Fcuk kirjoitti: Mä annoin just lipun kamulle mut huomenna ehkä kerettävä ite!
Max Stagee kattelin eilen ja naureskelin Hynyselle. On ne välispiikit vaan edelleen parempaa kuin itse veisu. :p
Hynynen on kyl hauska, mutta aika neiti siinä Äijät -ohjelmassa Ah.. ihanaa, viimeksi kun olin katsomassa Kotiteollisuutta, olin niin keskittynyt erään nuoreen naiseen, että meni koko keikka ohi Jos nyt vaikka huomaisi kuunnella niitä biisejä.
Kävin se viimeksi tsekkaamassa Virgin Oilissa joskus vuospari siten ja silloin se ainakin velä räki jatkuvasi. Teki meli heittää sitä tuopilla. Idiootti.
^W.A.S.P. olis ollu ihan yggönen käydä katsomassa livenä, mutta mun sanakirjasta puuttuu sana "vapaa-aika", varsinkin jos se pyrkii esiintymään useammin kuin kerran kahdessa kuukaudessa.
On topic: MUSE 22.10.
Viimeksi muokannut bliss, 04.10.2009 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ois kaks lippua Nosturiin Juliette Lewisiin 29.10., mutta kun meni eräs isoisä kuolemaan ja aikoo hautautua juuri tuolloin, notta saattanee jäädä rockmusiikilliset riennot väliin. Oisko joku halukas ostamaan?
nowaysis kirjoitti:Ois kaks lippua Nosturiin Juliette Lewisiin 29.10., mutta kun meni eräs isoisä kuolemaan ja aikoo hautautua juuri tuolloin, notta saattanee jäädä rockmusiikilliset riennot väliin. Oisko joku halukas ostamaan?
Perskele. Puolassa ja Tsekeissä saavat Sonisphereen ekaa kertaa historiassa rässin "Big Fourin" (Metallica, Slayer, Anthrax, Megadeth) samaan tapahtumaan. Eipä enää tuo Suomen kattaus kiinnostakaan niin kauheasti, tää pitäs todistaa kyl.
Suvinen kirjoitti:Olin ajatellut hankkia miehelle lahjaksi liput johonkin isoon konserttiin, mutta en ole tarpeeksi hyvin perillä musiikkimaustaan.
Etkös joskus sanonut, ettet voisi edes kiinnostua miehestä, jolla on erilainen leffamaku? Ja nyt ilmoitat ettet edes tiedä kunnolla miehesi musiikkimakua! Olen järkyttynyt!!!