Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
urpiainen
Kitisijä

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Zeb kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Piti oikein tulla Kitinöimään, kun uneenkin te pahalaiset olitte tunkeneet. Tai siis EW tunki.
Aika uskomaton uni! Uskoisiko?
Itse tässä pikemminkin mietin, uskoisiko EW:n tositarinan olevan uneni kaltainen. Pahoin pelkään, että aika läheltä liippaa (ehkä vähemmän raflaavin juonenkääntein kuin uneni tapahtumat, jotka tosin saattavatkin selittyä juuri ennen nukahtamista katsotulla viime sunnuntain Wallanderilla). Ehkä minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin liittyä Kitinän yllättävän vahvaan yliluonnollishörhöilijäosastoon.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

urpiainen kirjoitti:Ehkä minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin liittyä Kitinän yllättävän vahvaan yliluonnollishörhöilijäosastoon.
Pelottavaa. Ensin muutos akateemikosta virkamieheksi ja sitten vielä ateistista hörhöksi. Mihin tämä maailma oikein on menossa? Kysyn vaan, häh? Eeppinen Taivaanpappa on tainnut siirtyä saippuaoopperamaisiin juonenkäänteisiin, tai sitten se on kännissä.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

prosessi kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Ehkä minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin liittyä Kitinän yllättävän vahvaan yliluonnollishörhöilijäosastoon.
Pelottavaa.
Mutta mietipä tätä: käväisin juuri kulttuuriosaston "mitä kirjoja sinulla odottaa lukemista" -ketjussa, jossa en ollut päiväkausiin vieraillut. No, kävi ilmi että EW oli siellä eilen tietämättäni horissut itsensätuntemusmaniastaan ja nimimerkistäni jotain sekavaa. Heti seuraavana yönä näen sitten unen, jossa EW selittää itsensätuntemusintonsa taustoja minulle! Tämä ei voi olla sattumaa. Evoluutio on väärässä, mystinen yhteys on ainoa mahdollinen selitys. Jumala on yhtäaikaa kirjailija, vaatesuunnittelija ja amerikkalainen elämäntapaopasrahastaja!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
prosessi

urpiainen kirjoitti:Jumala on yhtäaikaa kirjailija, vaatesuunnittelija ja amerikkalainen elämäntapaopasrahastaja!
Aamen.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tix oli mun unessa muutama yö sitten. Muuta en muista, kuin että naurettiin koko ajan ja mä kannoin Tixiä reppuselässä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Suvinen kirjoitti:Dumis ajoi linja-autoa meidän kylänraitilla viime yönä. Eikä edes morjestanut, vaikka kuinka hypin ja hihkuin ja heilutin. Sitten kävin Kitinässä haukkumassa sen, ja se nolona myönsi ettei ollut tunnistanut mua kuvien perusteella.
Tai en vaan halunnut (not!). Enköhän mää taas jossain välissä sinne jykylään osu, voin sit taas ajaa ohitse morjestamatta :D
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Kitinä- unet jatkuvat. Viime yönä näin unta, että olin rautatieaseman kahvilassa kavereiden kanssa, ja Gattis ilmestyi pöydän viereen ja tarjosi mulle oluen. Kiitin kohteliaasti ja mainitsin, etten juo olutta. Kaverit kikattivat ja Gat poistui takavasemmalle.

Kaverini olivat täysin vieraita ihmisiä, unissani seikkailee aina paljon tyyppejä joita en oikeassa elämässä tunne mutta jotka unissa ovat läheisiä. Gat näytti Jawsilta vanhoista Bond- elokuvista :D
:shock: Unisymbolina oluesta kieltäytyminen saattaa tarkoittaa sukupuoliyhdynnästä kieltäytymistä. Ja kaverien kikatus voi tarkoittaa halua häpäistä peniksen tarjoajaa.

Hirviömäinen Jaws-hahmo taas ilmentää alkukantaista pelkoa, johon tässä tapauksessa ehkä ei liity seksuaalista kiinnostusta. :roll:

Enhän ole läheskään niin miehekäs kuin "Jaws". Tosin minullakin on metallia hampaissa. Ja isotkin hampaani ovat. Yksi kaverini kirjoitti kerran hyvän selostuksen, miksi naiset eivät anna isohampaisille miehille. Evoluutiopsykologisesti isohampaisuus viittaa sopeutumaan pureskella huonolaatuista ruokaa sukupolvien ajan. Joten isohampainen mies ei ole perimältään hyvä hankkimaan laadukasta ruokaa pennuille. Joten vaistojen mukaan sellaiselle ei pidä Antaa.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Liskoja tai ei, mutta uni nukkumisesta kahden kityläisen välissä oli kaukana painajaisesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Killkill seikkaili viimeyönä unessani. Menin katsomaan jotain kehonrakennuskisoja, joissa törmäsin killkilliin, joka kertoi polleana olevansa kisojen järjestäjä. Hän oli treenannut itsensä ihan hurjaan kuntoon tyyliin Arska nuorena eli hurjan kokoinen yläkroppa ja jalat, mutta kapea ampiaisvyötärö. Jostain syystä hänellä kuitenkin oli päässään ihan uskomattomat pullonpohjalasit ja tukkakin oli Ridge F. -tyyppinen korkea pehko.

Kuva
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

swirl kirjoitti:Killkill seikkaili viimeyönä unessani. Menin katsomaan jotain kehonrakennuskisoja, joissa törmäsin killkilliin, joka kertoi polleana olevansa kisojen järjestäjä. Hän oli treenannut itsensä ihan hurjaan kuntoon tyyliin Arska nuorena eli hurjan kokoinen yläkroppa ja jalat, mutta kapea ampiaisvyötärö. Jostain syystä hänellä kuitenkin oli päässään ihan uskomattomat pullonpohjalasit ja tukkakin oli Ridge F. -tyyppinen korkea pehko.
Oletko varma, että se oli unta?
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Itsemurhan paikka! Näin unta että olin Gattacan luona kylässä TYTTÖYSTÄVÄ- mielessä. Pussattiin ja kiehnättiin. Kun mun kyyti (jostain syystä anoppi ja sen tänhetkinen miesystävä) oli lähdössä, koputin ikkunaan ja tein suullani epätoivoisen "APUA"- ilmeen. Juoksinkin autoon alusvaatteisillani, ilman kenkiä ja sanoin että kaasuttakaa vain pois.

Palasin kuitenkin Gattacan luokse, koska se oli osannut olla todella kiltisti. Kysyin että missä on suihku, mutta Gattacalla ei kuulemma ollut moista. Haistoi mun kainaloita ja sanoi että olen kyllä sellasen tarpeessa, ja vei mut uimaan.

:think:
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Elppis kirjoitti:Itsemurhan paikka! Näin unta että olin Gattacan luona kylässä TYTTÖYSTÄVÄ- mielessä. Pussattiin ja kiehnättiin. Kun mun kyyti (jostain syystä anoppi ja sen tänhetkinen miesystävä) oli lähdössä, koputin ikkunaan ja tein suullani epätoivoisen "APUA"- ilmeen. Juoksinkin autoon alusvaatteisillani, ilman kenkiä ja sanoin että kaasuttakaa vain pois.

Palasin kuitenkin Gattacan luokse, koska se oli osannut olla todella kiltisti. Kysyin että missä on suihku, mutta Gattacalla ei kuulemma ollut moista. Haistoi mun kainaloita ja sanoi että olen kyllä sellasen tarpeessa, ja vei mut uimaan.
Olet vakavasti häiriintynyt. Vetäydy oitis netinkestävään pommisuojaan, jotta edes syntymätön lapsesi selviäsi.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Miksi minä en näe mitään hassunhauskoja tai vaikka eroottisluonteisia unia kitinä kansasta?! Tuntuu, jotta missaan jotain mielenkiintoista, niinQ.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Elppis kirjoitti:Itsemurhan paikka! Näin unta että olin Gattacan luona kylässä TYTTÖYSTÄVÄ- mielessä. Pussattiin ja kiehnättiin. Kun mun kyyti (jostain syystä anoppi ja sen tänhetkinen miesystävä) oli lähdössä, koputin ikkunaan ja tein suullani epätoivoisen "APUA"- ilmeen. Juoksinkin autoon alusvaatteisillani, ilman kenkiä ja sanoin että kaasuttakaa vain pois.

:think:
No niin.
Joskus unet eivät ole symbolisia, vaan suoraviivaisia toiveunia. En sulje pois enneunienkaan mahdollisuutta.

Tässä unessa toit itsellesi (ja meille kaikille nyt) julki aikaisemmin alitajuntaan kätkemäsi halun olla minun kanssani romanttisessa suhteessa. Ja myös seksisuhteessa, mihin viittaavat unesi "pussailut ja kiehnäilyt".

Sinulla on vielä sosiaalisia estoja ryhtyä suhteeseen kanssani, mistä selvänä arkkityyppisenä unisymbolina esiintyy alusvaatteisillaan pakeneminen. Yleensähän sosiaalista häpeää kuvaavissa unissa ollaan alasti, minusta harmillista että ei nyt.

Unen lopussa viettisi kuitenkin voittavat estosi, ja pääsemme primitiiviseen seksuaalisuuteen. Jota kainalosi feromonien haistelu ja (toivottavasti) alastonuinti selkeästi ovat. Kuvaavaa myös, että unessa minulle kerrotulla suihkun tarpeella ja hikisillä kainaloillasi hyväksyt "likaisuutesi" minua seksuaalisesti halutessasi, ja annat minun "auttaa".
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

:D
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Elppis kirjoitti::D
Niin no, raskaana ollessa voi tulla kaikenlaisia erikoisia ja perverssejä mielihaluja.
prosessi

Rouva Pupu kirjoitti:
Elppis kirjoitti::D
Niin no, raskaana ollessa voi tulla kaikenlaisia erikoisia ja perverssejä mielihaluja.
Kuulemma Elukan pikkusisko oli raskausaikanaan unessa saanut tietää Paavo Väyrysen olevan hänen tulevan lapsensa isä, ja lapsi olikin sitten syntyessään ollut puolimetrinen, vihreä, limainen muna...
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Huima seikkaili mun unessa viime yönä :shock:
Tosin kyseessä oli työprojekti - teimme nettisarjakuvaa, jonka kuvitus toteutettiin valokuvilla. Kummasti huima oli myös kasvattanut Conan Barbaari -lihakset :D
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:Huima seikkaili mun unessa viime yönä :shock:
Tosin kyseessä oli työprojekti - teimme nettisarjakuvaa, jonka kuvitus toteutettiin valokuvilla. Kummasti huima oli myös kasvattanut Conan Barbaari -lihakset :D
Naiset tarvii hissuja vaikka ne onkin jonkun kehonrakastajan perään!
Ei oo terveelläkään miehellä mitää asiaa noihin uniin!
Unet somasti alleviivaa kaiken kun Id ei ole egon ja superegon ohjauksessa!
Pyyhin Netikettiin..
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

swirl kirjoitti:Hän oli treenannut itsensä ihan hurjaan kuntoon tyyliin Arska nuorena eli hurjan kokoinen yläkroppa ja jalat, mutta kapea ampiaisvyötärö.
Kaikki tämä siitä huolimatta, että pari vuotta sitten miitissä sait ihailla a) viinan turvottamaa habitustani b) normaalia sivistynyttä juomatapaani eli kaksin käsin?

:reps:
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Söin viime yönä SikaMikan kanssa vaahtokarkkeja. Dear Eki, pitäisikö huolestua?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tix ampui minua haulikolla viime unessani. Ei osunut, onneksi. :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Olin KillKillin kanssa samassa työpaikassa (unessa KillKill oli aika vetävännäköinen blondi). Loikoilimme parvisängyissä (eri - niitä oli useampi vierekkäin) katonrajassa ja KillKill kyseli minulta jostain lehdestä kysymyksiä. Yritin parhaani mukaan vastailla niihin. Sitten yhtäkkiä KillKillin piti mennä tekemään töitä. Minä jäin lojumaan parvisänkyyn ja harmittelemaan.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Homeboy65 kirjoitti:Tix ampui minua haulikolla viime unessani. Ei osunut,
No sitten se ei ollut Tix.
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

elco kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Tix ampui minua haulikolla viime unessani. Ei osunut,
No sitten se ei ollut Tix.