Hän on kilpailevan firman keskitason pomon poika.
Outoa tässä koko hommassa on se, että tämä harjoittelija oli kaksi ensimmäistä kesää isukkinsa edustamassa firmassa ja kolmantena kesänä muutti meille. Mitään välirikkoa heidän välillä ei ole, joten rivien välistä voi lukea, miksi näin on..
Kottarainen kirjoitti:Saan vittu paskahalvauksen. Mun uusi ja ihana iPuhelin hyppäsi just sohvan käsinojalta itsekseen lattialle ja kuoli. Tilaanko ambulanssin vai mitä, häh?
Harmi.
Laaja kotivakuutus korvaa omavastuun yli menevän osan, mutta onhan se harmitus maximus.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kottarainen kirjoitti:Miten tämmönen nyt hoidetaan? Kotivakuutus kai korvaa jotain? Mistä saan uuden puhelimen heti huomenna? Ei kai kukaan tule toimeen ilman kännykkää
Soitat huomenna vakuutusyhtiöön. Siitä se lähtee. Tod. näk. joudut toimittamaan laitteen johonkin arvioitavaksi, ennen kuin korvaavat. Kestää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Riippuu kai vakuutusyhtiöstä, mulle koneille tullu päätökset alle viikossa. Fenniasta. Ja koneiden kanssa piti olla arvio takuuhuollosta, kandeeko korvata vai tuleeko uusi tilalle.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ei välttis kannata, mut meillä vakuutusyhtiö kuitenkin vaatii sen arvion (jopa koneista, jotka molemmat oli juonu nesteitä). Tottakai kannattaa ensin soittaa sinne sun omaas ja kysyä niiden käytäntöä.
~Albert Einstein
Kottarainen kirjoitti:Jos tosta on lasi (eli siis käytännössä koko puhelimen pinta) kauttaaltaan ihan paskana niin ei kai tota sentään korjata voi, vai voiko? Jäi kyllä päälle mut jos koskee on sormet täynnä pikku siruja, auts.
Kottarainen kirjoitti:Raportti iTilanteesta: Elisa Shopit laskuttaa multa 348 erkkiä ja lähettää uuden luurin. Mä saan ton summan vakuutusyhtiöltä miinustettuna omavastuulla. Negasaldoa mulle siis omavastuu, 1-2 viikon ero luurista sekä puhelinnumerojen uudelleenhankinta. Jostain, ties mistä.
Eikä muuten vituta enää ollenkaan niin paljoa. Vähäsen kyllä.
Jos iPhone ei kestä sohvan käsinojalta putoamista, niin miksi hankit samanlaisen?
Just puhuttiin eilen miehen kanssa, että ei olla nähty kenelläkään täysin ehjää iphonea. Siis sitä uutta, jonka kuoret on kaikessa viisaudessa tehty LASISTA.
Niin ja Kottaraiselle tiedoksi, että niihin microsim-kortteihin (vai mikä se pikkuruinen onkaan) saa adaptereja, jolla se sopii myös tavallisen sim-kortin paikalle. Ostin sellaisen oman puhelinpaniikkini aikaan. Maksoi muutaman euron. Taitaa tulla mukanakin joissain sim-korteissa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
^No mut hei, mä olen ERITTÄIN tehokas rikkoon näyttöjä ja tiputteleen puhelimia. Paras taitaa olla LC:n känny 25cm:n korkeudelta asfalttiin (kumarruin, ja känny tippu taskusta, tätä mulle saattuu usein), puolet näytöstä pimeänä. Jos MÄ olen saanut pidettyä tän kasassa, ni ei tää ihan paska ole. ( Hiukan manausta päälle ettei heti sit mene oma...)
(Samoin jos haluatte tietää onko autossa jotain piilevää vikaa, antakaa se mulle muutamaksi päiväksi ajoon, ni taatusti laukeaa jos vikaa on...) Jokaisella pitää olla omat erikoisalansa...
~Albert Einstein
saira kirjoitti:(Samoin jos haluatte tietää onko autossa jotain piilevää vikaa, antakaa se mulle muutamaksi päiväksi ajoon, ni taatusti laukeaa jos vikaa on...) Jokaisella pitää olla omat erikoisalansa...
ihan kun kutsuisit G-miestä vaivoiksesi/iloksesi.
Eikös tää ole palstamme kuuluisa G-mies?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.