Ei muista. Pitäis nähdä ja koeajaa [(taas) noita ja monia muita] Jagge/Daimler/Aston Martin luonnossa. Vois muisti parantua.Monsieur Manala kirjoitti:XF? ... XK?
Autoilu 2
-
- Kitisijä
Re: Autoilu 2
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Ei toi oo ollenkaan sama!Monsieur Manala kirjoitti:Näitä saa uusinakin kaupasta!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Kyl tää sopis kans Pätsylle. Ehkei tiellä ajoon, mut kuitenkin.
http://www.worldcarfans.com/9080819.004 ... h-calendar
http://www.worldcarfans.com/9080819.004 ... h-calendar
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Juu. Ainoa vain että aina kun näen kuvia tosta, mulle tulee selittämätön himo kiivetä lyijyvasaran kanssa sen kattoikkunalle, työntää sinne paloletkulla 10 kuutiometriä vettä sisään ja tiputtaa pari kultakalaa perään.Bhven kirjoitti:hieno tää uusi Nissan Cube
-
- Kitisijä
Dissatkaas tämä, etten turhaan lähde koeajolle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ei siinä muuta dissaamista kuin että on pirun ahdas farkuksi.Bluntly kirjoitti:Dissatkaas tämä, etten turhaan lähde koeajolle.
-
- Kitisijä
Vaihdetaan realismiin!
Tässä on NIINKU sellainen kaunis auto ja ihanNIINKU realismia. Minkälaisen immeisen katsotte ajavan tällaisella? Makeinen on. Syntinen omena. Haukkupala ja nami.Ai mikäkö, no kuulkaas Alfa Romeo Brera ja ihan sarjatuotanto. Suosittelen ihan kaikille, jotka autoilusta yhtään mitään ymmärtää. SA

Tässä on NIINKU sellainen kaunis auto ja ihanNIINKU realismia. Minkälaisen immeisen katsotte ajavan tällaisella? Makeinen on. Syntinen omena. Haukkupala ja nami.Ai mikäkö, no kuulkaas Alfa Romeo Brera ja ihan sarjatuotanto. Suosittelen ihan kaikille, jotka autoilusta yhtään mitään ymmärtää. SA

Viimeksi muokannut Stadinarska, 25.07.2009 22:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sellaisen, joka tykkää noin lokakuusta huhtikuuhun asioida hinausliikkeiden kanssa ja kulkea bussilla. Mut hei, onhan se punainen ja kaikkee.Stadinarska kirjoitti:Minkälaisen immeisen katsotte ajavan tälläisella?
-
- Kitisijä
Onko myöhäinen ilta vai mikä mutta kyllä aika hauska kommentti. Oli se hauska. Kyllä on nyt vaan pakko myöntää. Hihhih.bliss kirjoitti:Sellaisen, joka tykkää noin lokakuusta huhtikuuhun asioida hinausliikkeiden kanssa ja kulkea bussilla. Mut hei, onhan se punainen ja kaikkee.Stadinarska kirjoitti:Minkälaisen immeisen katsotte ajavan tälläisella?
Siinä oli näet totuuden SIEMEN. Ajokki on kuuma italialainen ja sopii kuumalle mutka-asfaltille ja inhoaa loskaa. Mutta sillä on nöyrä luonne ja suoriutunee pöhköistä lumikasoistakin.
SA
puhkesi nauruun
hyytyi nauru ja uni alkaa
-
- Kitisijä
Riippuen kaiketi siitä, missä on?bliss kirjoitti:Sellaisen, joka tykkää noin lokakuusta huhtikuuhun asioida hinausliikkeiden kanssa ja kulkea bussilla. Mut hei, onhan se punainen ja kaikkee.Stadinarska kirjoitti:Minkälaisen immeisen katsotte ajavan tälläisella?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Hei neropatti, oletusarvona lienee, että ollaan Suomessa. Muutamia harvoja lukuunottamatta taidetaan kaikki täällä jossain päin ollaRolloTomasi kirjoitti:Riippuen kaiketi siitä, missä on?bliss kirjoitti:Sellaisen, joka tykkää noin lokakuusta huhtikuuhun asioida hinausliikkeiden kanssa ja kulkea bussilla. Mut hei, onhan se punainen ja kaikkee.Stadinarska kirjoitti:Minkälaisen immeisen katsotte ajavan tälläisella?

Ihan kaikki jotka autoilusta yhtään mitään ymmärtää, jättää tuollaiset väärästä päästä vetävät, kauniit keulapainoiset traktorit kauppaan. Ajo-ominaisuudet ja suorituskyky eivät taaskaan kohtaa Alfalla ulkonäköä.Stadinarska kirjoitti:Suosittelen ihan kaikille, jotka autoilusta yhtään mitään ymmärtää.
No ei niistä ainakaan keräilytavaraa tule.exPertti kirjoitti: http://www.tekniikkatalous.fi/metalli/article216608.ece
Miten mahtavat markkinoilla olevat kappaleet reagoida uutisiin?
-
- Kitisijä
Pippeli sanoo edelleen ettei itä-autoa, mutta kyllä se järki vaan alkaa kurottelemaan siihen suuntaan.
-
- Kitisijä
^
Ostakko Camryn. Eiku Lexuksen ?
Ostakko Camryn. Eiku Lexuksen ?
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
^^ ammun yli muissa ostoksissa kuin autoissa. Kertoohan sen jo historiakin: kadet -> astra.
-
- Kitisijä
^
No tämäkö sitten ?
No tämäkö sitten ?
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Ottaako Skeidaan Elegance-varustelu (autom. ilmastointi, sähköt takaikkunoihin ja xenonit) vaiko 7-pykäläinen DSG?
Ilmastointi siinä on joka tapauksessa, sähkötakaikkunoita et juuri tartte kuskin penkillä istuessasi ja muillakin valolla näkee ihan hienosti, että mitä ees kysytDumis kirjoitti:Ottaako Skeidaan Elegance-varustelu (autom. ilmastointi, sähköt takaikkunoihin ja xenonit) vaiko 7-pykäläinen DSG?

Nokun tahon miettiä ääneen
Tietty jos budjetti olis rajaton, niin ottaisin kummatkin. Tarkoitus on käydä koeajossa 1.8T combi DSG:llä tässä lähiaikoina.

Dumis ei varmaan, mutta mua harmittaa suuresti, että nykyisessä ei saa noita manuaalisia lukittua millään. Poika on päättänyt avata ikkunansa jo pari kertaa motarilla. Ei hyvä. Vaihdan pojan.bliss kirjoitti:sähkötakaikkunoita et juuri tartte
-
- Kitisijä
Jos ajaa vain pk-seudun lähistöllä, niin juu, pärjää.bliss kirjoitti:..muillakin valolla näkee ihan hienosti, että mitä ees kysyt
Mutta jos ajaa 20+ tkm/v pimeässä tuolla jossain..niin silloin todella hyvät tuplaxenonit on tarpeen. Paitsi jos tykkää ajaa turvallista n 50km/h nopeutta 5 tuntia, sen sijaan et ajaisi 80...100km/h turvallisesti ja lyhyemmässä ajassa. Kaikkien automerkkien tuplaxenonit eivät tosin ole todella hyviä.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen: