schwarzeneggeriin. Ja mulla vielä pitkä matka Daniel Craigiin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ja^^ Yläkropan lihakset ovat harvinaisen pulleat ja rasvaprosentti äärimmäisen alhainen, joku 5-6. Veikkaan, että vetänyt horkkuja, vaikkei iso olekaan. Voin olla myös väärässä.

Olen muuten lukenut aikoja sitten artikkelin, jossa kerrottiin filmitähtien saavan omalääkäreiltään kaikelaisia "rohtoja" lihaskasvun avuksi. Kyllähän näitä eeppisiä sankartarina leffoja riittää, joissa milloin Brad milloin Russel on pelkällä punttikuurilla saanut 10 kiloa lihasta kolmessa kuukaudessa, vaikka rasvaprossa on tippunut samalla. Tuo on oikeasti hemmetin vaikeaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Ylermi Ylihankala kirjoitti:pelkällä punttikuurilla saanut 10 kiloa lihasta kolmessa kuukaudessa, vaikka rasvaprossa on tippunut samalla. Tuo on oikeasti hemmetin vaikeaa.
Tuolla vauhdilla tietenkin kyllä, mutta ... no en tosiaan tiedä onko Craig ollut tommonen jo pitkäänkin vai vasta hiljattain ryhtynyt muskelimieheksi?
NuoriDaavid

Kuuminta juuri nyt:
1)Nettipokeri usealla eri pöydällä samaan aikaan
2)NHL -09
NuoriDaavid

Aika hyvä pössis: sain vakuutusyhtiön laskutukset järjestykseen ja lisäksi päänuppi tuntuu olevan aiempaa paremmassa kondiksessa.

Olen saanut paniikkihäiriötyyppisen kastraatioahdistuksen paremmin rauhoittumaan uudella menetelmällä.

Aiemmin pyrin aina lannistamaan sen kognitiivisesti käymällä läpi asiaa järjestelmällisesti läpi ja vakuuttamalla itselleni, että asia on hoidossa. Se ei kuitenkaan auttanut, vaan asiaan huolellinen paneutuminen vain tuntui vain lisäävän tulta liekkeihin.

Nyt olen pari kertaa vain todennut itselleni, että tuo on sitä sun paniikkihäiriökastraatioahdistusta. Älä ala ajattelemaan koko asiaa, niin se menee ohi. Tuntuu toimivan paremmmin.
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Mitämitä, voiko tohonkin palkata jonkun??
NuoriDaavid

Fcuk kirjoitti:^ Mitämitä, voiko tohonkin palkata jonkun??
:) AIka kätsyä olisi, jos voisi palkata jonkun ahdistelemaan puolestaan.