No ei tosta kyllä saa laihaa tekemälläkään. Edes kylkiluut ei näy vaikka on venytetty asento. Ja kyllä perseelläkin ihan naisellisesti kokoa on. Miten läskeistä sä sitten oikein tykkäät? Oisko mulla saumaa hani?Teraslilja_m kirjoitti:Turhan laiha minun makuun...
Päivän paras kuva
Re: Päivän paras kuva
Mun päänuppi nyt jotenkin noraa kaikki optiset illuusiot
Mä en nähnyt tossa mitään muuta kuin kissaeläimen naaman vaikka kuinka yritin.

Mä en nähnyt tossa mitään muuta kuin kissaeläimen naaman vaikka kuinka yritin.
^ Se on maalattu osittain autotallin lattiaan ja osin naisen selkään/pyllyyn. Naisen pylly on kuvassa kuonona. Niska- ja hartiaseutu on kuvan yläreunassa. Kuonon "varsi" on naisen selkä.
Olisiko jossain lisää kuvia? Meinaan, eihän tuon kuvan perusteella näe, miten tuo on tehty.Manaaja kirjoitti:^ Se on maalattu osittain autotallin lattiaan ja osin naisen selkään/pyllyyn. Naisen pylly on kuvassa kuonona. Niska- ja hartiaseutu on kuvan yläreunassa. Kuonon "varsi" on naisen selkä.
En löytänyt just tosta lepardiversiosta työvaihekuvia mutta tässä on ei-ihan-yhtä-hyvä tiikeriversio josta on: http://www.moillusions.com/2010/01/seco ... -una-tigreNuoriD kirjoitti:Olisiko jossain lisää kuvia? Meinaan, eihän tuon kuvan perusteella näe, miten tuo on tehty.Manaaja kirjoitti:^ Se on maalattu osittain autotallin lattiaan ja osin naisen selkään/pyllyyn. Naisen pylly on kuvassa kuonona. Niska- ja hartiaseutu on kuvan yläreunassa. Kuonon "varsi" on naisen selkä.
-
- Kitisijä
^ Sehän saa pillua!?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Eikös täällä eilen just todettu että pillu on pillu on pillu?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Joo, tässäkään tapauksessa tapahtunutta ei ole nähnyt kuin koko internet.exPertti kirjoitti:Hauskaa kunhan kukaan ei näe.
Toteaja is wrong.Vesper kirjoitti:Eikös täällä eilen just todettu että pillu on pillu on pillu?
-
- Kitisijä
Toi kuva on laivalta. What happens on Viking Line, stays on Viking Line.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Yleensä ne, jotka tykkää muhkummasta, on tollasia ruipeloita itse.bliss kirjoitti:Se varmasti näytti paremmalta vaatteet päällä.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Vastakohdat viehättää?
Mä en kyllä tykkää hoikista. Paitsi elcosta
Mä en kyllä tykkää hoikista. Paitsi elcosta

-
- Kitisijä
No oikeesti piti sanoa laihoista, mut sitte elco suuttuis.Asie Payton kirjoitti:Vesper kirjoitti:Mä en kyllä tykkää hoikista.
Sääli ettei toi toimi toisin päin. Mua ainakin yleensä vonkaa vain lihavat naiset. :-pElppis kirjoitti:Yleensä ne, jotka tykkää muhkummasta, on tollasia ruipeloita itse.
-
- Kitisijä
Joo, pitäis munkin hiukan saada lihaa luiden ympärille.Elppis kirjoitti:Yleensä ne, jotka tykkää muhkummasta, on tollasia ruipeloita itse.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Aikamoinen kuva, tuskin on kovin innoissaan että se päätyi internetsiin.
Heti tulikin mieleeni että oonko ite joskus käynyt poraamassa jotain valasta, mutta ei voi sanoa että muistaisin... ja vaikka oisinkin, niin mitä välii, halut ne on isommillakin tytöillä
Heti tulikin mieleeni että oonko ite joskus käynyt poraamassa jotain valasta, mutta ei voi sanoa että muistaisin... ja vaikka oisinkin, niin mitä välii, halut ne on isommillakin tytöillä

Vai paniko se sua?nastamuumio kirjoitti:Ja mä oon pannu läskiä miestä.
-
- Kitisijä
Tästä keskustelusta saa sen kuvan - muutamia poikkeuksia lukuunottamatta - että jos panee läskiä, on luuseri. Eikö läskejä saa panna? Eikö heillä ole haluja? Eivätkö he ole ihmisiä? Onko se väärin jos tykkääkin muhkummasta eikä rimpulasta?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
On.annepa kirjoitti:Onko se väärin jos tykkääkin muhkummasta eikä rimpulasta?