Bongaa "Kityläinen" !
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Re: Bongaa "Kityläinen" !
LillyMunster bongattu levittämästä pyykkejä tossa takana.
-
- Kitisijä
Reilu meininki. Kenenköhän kitinäläisen luo mä menisin levittämään mun pyykit?mdm kirjoitti:LillyMunster bongattu levittämästä pyykkejä tossa takana.

The great club outshines the individual, always and forever.
Päällä se on nytkin. Kuivaus/levittelytila vähän kortilla.Elppis kirjoitti:Ninni, teillähän on koko ajan kone käynnissä, kuis ois?
-
- Kitisijä
Elppa bongattu Vantaan Sanomista!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SaintJohnPerse bongattu Lauttasaaressa. Ihan puskan takaa tuli kyl, nauroinkin että kyllä teihin törmää ihan missä vaan 

En minä puskasta tullut vaikka siltä ehkä näytinkin...ninnithequeen kirjoitti:SaintJohnPerse bongattu Lauttasaaressa. Ihan puskan takaa tuli kyl, nauroinkin että kyllä teihin törmää ihan missä vaan
Ellei olo olisi ollut niin heikko olisin voinut silloin yhdelle kanssasi lähteäkkin... Mutta oli hieman pelkotiloja...
No en mäkään siihen paikkaan kehdannut mennäkään, mikä siin takana oli. Ihan lounaspaikkahan se, ja täynnä pukuäijiä. En tuntenut itseäni oikeen kotoisaksi...SaintJohnPerse kirjoitti:Ellei olo olisi ollut niin heikko olisin voinut silloin yhdelle kanssasi lähteäkkin... Mutta oli hieman pelkotiloja...
-
- Kitisijä
Bongasin itseni tänään kun katsoin peiliin!
Parta rehottaa ja parturissa en ole käynyt melkein puoleen vuoteen.
Korrelaatio: mitä rentun näköisempi on sitä kohteliaampia ovat myyjät, tarjoilijat tms. Ironiaa?

Parta rehottaa ja parturissa en ole käynyt melkein puoleen vuoteen.
Korrelaatio: mitä rentun näköisempi on sitä kohteliaampia ovat myyjät, tarjoilijat tms. Ironiaa?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Bongasin Nibsun Itiksestä, ja kysyin jotta ootsäkin kattomas vieläks tääl palaa 
Sit mä bongasin sen uudestaan, sanoin meneväni ruokakauppaan ja niin se perkele näki mut alennusmyynnissä vaatteita hipelöimässä
Joo. Ostin sen viiden euron ponchon. Oli kuulemma just mun värinen

Sit mä bongasin sen uudestaan, sanoin meneväni ruokakauppaan ja niin se perkele näki mut alennusmyynnissä vaatteita hipelöimässä

Joo. Ostin sen viiden euron ponchon. Oli kuulemma just mun värinen

Bongattu Vaola tyttöineen eräästä aikakausilehdestä
Lehti oli vuodelta 2000, ja mimmi näyttää nyt nuoremmalta kuin lehden kuvissa

Lehti oli vuodelta 2000, ja mimmi näyttää nyt nuoremmalta kuin lehden kuvissa

Renttuna näytät niin pelottavalta, etteivät uskalla olla epäkohteliaita.Homeboy65 kirjoitti: Korrelaatio: mitä rentun näköisempi on sitä kohteliaampia ovat myyjät, tarjoilijat tms. Ironiaa?
-
- Kitisijä
Mä olin tänään bussissa ja katsoin paria tyyppiä ja päätin ainaki itse että olivat Kityläisiä. yx Näytti nii lökäpökältä et se oli vissiin vihtapöksy ja sit yx nainen piti pääkalloheijastinta. Se oli Irmelianneli. Yhdellä oli Lolitan seksiä eli se oli Lolita. Sit yx plikka keimaili yhden namupussimiehen kaa, se oli Candyman. Sit yx höpötti itsekseen mitä sattuu. Se oli Niba. Yx hienostotyttö ostanut uudet sexysaapikkaat. Rouva Pupu.
Yhdet kiroili takapenkillä.Olivat St perse, Ihminen ja Think. Yksi koetti pokata naista älykkyydellä: Mäkimaa. Yksi meikkasi jakoetti saada itsensä pamelan näköiseksi: Superior. Yx kaahasi vanhalla Celikalla mun ohi. Selika. Yx tummiin pukeutunut katsoi kalpeana maailmaa takin alta: Rollo.
Yx piti konserttia runoista mummoille: Slam.
Yx vilkuili samaa naista kuin minä: Mustaenkeli.
Yksi koetti saada aviomiestään suostumaan paneelin väriin:Millivaniliini.
Yx meni treenikassin kanssa ohi ja hokiettä nyt on taas kaikki otettu irti: Feliformia.
Yhdellä oli alapäässä lävistys: Elppis (arvaus).
Yx tyttö kuvasi itseään, Xibehän siinä!
Yx mies hyvästeli vaimonsa suudellen ja seuraavalla pysäkillä mies sai nuorta seuraa: Daavid.
Yhdellä penkillä selostettiin viisauksia kuinka pitää elää. Ilmiselvä Kiekaus.
Yhdellä oli söpö kisu mukanaan. Mussukahan siinä!
Yksi poika näytti ihan maalaiselta eli Mulli varmaan.
Yhdeltä pojalta valui kuolaa enemmän kuin laki määrää: Poikuus.
Koska sitten lähdin pois bussista. Bussiin tuli rähisijänainen joka käski miehensä tappaa kuljettajan. Kun mies ei sitä tehnyt , nainen haukkui miehen paskahousuksi ja huusi kuljettajalle "panisin" . Tätä pariskuntaa en tunnistanut. Bussipysäkillä tapasin naisen joka oli hyvin masentunut eikä jaksanut mitään mutta kyllä hän oli toki jo aamulla tiskikaapin tehnyt: Bliss.
Sitten pelästyin että on tulipalo ja tulen vieressä pikkutyttö. Mut tulella oli lakki päässä: Ninni.
Kyllä määä teijät tunnistin, SANO.
Yhdet kiroili takapenkillä.Olivat St perse, Ihminen ja Think. Yksi koetti pokata naista älykkyydellä: Mäkimaa. Yksi meikkasi jakoetti saada itsensä pamelan näköiseksi: Superior. Yx kaahasi vanhalla Celikalla mun ohi. Selika. Yx tummiin pukeutunut katsoi kalpeana maailmaa takin alta: Rollo.
Yx piti konserttia runoista mummoille: Slam.
Yx vilkuili samaa naista kuin minä: Mustaenkeli.
Yksi koetti saada aviomiestään suostumaan paneelin väriin:Millivaniliini.
Yx meni treenikassin kanssa ohi ja hokiettä nyt on taas kaikki otettu irti: Feliformia.
Yhdellä oli alapäässä lävistys: Elppis (arvaus).
Yx tyttö kuvasi itseään, Xibehän siinä!
Yx mies hyvästeli vaimonsa suudellen ja seuraavalla pysäkillä mies sai nuorta seuraa: Daavid.
Yhdellä penkillä selostettiin viisauksia kuinka pitää elää. Ilmiselvä Kiekaus.
Yhdellä oli söpö kisu mukanaan. Mussukahan siinä!
Yksi poika näytti ihan maalaiselta eli Mulli varmaan.
Yhdeltä pojalta valui kuolaa enemmän kuin laki määrää: Poikuus.
Koska sitten lähdin pois bussista. Bussiin tuli rähisijänainen joka käski miehensä tappaa kuljettajan. Kun mies ei sitä tehnyt , nainen haukkui miehen paskahousuksi ja huusi kuljettajalle "panisin" . Tätä pariskuntaa en tunnistanut. Bussipysäkillä tapasin naisen joka oli hyvin masentunut eikä jaksanut mitään mutta kyllä hän oli toki jo aamulla tiskikaapin tehnyt: Bliss.
Sitten pelästyin että on tulipalo ja tulen vieressä pikkutyttö. Mut tulella oli lakki päässä: Ninni.
Kyllä määä teijät tunnistin, SANO.
-
- Kitisijä
Meikkaamalla yritän saada itseni näyttämään Michael Jacksonilta nuorena. Himottavaksi Pamelaksi taas muutun silmänräpäyksessä sujauttamalla tissiliiveihini nipun imukykyisiä Ainu-liivinsuojuksia.Stadinarska kirjoitti:Yksi meikkasi ja koetti saada itsensä pamelan näköiseksi: Superior.

Ovat myös pestäviä, joten tissit pysyvät isoina pidempään!
-
- Kitisijä
Uskon täysin että olit nähnyt heidät.McJanne kirjoitti:Pirskatti, eihän Mylwäys&Co ollut eilen kattomassa Apassionataa? Kuvaukseen sopiva rääväsuu istui ainakin nenän edessä mölisemässä.
Parahin Mac Janne. Olen pahoillani kun bussini oli niin pieni etten nähnyt sua siellä! Bussit kuten kai Stadinarskakin ovat rajallisia.
-
- Kitisijä
Bluntlyltä vaikuttanut henkilö käveli pahki työmaani pihan ja join kupin kahvia.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Nibalta vaikuttanut tyyppi oli äsken kadulla ja puhui joka suuntaan itsekseen aivan outoja ja sillä oli sepalus auki.Niba kirjoitti:Bluntlyltä vaikuttanut henkilö käveli pahki työmaani pihan ja join kupin kahvia.
Koska tämä Kitinä on myös päiväkerho, en kerro letkun pituutta.
(Huomio kaikki tosikot: Tämä oli vitsi!, Niballa nimittäin tuskin olisi sepalus auki)
Viimeksi muokannut Stadinarska, 16.02.2007 10:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
noin kännissä olet jo tähän aikaan?Stadinarska kirjoitti:Nibalta vaikuttanut tyyppi oli äsken kadulla ja puhui joka suuntaan itsekseen aivan outoja ja sillä oli sepalus auki.Niba kirjoitti:Bluntlyltä vaikuttanut henkilö käveli pahki työmaani pihan ja join kupin kahvia.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
SiisNiba kirjoitti:noin kännissä olet jo tähän aikaan?Stadinarska kirjoitti:Nibalta vaikuttanut tyyppi oli äsken kadulla ja puhui joka suuntaan itsekseen aivan outoja ja sillä oli sepalus auki.Niba kirjoitti:Bluntlyltä vaikuttanut henkilö käveli pahki työmaani pihan ja join kupin kahvia.
a) minulla on tauko
b) minä EN todellakaan ole koskaan ollut varsinaisesti humalassa,
vain päässä on tuntunut alkoholinotto joskus.
c) korjasin postaustani, ennen kommenttiasi,ettet vain loukkaannu.
Itsehän sanoit et mulla jäi auki...se oli vain kosto!
Nettiystävyydellä Arska
-
- Kitisijä
Tuplabongaus: Lilo forumin kulmalla ja swirili melkein heti perään stockmannilla.
Mie en yllättäen havainnut itse mitään kun olin keskittynyt edelläkävijän perselihoihin.
Mie en yllättäen havainnut itse mitään kun olin keskittynyt edelläkävijän perselihoihin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
-
- Kitisijä
Ei hajuakaan mihin mä olin keskittynyt, koska en havainnut mitään. Mutta hetkeä myöhemmin olisitte bonganneet Nowan lapsukaisineen kaupan päälle!Mylwin kirjoitti:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-
- Kitisijä
Päz bongattu kampin keskuksessa! On ollut kitinäläisrikas viikonloppu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Ou mai gaad, minä ja jättisuuri ETYK! Ja ilman meikkiä, iiik!!Mylwin kirjoitti:Päz bongattu kampin keskuksessa! On ollut kitinäläisrikas viikonloppu.
Kyttä!Mylwin kirjoitti: On ollut kitinäläisrikas viikonloppu.
-
- Kitisijä
En mä ole ketään nähnyt. No pätsin ehdin just huomata, anna meillä on se joka tarkkailee ympäristöään.Dr.Diarrhea kirjoitti:Kyttä!Mylwin kirjoitti: On ollut kitinäläisrikas viikonloppu.
- Ann 2005
- Ann 2005
Eikse kehtaa tänne laulaa?Mylwin kirjoitti:anna meillä on se joka tarkkailee ympäristöään.