Tix ei ole sokea?Homeboy65 kirjoitti:Kuinka niin?
Vakkarit tunkevat uniin...(taas)
-
- Kitisijä
Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tix EI tee virheitä.Bluntly kirjoitti:Tix ei ole sokea?Homeboy65 kirjoitti:Kuinka niin?
-
- Kitisijä
Ai niin. Kityn Jack Bauerin, netin Chuck Norrisin ja aikamme Pee Wee Hermannin henkilöitymä.BettyB. kirjoitti:Tix EI tee virheitä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Olisi se kyllä kummallista jos noin kookkaaseen ja hitaasti liikkuvaan kohteeseen ei osuisi haulikolla, vaikka ei olisikaan Jack Bauer.BettyB. kirjoitti:Tix EI tee virheitä.Bluntly kirjoitti:Tix ei ole sokea?Homeboy65 kirjoitti:Kuinka niin?
-
- Kitisijä
Etäisyys oli aika pitkä.Tix kirjoitti:
Olisi se kyllä kummallista jos noin kookkaaseen ja hitaasti liikkuvaan kohteeseen ei osuisi haulikolla, vaikka ei olisikaan Jack Bauer.

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Tämä oli ketjun aloitus:
Ja tämä viimeisin unesi:Homeboy65 kirjoitti:Minkähän takia QD heitti minua viime yön unessani tyhjällä pullolla?
Onneksi ei osunut.
Yrittääkö Freud sanoa sinulle, ettet ole koskaan ollut järin pidetty? Miksi kuvittelet edes unissasi, ettei sinuun - ainakin muutaman uusintayrityksen jälkeen - osuttaisi? Miten itse tulkitsisit unesi?Homeboy65 kirjoitti:Tix ampui minua haulikolla viime unessani. Ei osunut, onneksi.
Geezu oli jo toista kertaa unessani (eka kertakin löytynee tästä ketjusta).
Uni sisälsi kopulaation ad unessa tapahtunut ejakulaatio. irl kalsarit pysyivät kuitenkin kuivina, mistä kiitosmaininta nukkumatille.
Edit: uni sisälsi myös vaiheen, jossa olin Geetzun kanssa jossain (ilmeisesti isäni kotitalossa käymässä, perinteinen iso maatalon isoin huone eli tupa). Isäni oli myös paikalla ja olin ylpeä hyvän näköisestä tyttöystävästäni. Isäni sitten yritti vihjaista, että eikö teidän pitäisi jatkaa matkaa, ettei nuorikko kyllästy.
Uni sisälsi kopulaation ad unessa tapahtunut ejakulaatio. irl kalsarit pysyivät kuitenkin kuivina, mistä kiitosmaininta nukkumatille.
Edit: uni sisälsi myös vaiheen, jossa olin Geetzun kanssa jossain (ilmeisesti isäni kotitalossa käymässä, perinteinen iso maatalon isoin huone eli tupa). Isäni oli myös paikalla ja olin ylpeä hyvän näköisestä tyttöystävästäni. Isäni sitten yritti vihjaista, että eikö teidän pitäisi jatkaa matkaa, ettei nuorikko kyllästy.
Pärskis. Mussa on oltava jotain, mitä te miehet haluatte näyttää isukeillenne. Oon varmaan sellanen tosi äidillinen tyyppi, ok-wife-kamaa. Tyst ny, pidän tän fiilikseni... Tsaarikin kertoi joskus nähneensä unta, missä hengattiin porukoidensa ullakolla ja isänsä piti minusta (vai miten se hemmetti meni, oliko oma uneni hä?).
Ihan kiva. Mieheni isä piti minusta aika vähän, pari kertaa uhkas tappaa ja kerran lahjoa pois poikansa elämästä. Annoin kaiken anteeks kun pääsin perintörahoihin käsiks.
Ihan kiva. Mieheni isä piti minusta aika vähän, pari kertaa uhkas tappaa ja kerran lahjoa pois poikansa elämästä. Annoin kaiken anteeks kun pääsin perintörahoihin käsiks.
Onneksi saat kuitenkin hyvityksen kitinäläisten unissa.Geep kirjoitti:Pärskis. Mussa on oltava jotain, mitä te miehet haluatte näyttää isukeillenne. Oon varmaan sellanen tosi äidillinen tyyppi, ok-wife-kamaa. Tyst ny, pidän tän fiilikseni... Tsaarikin kertoi joskus nähneensä unta, missä hengattiin porukoidensa ullakolla ja isänsä piti minusta (vai miten se hemmetti meni, oliko oma uneni hä?).

-
- Kitisijä
Näin viime yönä Pikkuegosta unta (olenkohan viettänyt viime aikoina liikaa aikaa täällä, hmm?!). PE oli aviossa erään lapsuudentuttavani kanssa, jota hän petti minun kanssani sekä jonkun toisen (ei Kitinästä). Voisin siis sanoa olleeni yhdynnässä PE:n kanssa
Jostain luin, että suorat yhdyntäunet ovat harvinaisia, mutta minä ainakin näen sellaisia usein. Hmm.

Jostain luin, että suorat yhdyntäunet ovat harvinaisia, mutta minä ainakin näen sellaisia usein. Hmm.
-
- Kitisijä
Kas tuota Sian postausta en aikaisemmin huomannutkaan.SikaMika kirjoitti:Tämä oli ketjun aloitus:
Ja tämä viimeisin unesi:Homeboy65 kirjoitti:Minkähän takia QD heitti minua viime yön unessani tyhjällä pullolla?
Onneksi ei osunut.
Yrittääkö Freud sanoa sinulle, ettet ole koskaan ollut järin pidetty? Miksi kuvittelet edes unissasi, ettei sinuun - ainakin muutaman uusintayrityksen jälkeen - osuttaisi? Miten itse tulkitsisit unesi?Homeboy65 kirjoitti:Tix ampui minua haulikolla viime unessani. Ei osunut, onneksi.
Tulkitsen tuon uneni tietysti niin että en todellakaan ole järin suosittu Kitinän paskasakin keskuudessa. Ja toivoisin niin olevani suosittu. Se että olen epäsuosittu täällä särkee sydämeni. *nyyh*

Ja nyt Sika menehän kirjahyllyllesi, sivistyssanakirja käteen ja tsekkaa S:n kohdalla mitä tarkoittaa "sarkasmi".
P.S. Tixistä näin taas unta vähän aikaa sitten. "Mies" mainosti kovasti tulevia häitään...

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Peloittavaa. Unessani Lilo oli jostain syystä alkanut kommentoida Kitinän ketjuihin pelkästään siteerauksin ruotsinkielisistä oppikirjoista. Erityisesti lakitiedettä käsittelevien kirjojen lainaukset ärsyttivät muita kitisijöitä, koska niiden terminologiaa ei saanut käännettyä yleissanakirjojen avulla, eikä kukaan siis ymmärtänyt mitä Lilo oikein sanoi, ja epäilivät hänen vittuilevan.
-
- Kitisijä
prosessi kirjoitti:Peloittavaa. Unessani Lilo oli jostain syystä alkanut kommentoida Kitinän ketjuihin pelkästään siteerauksin ruotsinkielisistä oppikirjoista. Erityisesti lakitiedettä käsittelevien kirjojen lainaukset ärsyttivät muita kitisijöitä, koska niiden terminologiaa ei saanut käännettyä yleissanakirjojen avulla, eikä kukaan siis ymmärtänyt mitä Lilo oikein sanoi, ja epäilivät hänen vittuilevan.

Hej jag heter Bosse Björk. Var är mina gummistövlar?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Lilo kirjoitti:prosessi kirjoitti:Peloittavaa. Unessani Lilo oli jostain syystä alkanut kommentoida Kitinän ketjuihin pelkästään siteerauksin ruotsinkielisistä oppikirjoista. Erityisesti lakitiedettä käsittelevien kirjojen lainaukset ärsyttivät muita kitisijöitä, koska niiden terminologiaa ei saanut käännettyä yleissanakirjojen avulla, eikä kukaan siis ymmärtänyt mitä Lilo oikein sanoi, ja epäilivät hänen vittuilevan.![]()
Hej jag heter Bosse Björk. Var är mina gummistövlar?

Hupaisana sivuhuomiona: herättyäni ensimmäinen unenpöpperöinen ajatukseni oli, ettei tuollaisia unia voi nähdä, vaan että minun oli täytynyt kuvitella koko tapahtumasarja hereillä ollessani. Paremmin herättyäni päädyin kuitenkin siihen lopputulokseen, ettei tuollaisia voi kuvitella hereillä. Tai ainakin toivon niin...
Näin unta, että sormeilin naisen pimpsukkaa, jossa oli lävistys (ilmeisesti klitoriksen hupussa). En tiedä, oliko tämä uni kitinäläisestä. Naisen henkilölisyydestä ei ole muistikuvaa.
Koetitko sormella yökerhossa? Oliko puutarha kunnossa?NuoriDaavid kirjoitti:Näin unta, että sormeilin naisen pimpsukkaa, jossa oli lävistys (ilmeisesti klitoriksen hupussa). En tiedä, oliko tämä uni kitinäläisestä. Naisen henkilölisyydestä ei ole muistikuvaa.
-
- Kitinän uhri
Kreitsu kirjoitti:Näin viime yönä Pikkuegosta unta (olenkohan viettänyt viime aikoina liikaa aikaa täällä, hmm?!). PE oli aviossa erään lapsuudentuttavani kanssa, jota hän petti minun kanssani sekä jonkun toisen (ei Kitinästä). Voisin siis sanoa olleeni yhdynnässä PE:n kanssa![]()
![]()

U wish!NuoriDaavid kirjoitti:Näin unta, että sormeilin naisen pimpsukkaa, jossa oli lävistys (ilmeisesti klitoriksen hupussa).
-
- Kitisijä
Heh.. mä meinasin kans kirjottaa että "ja sit heräsit..". Doh, niin heräskin!BettyB. kirjoitti:U wish!NuoriDaavid kirjoitti:Näin unta, että sormeilin naisen pimpsukkaa, jossa oli lävistys (ilmeisesti klitoriksen hupussa).
The great club outshines the individual, always and forever.
No onneksi heräsin, koska piti lähteä töihin.Elppis kirjoitti:Heh.. mä meinasin kans kirjottaa että "ja sit heräsit..". Doh, niin heräskin!BettyB. kirjoitti:U wish!NuoriDaavid kirjoitti:Näin unta, että sormeilin naisen pimpsukkaa, jossa oli lävistys (ilmeisesti klitoriksen hupussa).
-
- Kitisijä
Noniin - pelottava uni:
Yksityiskohtia paikasta ja syystä miksi oltiin paikasta en muista, mutta masan kanssa sängyssä nykyisessä tilassani. Yhdynnästä ei ollut kyse, vaan masa oli niin onnekas että sai multa kunnon suihinoton, ja ihmetteli myöhemmin että piru kun oli hyvä, olis "pyytänyt" aiemmin, jos olis sen tiennyt. Se, mikä ärsytti, oli että masalla oli käsi kokoajan niskassa, ja kokoajan piti olla lähes deep throattaamassa.. mikäs siinä, mä handlasin.
Onneksi kohta tulee kitinätauko.
Yksityiskohtia paikasta ja syystä miksi oltiin paikasta en muista, mutta masan kanssa sängyssä nykyisessä tilassani. Yhdynnästä ei ollut kyse, vaan masa oli niin onnekas että sai multa kunnon suihinoton, ja ihmetteli myöhemmin että piru kun oli hyvä, olis "pyytänyt" aiemmin, jos olis sen tiennyt. Se, mikä ärsytti, oli että masalla oli käsi kokoajan niskassa, ja kokoajan piti olla lähes deep throattaamassa.. mikäs siinä, mä handlasin.
Onneksi kohta tulee kitinätauko.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Betty B. laittoi mut suunnistamaan pimeään ja märkään metsään istuessaan itse sisällä lämpimässä. Oli ihan kauheeta vaikka oli pakko ihailla auktoriteettia jolla kaikki se käskytys hoidettiin!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Lilo kirjoitti:Betty B. laittoi mut suunnistamaan pimeään ja märkään metsään istuessaan itse sisällä lämpimässä. Oli ihan kauheeta vaikka oli pakko ihailla auktoriteettia jolla kaikki se käskytys hoidettiin!

^^ Perussettiä! Et vaan tumpelo erottanut kanttarelleja suppilovahveroista, nyt Dave joutuu perkaamaan niitä sienikirjan kanssa taskulampun valossa, sillä mulla on kauneusunet meneillään.
-
- Kitisijä
Anteeks mitkä?BettyB. kirjoitti:^^ Perussettiä! Et vaan tumpelo erottanut kanttarelleja suppilovahveroista, nyt Dave joutuu perkaamaan niitä sienikirjan kanssa taskulampun valossa, sillä mulla on kauneusunet meneillään.
Mä oon nukkunu hyvin kuten kuvasta näkyy..
Pyyhin Netikettiin..