Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bluntly
Kitisijä

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Homeboy65 kirjoitti:Kuinka niin? :?
Tix ei ole sokea?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bluntly kirjoitti:
Tix ei ole sokea?
Tix EI tee virheitä.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:Tix EI tee virheitä.
Ai niin. Kityn Jack Bauerin, netin Chuck Norrisin ja aikamme Pee Wee Hermannin henkilöitymä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Tix ei ole sokea?
Tix EI tee virheitä.
Olisi se kyllä kummallista jos noin kookkaaseen ja hitaasti liikkuvaan kohteeseen ei osuisi haulikolla, vaikka ei olisikaan Jack Bauer.
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tix kirjoitti:
Olisi se kyllä kummallista jos noin kookkaaseen ja hitaasti liikkuvaan kohteeseen ei osuisi haulikolla, vaikka ei olisikaan Jack Bauer.
Etäisyys oli aika pitkä. :mrgreen: :napu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tämä oli ketjun aloitus:
Homeboy65 kirjoitti:Minkähän takia QD heitti minua viime yön unessani tyhjällä pullolla?

Onneksi ei osunut. :shock:
Ja tämä viimeisin unesi:
Homeboy65 kirjoitti:Tix ampui minua haulikolla viime unessani. Ei osunut, onneksi. :D
Yrittääkö Freud sanoa sinulle, ettet ole koskaan ollut järin pidetty? Miksi kuvittelet edes unissasi, ettei sinuun - ainakin muutaman uusintayrityksen jälkeen - osuttaisi? Miten itse tulkitsisit unesi?
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geezu oli jo toista kertaa unessani (eka kertakin löytynee tästä ketjusta).

Uni sisälsi kopulaation ad unessa tapahtunut ejakulaatio. irl kalsarit pysyivät kuitenkin kuivina, mistä kiitosmaininta nukkumatille.

Edit: uni sisälsi myös vaiheen, jossa olin Geetzun kanssa jossain (ilmeisesti isäni kotitalossa käymässä, perinteinen iso maatalon isoin huone eli tupa). Isäni oli myös paikalla ja olin ylpeä hyvän näköisestä tyttöystävästäni. Isäni sitten yritti vihjaista, että eikö teidän pitäisi jatkaa matkaa, ettei nuorikko kyllästy.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Pärskis. Mussa on oltava jotain, mitä te miehet haluatte näyttää isukeillenne. Oon varmaan sellanen tosi äidillinen tyyppi, ok-wife-kamaa. Tyst ny, pidän tän fiilikseni... Tsaarikin kertoi joskus nähneensä unta, missä hengattiin porukoidensa ullakolla ja isänsä piti minusta (vai miten se hemmetti meni, oliko oma uneni hä?).

Ihan kiva. Mieheni isä piti minusta aika vähän, pari kertaa uhkas tappaa ja kerran lahjoa pois poikansa elämästä. Annoin kaiken anteeks kun pääsin perintörahoihin käsiks.
NuoriDaavid

Geep kirjoitti:Pärskis. Mussa on oltava jotain, mitä te miehet haluatte näyttää isukeillenne. Oon varmaan sellanen tosi äidillinen tyyppi, ok-wife-kamaa. Tyst ny, pidän tän fiilikseni... Tsaarikin kertoi joskus nähneensä unta, missä hengattiin porukoidensa ullakolla ja isänsä piti minusta (vai miten se hemmetti meni, oliko oma uneni hä?).

Ihan kiva. Mieheni isä piti minusta aika vähän, pari kertaa uhkas tappaa ja kerran lahjoa pois poikansa elämästä. Annoin kaiken anteeks kun pääsin perintörahoihin käsiks.
Onneksi saat kuitenkin hyvityksen kitinäläisten unissa. :)
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Näin viime yönä Pikkuegosta unta (olenkohan viettänyt viime aikoina liikaa aikaa täällä, hmm?!). PE oli aviossa erään lapsuudentuttavani kanssa, jota hän petti minun kanssani sekä jonkun toisen (ei Kitinästä). Voisin siis sanoa olleeni yhdynnässä PE:n kanssa :!: :?:

Jostain luin, että suorat yhdyntäunet ovat harvinaisia, mutta minä ainakin näen sellaisia usein. Hmm.
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

SikaMika kirjoitti:Tämä oli ketjun aloitus:
Homeboy65 kirjoitti:Minkähän takia QD heitti minua viime yön unessani tyhjällä pullolla?

Onneksi ei osunut. :shock:
Ja tämä viimeisin unesi:
Homeboy65 kirjoitti:Tix ampui minua haulikolla viime unessani. Ei osunut, onneksi. :D
Yrittääkö Freud sanoa sinulle, ettet ole koskaan ollut järin pidetty? Miksi kuvittelet edes unissasi, ettei sinuun - ainakin muutaman uusintayrityksen jälkeen - osuttaisi? Miten itse tulkitsisit unesi?
Kas tuota Sian postausta en aikaisemmin huomannutkaan.

Tulkitsen tuon uneni tietysti niin että en todellakaan ole järin suosittu Kitinän paskasakin keskuudessa. Ja toivoisin niin olevani suosittu. Se että olen epäsuosittu täällä särkee sydämeni. *nyyh* :cry:

Ja nyt Sika menehän kirjahyllyllesi, sivistyssanakirja käteen ja tsekkaa S:n kohdalla mitä tarkoittaa "sarkasmi".

P.S. Tixistä näin taas unta vähän aikaa sitten. "Mies" mainosti kovasti tulevia häitään... :mrgreen: :napu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Peloittavaa. Unessani Lilo oli jostain syystä alkanut kommentoida Kitinän ketjuihin pelkästään siteerauksin ruotsinkielisistä oppikirjoista. Erityisesti lakitiedettä käsittelevien kirjojen lainaukset ärsyttivät muita kitisijöitä, koska niiden terminologiaa ei saanut käännettyä yleissanakirjojen avulla, eikä kukaan siis ymmärtänyt mitä Lilo oikein sanoi, ja epäilivät hänen vittuilevan.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

prosessi kirjoitti:Peloittavaa. Unessani Lilo oli jostain syystä alkanut kommentoida Kitinän ketjuihin pelkästään siteerauksin ruotsinkielisistä oppikirjoista. Erityisesti lakitiedettä käsittelevien kirjojen lainaukset ärsyttivät muita kitisijöitä, koska niiden terminologiaa ei saanut käännettyä yleissanakirjojen avulla, eikä kukaan siis ymmärtänyt mitä Lilo oikein sanoi, ja epäilivät hänen vittuilevan.
:shock:

Hej jag heter Bosse Björk. Var är mina gummistövlar?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lilo kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Peloittavaa. Unessani Lilo oli jostain syystä alkanut kommentoida Kitinän ketjuihin pelkästään siteerauksin ruotsinkielisistä oppikirjoista. Erityisesti lakitiedettä käsittelevien kirjojen lainaukset ärsyttivät muita kitisijöitä, koska niiden terminologiaa ei saanut käännettyä yleissanakirjojen avulla, eikä kukaan siis ymmärtänyt mitä Lilo oikein sanoi, ja epäilivät hänen vittuilevan.
:shock:

Hej jag heter Bosse Björk. Var är mina gummistövlar?
:D Ei saa vittuilla!

Hupaisana sivuhuomiona: herättyäni ensimmäinen unenpöpperöinen ajatukseni oli, ettei tuollaisia unia voi nähdä, vaan että minun oli täytynyt kuvitella koko tapahtumasarja hereillä ollessani. Paremmin herättyäni päädyin kuitenkin siihen lopputulokseen, ettei tuollaisia voi kuvitella hereillä. Tai ainakin toivon niin...
NuoriDaavid

Näin unta, että sormeilin naisen pimpsukkaa, jossa oli lävistys (ilmeisesti klitoriksen hupussa). En tiedä, oliko tämä uni kitinäläisestä. Naisen henkilölisyydestä ei ole muistikuvaa.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Näin unta, että sormeilin naisen pimpsukkaa, jossa oli lävistys (ilmeisesti klitoriksen hupussa). En tiedä, oliko tämä uni kitinäläisestä. Naisen henkilölisyydestä ei ole muistikuvaa.
Koetitko sormella yökerhossa? Oliko puutarha kunnossa?
pikkuego
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Kreitsu kirjoitti:Näin viime yönä Pikkuegosta unta (olenkohan viettänyt viime aikoina liikaa aikaa täällä, hmm?!). PE oli aviossa erään lapsuudentuttavani kanssa, jota hän petti minun kanssani sekä jonkun toisen (ei Kitinästä). Voisin siis sanoa olleeni yhdynnässä PE:n kanssa :!: :?:

Jostain luin, että suorat yhdyntäunet ovat harvinaisia, mutta minä ainakin näen sellaisia usein. Hmm.
:shock: Kuitenkin panit mun 30-senttistä eli 300-millistä :wink:
BettyB.

NuoriDaavid kirjoitti:Näin unta, että sormeilin naisen pimpsukkaa, jossa oli lävistys (ilmeisesti klitoriksen hupussa).
U wish!
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Näin unta, että sormeilin naisen pimpsukkaa, jossa oli lävistys (ilmeisesti klitoriksen hupussa).
U wish!
Heh.. mä meinasin kans kirjottaa että "ja sit heräsit..". Doh, niin heräskin!
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Elppis kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
U wish!
Heh.. mä meinasin kans kirjottaa että "ja sit heräsit..". Doh, niin heräskin!
No onneksi heräsin, koska piti lähteä töihin.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Noniin - pelottava uni:

Yksityiskohtia paikasta ja syystä miksi oltiin paikasta en muista, mutta masan kanssa sängyssä nykyisessä tilassani. Yhdynnästä ei ollut kyse, vaan masa oli niin onnekas että sai multa kunnon suihinoton, ja ihmetteli myöhemmin että piru kun oli hyvä, olis "pyytänyt" aiemmin, jos olis sen tiennyt. Se, mikä ärsytti, oli että masalla oli käsi kokoajan niskassa, ja kokoajan piti olla lähes deep throattaamassa.. mikäs siinä, mä handlasin.

Onneksi kohta tulee kitinätauko.
The great club outshines the individual, always and forever.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Betty B. laittoi mut suunnistamaan pimeään ja märkään metsään istuessaan itse sisällä lämpimässä. Oli ihan kauheeta vaikka oli pakko ihailla auktoriteettia jolla kaikki se käskytys hoidettiin!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriDaavid

Lilo kirjoitti:Betty B. laittoi mut suunnistamaan pimeään ja märkään metsään istuessaan itse sisällä lämpimässä. Oli ihan kauheeta vaikka oli pakko ihailla auktoriteettia jolla kaikki se käskytys hoidettiin!
:)
BettyB.

^^ Perussettiä! Et vaan tumpelo erottanut kanttarelleja suppilovahveroista, nyt Dave joutuu perkaamaan niitä sienikirjan kanssa taskulampun valossa, sillä mulla on kauneusunet meneillään.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:^^ Perussettiä! Et vaan tumpelo erottanut kanttarelleja suppilovahveroista, nyt Dave joutuu perkaamaan niitä sienikirjan kanssa taskulampun valossa, sillä mulla on kauneusunet meneillään.
Anteeks mitkä?

Mä oon nukkunu hyvin kuten kuvasta näkyy..
Pyyhin Netikettiin..