Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
MGandhi

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Fcuk kirjoitti:Mä luulen, että mieheen on asennettu sellanen joku laite, joka ohjaa sitä haluamaan elämänsä rrrrrakkautta ja tulevan lapsensa äitiä, jotta liitto pysyisi lapsen synnyttyäkin kasassa ja miehen siittiöt pääsis vielä ehkä uudelleenkin tappelemaan kuin mitkäkin (keksikeksikeksi) siittiöt!
Kyse on ihan puhtaasta pitty fuckista. Annetaan naisen olettaa olevansa edelleen yhtä hot kuin ennen raskautta. Naisia pitää panna siksi, että se on niille huomioinnin määrän mittari.
Viimeksi muokannut MGandhi, 09.02.2009 22:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Joo, tottakai. Voi vittu mä niin kerjäsin tätä. 8)

Mun mies karkas vaan uittaa sitä pippeliään vieraassa suussa mut voin puolustuksekseni yhä sanoa, etten ees halunnu seksiä ja ja ja... No siis pankaa niitä akkojanne edes säälistä! :p
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Fcuk kirjoitti:^ Joo, tottakai. Voi vittu mä niin kerjäsin tätä. 8)

Mun mies karkas vaan uittaa sitä pippeliään vieraassa suussa mut voin puolustuksekseni yhä sanoa, etten ees halunnu seksiä ja ja ja... No siis pankaa niitä akkojanne edes säälistä! :p
Kyllä mieluummin pitää panna vastenmielistä pallomahaa kuin vierasta naista, joten hyihyi miehelles! Ja olen samaa mieltä: Kyllä vaimojaan panna pitää vaikka säälistä, jotta pysyvät tyytyväisinä.
Fcuk

Kaikkien pitää panna säälistä toisiaan, liitossa siis. Alkupointtini!

Mä käyn kyllä vähän kuumana raskausmahoihin, en ennen mutta nyt... Siks kai täällä vongun aina akkojen mahoja galtsuun, i-a totteli kiltisti mut Pupu ei vieläkään! Mur! Melkein lupaisin olla runkkaamatta mut ehkä en.

Sori. 8)
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Mistähän voi johtua, että jäbä on alkanut taas valvoa yönsä? Tässä mentiin monta viikkoa korkeintaan yhdellä yöheräämisellä, mutta nyt ei nukahda muualle kuin mamman viereen ja heräilee huutamaan parin tunnin välein :swirl:
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Hampaita...
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

daddykillkill kirjoitti:Mistähän voi johtua, että jäbä on alkanut taas valvoa yönsä?
Tutustuppas tuohon aiheeseen:

http://www.klinikplt.fi/craniaali.htm

http://www.klinikplt.fi/ostlapset.htm

Meillä alun itkusuus katosi kuin pieru saharaan craniaaliosteopatian avulla.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

daddykillkill kirjoitti:Mistähän voi johtua, että jäbä on alkanut taas valvoa yönsä? Tässä mentiin monta viikkoa korkeintaan yhdellä yöheräämisellä, mutta nyt ei nukahda muualle kuin mamman viereen ja heräilee huutamaan parin tunnin välein :swirl:
Hampaitten puhkeamisen vaikutuksen saa eliminoitua testaamalla joku ilta josko parasetamolisuppo auttaisi.

Jos ei auta, kannattaa seuraavia asioita miettiä:
Onko jokin konkreettinen asia nukkumispaikan ympäristössä muuttunut?
Jotain uutta sisustuksessa?
Huoneen lämpötila muuttunut?
Huoneen valoisuusaste muuttunut?
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

exPertti kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Hampaitten puhkeamisen vaikutuksen saa eliminoitua testaamalla joku ilta josko parasetamolisuppo auttaisi.
Ehdin jo mainostaa meillä käytössä olevaa "oraalisuspensiota". :)
DKK:n lapsi taitaa olla sen verran pieni, että suun kautta annettaessa aine ei välttämättä mene sinne minne oli tarkoitus.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

exPertti kirjoitti:Ehdin jo mainostaa meillä käytössä olevaa "oraalisuspensiota". :)
Suppo on usein herkkävatsaiselle parempi vaihtoehto.
Paras päivä ikinä.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Suppo on usein herkkävatsaiselle parempi vaihtoehto.
Toimii aikuisilla myös krapulaan!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

exPertti kirjoitti:Tilanne helpotti kun onneksi sitä Panadolia saa nesteenäkin lapsille. *wink wink*
On tuota meilläkin. Litkussa vaan taitaa olla aika paljon sokeria, kun 5 ml aiheuttaa junnulle Acutis Cornholiosis-kohtauksen:

Kuva
Fcuk

Meillä Panadol pistää massun sekasin, mutta banskunmakunen Pamol F ei. Suppoja ei herra perseeseensä huoli. Oikeesti. Joku valmistusero tytön ja pojan anuksissa. Tytölle ne sai aina ihan ongelmitta, poika tuntuu puskevan ne pihalle, vaikka äiti ensin urhoollisesti painelis sen pitkät 5 minuuttia tavaraa pysymään suolessa (no okei, en mä oikeesti henno rääkätä huutavaa hetskua noin kauaa).

Eilen vähän nauratti kun mies mittas meiltä kuumeet (korvamittarilla, obs!). Pojalla 39,7 ja äiskällä 39,5. Äiskä houraili sängyssä jotain James Bondista ja tärisi kuin mikäkin nisti vierotusoireissaan, poika leikki piipaa-autoilla lattialla ja koulutti isosiskoaan oikeaoppisen piipaa-äänen löytämisessä.
daddykillkill

Nyt on muuten ensimmäistä kertaa havaittavissa jokelluksentapaista eli "BVÄ BVÄ BVÄ!" -äännettä, jota sitten päästelläänkin lähes tauotta. Lisäksi käsien koordinaatiossa on tapahtunut kehittymistä, osaa hiplata esineitä yhdellä sormella nyrkillä takomisen sijasta. Kun vaan tuo nukuttaminen ei olisi niin stnan työlästä niin hätäkös tässä olisi.

Niin ja kävihän jäbä potallakin tänään ensi kertaa.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Toimii aikuisilla myös krapulaan!
?
Sillä nimelläkö sitä nykyään kutsutaan? Suppo??
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei parasetamolia saa ottaa kankkuseen! Maksa ei tykkää.

Ikinä en muuten oo supon suppoa poitsun tai kenenkään muunkaan peppuun tunkenu. Vaihtoehdot särkyyn oli siis hyvänmakuinen syötävä neste( joka kyllä ihan oikeeseen paikkaan meni) tai jonkun jöötin taistelu rektumiin. Oli helppo valinta.

Olin eilen hyvin paheellinen. En lukenu tenttiin ollenkaan niin paljon kuin oli tarkoitus, sen sijaan istuin juomassa alkoholia ja puhumassa pahaa ja no okei vähän hyvääkin. Juoneena mutta ei syöneenä olin puhelimitse passittanut miehen kauppaan, jossa hän hienosti olikin käynyt. Palattuaan toimistolle unohti kuitenkin ruokakassin sinne(kahden tunnin yöunien jälkeen en oikeastaan edes ihmettele), eikä just ehditty edes tilaamaan pitsoja. Hieman nälkäisissä tunnelmissa siis meni ilta(koska ei myöskään jaksettu alkaan tekeen mitään mistään mitä ois ollu kaapissa daah).

Reaalisosialistista kokemusta korostivat myös mystisestä syystä yhtiskää palaneet vaatehuoneen, makuuhuoneen ja vessan lamppu. Bonuksena vessapaperi oli edelleen(!) loppu. Olipa onni, etten ollut syönyt mitään, muutenhan olisin voinut vaikka joutua kakkimaan vessan ovi auki(saadakseni eteisestä valoa) ja ilman paperia!1 Mutta kyllä oli hauskaa :D Ilmoitin, että pysyttelen omassa kodissani, kunnes valo-, wc-paperi ja ruokatilanne ovat korjaantuneet.

Tänään koitan olla hyveellinen.
Pakko lukea tenttiin. Illalla menen varmaan sinne homppelijumppaan tsiigaileen hotsei kundei. Pakko siis saada tarpeeks luettua tänään, muuten en voi lähtee iiik!11

Pitääpäs tsekkaa patsyn lomakohdeketju, tai eka siis löytää se.

Tän piti kyllä tulla viikonpäiväketjuun, saa siirtää ken osaa!
Prepare for the worstest.
Riemumieli
Kitisijä

Sanojen oppimisen frekvenssi on kasvamassa kovaa vauhtia. Nyt varsinkin on varottava ärräpäiden laukomista.
Paras päivä ikinä.
daddykillkill

Riemumieli kirjoitti:Nyt varsinkin on varottava ärräpäiden laukomista.
Meillä on ollut jo hetken voimassa euron sanktio per kirosana. Raha suoritetaan pojan säästöpossuun. Saatuani eilen tunnin tappelun reben kasaan uuden happisolenoidiventtiilin vaihtourakan jälkeen vaimo huomautti lakonisesti "onneksi olkoon, olet juuri maksanut pojan yliopisto-opinnot"... :oops:

Pikkuipanan ensimmäinen antibioottikuuri on vissiin tepsimässä, kun ei enää yski keuhkojaan pihalle. Ryömimistä opitaan niin raivolla ettei oikein malta nukkumaankaan käydä. Vielä ei ole hoksannut miten homma tapahtuu, mutta se lienee vain päivien kysymys...
Riemumieli
Kitisijä

Muu seurue ollut maanantaista asti sukuloimassa. Mukavaa kun voi olla vain ja öhnöttää. Sohvalla voi nukkua, pitää kamoja lattialla, syödä skeidaa ja muuta. Tällaista aina välillä kaipaa itse kukin.
Paras päivä ikinä.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Riemumieli kirjoitti:Muu seurue ollut maanantaista asti sukuloimassa.
Mulla alkaa vastaava loma ensi keskiviikkona. Kokonaista 3 viikkoa poikamiesaikaa. Voi että mä naatin ja röpöttelen. Vielä kun saisi piskin jollekulle muulle vaivoiksi, niin ei tarttisi siitäkään ressata pätkääkään..
daddykillkill

^ Täälläkin kehittelen diabolista juonta, jolle wifeyn ja kiddon saisi savustettua sukulaisiin vaikka yhdeksi viikonlopuksi. Ei olis vaikeuksia keksiä ajankulua...
Fcuk

3 viikkoa tuntuu aika hurjalta. Mut joo, ehdottoman tärkeitä omat ajat, mekin karataan lasten kanssa anoppilaan viikonlopuks niin mies saa leffa- ja haisemisrauhansa.
Riemumieli
Kitisijä

Meillä homma on toiminut toisinpäin, kun minun puoleiselleni mummolle on paljon lyhyempi matka. Ja kun sairaustapauksissakin olen jäänyt kotiin, niin muutama päivä ihan tälleen vain on paikallaan. Vaikka puhelimessa toki vaihdetaan kuulumiset pikkumiehen kanssa päivittäin.
Paras päivä ikinä.
Stevie Ray

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Tästä aiheesta olen kotona antanut palautetta. Nimittäin mullahan ei ole viimeisen kolmen vuoden aikana kuin ihan yksittäisiä päiviä tällaista settiä. Eikä niitäkään taida olla kuin... Yksi. Siis nimenomaan kotona. Fisustusreissuja yms. ei lasketa! Vois joskus painua sen kakaran kanssa jonnekin huitsin nevadaan muutamaksi päiväksi, stana!

Ei tämä nyt mikään ongelma ole, mutta olishan se kiva pieni bonari aina joskus.
Fcuk

Lähipiiriä haistelemalla oon huomannu, että tää on meidän äitien perusvamma. Siis varsinkin jos mies on se töissäkävijä (ja nainen enemmän ehkä lapsen kanssa). Sehän saa kokoajan olla kotoa poissa, mitä se nyt yksin just kotona tekis. Pääseehän se baariin pelejä kattelee ja joskus uimahalliinkin ilman muksua.