Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Gat
Kitisijä

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Elppis kirjoitti:Noni, saatanan kiimapellet ajatte sen KERRANKIN kauniin ja fiksun naisen heti pois lämpimässä kylpyvedessä ryyppyntyneine esinahkoinenne. Kiitti vaan.
Tsiisus!
Täällähän on menossa oikein pässien rykimäajan kiimasoitimet.
Ihan samaan tyyliin josta minua äsken syytettiin, minulla paljon vähemmällä Panoksella!

Onko tästä tulkittavissa, että

1.) vain MINUN epäihmisen tekemänä Aavan flörttaaminen on tuomittavaa.

Vai 2.) Taaas kerran olen esimerkilläni onnistunut muuttamaan Kitinäkulttuuria. Tyypillistä missä vaan kulttuurissa, pioneeri tuomitaan ja äkkiä kaikki sitten toimiikin ihan samalla tavalla.

Niin ja nassuni on valitettavasti galleriassa Aavankin näkyvilllä. Ja ikänikin huomioonottaen se niistä haaveistani nähdä tuo ihana nainen alastomana saunassa.
Viimeksi muokannut Gat, 21.04.2008 13:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

huima kirjoitti:Ja ajattele aina positiivisesti, ainakaan et ole juristi.
Tai vielä pahempaa, insinööri.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Aava

Viesti Kirjoittaja Aava »

Chap kirjoitti: Eiku tässä puhutaan siitä, että kuvan ei pitäisi olla tärkeä kummallekaan osapuolelle. Ei ole meidän vika, että olet laittanut kuvan nettiin, joka saa meidät huutamaan kiimasta ja kuolaamaan näppäimistöllle.

Niin... öhöm. Kuvani on netissä osoituksena siitä, että olen kasvoineni sanojeni takana. Kuten olen sanonut, olen täällä keskustelemassa. Luulin, että muutkin ovat. Käsitin, että City on vonkaamista varten ja tämä sen jalostuneempi argumentointipaikka.

Ikimaailmassa voinut kuvitella, että joku voisi edes ajatella ehdottelevansa noin urpon kuvan perusteella.
Chap kirjoitti: Kuva ei ole meille tärkeä vaan henkiset ominaisuudet kuten kylpeminen kanssasi.
:rofl:
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Aava kirjoitti:En vaan viitsis siitä etukäteen murehtia, jos ei vielä olla vaihdettu perkele edes nimiä, puhelinnumeroita, ajatuksia tai niitä kasvokuviakaan! Saatana.
Hei hei hei, hieman kärsivällisyyttä, pyydän! I'm working on it. Heitän meiliä myöhemmin tänään, voisit tosin sitä ennen laittaa vaikka meiliosoitteesi yvärillä (vai pitääkö minun tehdä sekin?).
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gat kirjoitti:1.) vain MINUN epäihmisen tekemänä Aavan flörttaaminen on tuomittavaa.
Tämä. Pingviinit eivät saa vehdata kookaburrien kanssa. Luonnonlaitkin ovat sitä vastaan.
Viimeksi muokannut NegaDuck, 21.04.2008 13:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Gat kirjoitti: minua
MINUN
olen esimerkilläni
pioneeri tuomitaan
Niin ja nassuni
Ja ikänikin
Tähän väliin laulu- ja soitinyhtye Klamydia esittää biisin Minäminäminä:

Mä osaan tän mä osaan ton,
oon jätkä mahdoton.
Minimaalinen on määrä mua parempien.
Tasoisiani on turha ees täältä alkaa kattelee,
joku päivä peilin kanssa naimisiin mä meen.

No se on minäminäminä,
minäminäminä,
minäminä eikä kukaan muu.
Minäminäminä, minäminäminä,
Minäminäminä minäminäminä, jeejeejee.
Se on minäminäminä minäminäminä minäminä
minä minäminäminäminäminä,
eikä kukaan muu.

Älykäskin suurinpiirtein, intellektuelli oon
On järkee pantu älyttömästi alle kuontalon
Mutta mistähän kummasta juttu tääkin johtunee
Kun johonkin istuun meen niin pöytä pikkuhiljaa tyhjenee

No se on minäminäminä,
minäminäminä,
Minäminäminäminäminäminä, jeejeejee.
Se on minäminäminäminäminäminäminäminä
minäminäminäminäminäminä,
eikä kukaan muu.

Se mua hämmästyttää,
se mua kummastuttaa,
että miten näin ylimaallisen häikäisevän ihanasta
ihmisestä voidaan sanoa,
että oon universumin suurin virtsapää.

Minäminäminäminäminäminä,
jeejeejee.
Se on minäminäminäminäminäminäminäminä
minäminäminäminäminäminä,
eikä mikään eikä kukaan muu.

edit: laulettu versio, olkaa hyvät http://www.youtube.com/watch?v=izOIK-FeqEw
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 21.04.2008 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aava

Tix kirjoitti: Vain pinnallinen valkkaaja tarvitsee kasvokuvan läheiseen tutustumiseen.
:tiistai:
Ei saatana. Kuinka monta kertaa tämä pitää selittää.... pelkällä kuvalla en ole rankkaamassa ketään mihinkään. Minusta on vaan outoa tulla marmattamaan, jos en ota kuvattoman nimimerkin ehdotuksia todesta! Ymmärtäkää nyt jo perkele viimeinkin! Kuten sanoin, mulle tulee fiilis, että joku häpeää kiinnostustaan muhun, koska ei voi osoittaa sitä kasvoinensa.
Mää ole tässä kehenkään läheisesti tutustumassa, PERKELE!!! :evil:
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Aava kirjoitti: PERKELE!!! :evil:
Äläkää ny enää kiusatko aavaa. Sinäkin, Frederikkiseni, olit joskus aikoinaan joukkokiusaamista vastaan. Mikä suhun on mennyt? :shock:
Frederik Krueger
Kitisijä

Aava kirjoitti:Ikimaailmassa voinut kuvitella, että joku voisi edes ajatella ehdottelevansa noin urpon kuvan perusteella.
Oletko iloisesti vai negatiivisesti yllättynyt tästä käänteestä?
NegaDuck kirjoitti:
Aava kirjoitti: PERKELE!!! :evil:
Äläkää ny enää kiusatko aavaa. Sinäkin, Frederikkiseni, olit joskus aikoinaan joukkokiusaamista vastaan. Mikä suhun on mennyt? :shock:
En minä enää kiusaa, vaan aion tavata hänet kahdenkesken. Menkää te muut pois, hus hus!

Olen pahoillani jos olen loukannut ketään aiemmilla kirjoituksillani. Vilpittömät anteeksipyyntöni. Se ei ollut tarkoitukseni, jatketaan puhtaalta pöydältä.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 21.04.2008 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Aava kirjoitti:
Tix kirjoitti: Vain pinnallinen valkkaaja tarvitsee kasvokuvan läheiseen tutustumiseen.
:tiistai:
Ei saatana. Kuinka monta kertaa tämä pitää selittää.... pelkällä kuvalla en ole rankkaamassa ketään mihinkään. Minusta on vaan outoa tulla marmattamaan, jos en ota kuvattoman nimimerkin ehdotuksia todesta! Ymmärtäkää nyt jo perkele viimeinkin! Kuten sanoin, mulle tulee fiilis, että joku häpeää kiinnostustaan muhun, koska ei voi osoittaa sitä kasvoinensa.
Lähdetkö kylpemään kanssani jos lähetän kasvokuvan? Pitääkö se olla omani vai kelpaako Ridge Forresterin kuva (future me)? Lupaan hieroa kipeät lihaksesi ja muutkin.
Viimeksi muokannut Chap, 21.04.2008 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Aava kirjoitti:
Täh? Etkö sä ole vieläkään lähettänyt Gattacalla alastonkuviasi?
Che

Viesti Kirjoittaja Che »

Aava kirjoitti:PERKELE!!! :evil:
Elä stressaa, pojat vain kiusaavat sinua. Ajattele tätä ketjua ikään kuin virallisena Kitinä-kasteena :)
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

*odottelee niitä mehukkaita lipsahduksia, joita kaikki voivat sitten käyttää hyväkseen tulevissa ketjuissa* ND, vihko valmiiksi!!
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 21.04.2008 13:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Che kirjoitti:Elä stressaa, pojat vain kiusaavat sinua. Ajattele tätä ketjua ikään kuin virallisena Kitinä-kasteena :)
Eijei!

Se virallinen kitinä-kaste tulee vasta miitin lopuksi, kun pojat ovat Aavan ympärillä.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

huima kirjoitti:Se virallinen kitinä-kaste tulee vasta miitin lopuksi, kun pojat ovat Aavan ympärillä.
Kuin unestani monta vuotta sitten!!! Ooh.
Frederik Krueger
Kitisijä

No niin minä en ainakaan enää kirjoita tähän keskusteluun koska se selvästikin ahdistaa eri osapuolia, jopa minua. Kaikki yhteydenpito tähän liittyen tästälähin vain sähköpostitse.

Pyytäkää toisiltanne anteeksi, nyt heti. Admin voisi sulkea tämän keskustelun ja antaa kaikille palstalaisille bannia.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

huima kirjoitti:
Che kirjoitti:Elä stressaa, pojat vain kiusaavat sinua. Ajattele tätä ketjua ikään kuin virallisena Kitinä-kasteena :)
Eijei!

Se virallinen kitinä-kaste tulee vasta miitin lopuksi, kun pojat ovat Aavan ympärillä.
Bukkake-kaste?
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aava. Kirjoitin sinulle runon. Sen nimi on "Kulkuset kilahtaa".

kulkuseni kilahtaa kil kil
heitän kohtalon karvanoppaa
huijasinko kun kirjoitin palstalle numeron kuusi
se on ruotsin sex
vill du ha mig?
vedämmekö nyt tässä rakkauden pitkänvedon
vai panetko arvalla
ja jos niin, mikä mahtaa olla onnen voittokerroin?
saunaan jos eksyisimme, vaikenisin kuin muuri
siitä pantiksi, toivottaa myös sepalukseni suuri.

Edit: Jos kuitenkin vielä tahdot tutustua, olen Flirttipuistossa nimimerkillä IsoJortikka.
Viimeksi muokannut Herra Manala, 21.04.2008 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Geep kirjoitti:
huima kirjoitti:Se virallinen kitinä-kaste tulee vasta miitin lopuksi, kun pojat ovat Aavan ympärillä.
Olitko sä unessa?!!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

aasi kirjoitti:
Geep kirjoitti:
Olitko sä unessa?!!
Tietysti olin, siinä susta katsottuna vasemmalla alhaalla!
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Aava kirjoitti:
Chap kirjoitti:... jonka mielipiteet ovat rasistisia ja naisia loukkaavia (vrt. Gattaca). Itsetuntoni romahti ja otin kuvat pois.
No olisit vaihtanut vaan maisemaa. Olen kovasti ruennut miettimään itsekin tätä vaihtoehtoa. Ei tämä nyt saatana ole muistuttanut argumentoivaa keskustelua enää moneen viestiin... Miten tämä nyt lipesikin tällei?
No kyllä tässä yritetään kovasti argumentoida, mutta ongelma on se, että meillä on, kuten EW sanoisi, eri määritelmät argumentoinnille. Sinä näet, että väitteen uskottavuus tulee jostain kasvo- tai kikkelikuvasta, minä uskon, että se tulee laittamalla sanoja perä jälkeen, jotka muodostavat perustelevia lauseita. Jos haluat voit tehdä henkisen harjoitteen ja ajatella, että tässä postauksessa on kikkelin kuva, joka lisää väitteeni uskottavuutta. Ollaanko nyt samaa mieltä?
Aava

Frederik Krueger kirjoitti: Olen tälläkin palstalla aivan liian munaton arvostamaan ja puolustamaan omia mielipiteitäni muiden arvosteluja vastaan, luovutan aina liian helpolla. "Premature evacuation" keskusteluista, niin sanoakseni.
No valitettavasti tässä asiassa et vaikuta järin miehekkäältä. Pojoja tietysti jnkv ropisisi tuosta, että myönnät sen.
Frederik Krueger kirjoitti: Ongelmani on tämä: olen tunnettu julkisuuden henkilö. Nimeni on kaikkien huulilla ja kasvoni heidän verkkokalvoillaan, minut on etsintäkuulutettu viidessä eri maanosassa, enkä täten voi avoimesti lähestyä naisia näin netitse asettamatta itseäni ja läheisiäni hengenvaaraan.
Vai niin.
F.K. kirjoitti:
Aava kirjoitti:Tai mikset ehdota ensin tapaamista?
No tuota, tämä tuli vähän äkkiä... :oops: Mutta toisaalta, kerranhan täällä vain eletään!
Huom! Se oli kysymys eikä komento. Voisitko vastata siihen?

F.K. kirjoitti: Minua ajaa myöntymiseen osaltaan Tixin taholta tuleva ilkkuminen että pasmani menisivät sekaisin jos haluaisitkin yllättäen tavata minut. Aion todistaa hänelle hänen olevan väärässä luuloinensa!
Jaa. Haluaisit tavata siis siksi, että haluat todistaa jotain Tixille etkä siksi, että olet minusta kiinnostunut? Oletpa itsenäinen mies. Voit varmaan kuvitella, ettei tällainen vaikuta järin viehättävältä ja miehekkäältä? Vai voitko... ? No, yritä.
nexie
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nexie »

exPertti kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
huima kirjoitti: Nooh, et sinä nyt niin ruma ole.
Snif...tuo oli kauneinta mitä mulle on sanottu sen jälkeen kun faijani sanoi että sähän oisit ihan komea jos laihduttaisit!
Poikarakkaus huudettu! :)
Huima kyllä niitä kaapinovia varovasti raotti jo tuossa hieman aiemmin:
huima kirjoitti:Miehen keskinkertaisetkin kasvot voivat toimia ja olla miellyttävät kun olen lämpimässä vaahtokylvyssä
Don't Panic!
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

aasi kirjoitti:
Geep kirjoitti:
Olitko sä unessa?!!
SHHHHHHHHHH! Itsesuojeluvaisto haloo. Eikö se kriisikokous vaatehuoneessa mahdollisista juridisista jälkiseurauksista käyty jo. Se oli vaan unta.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti: Ehdotus kylpemisestähän on tässä mielessä mitä romanttisin ja herkin tapa esittää halunsa tutustua ja tuntea toinen ihminen lähemmin, koska siinä myös itse heittäytyy täysin alastomaksi ja haavoittuvaiseksi toisen edessä.

Ja hei, minä olen huima.
En ole vielä ollut huiman kanssa kylvyssä - enkä ihan heti aio mennäkään - mutta epäilen, että siitä on romantiikka kaukana, jos kodin mäcmultimedictekniikka ei pelitäkään: Munasillaan tietokonekeskuksen takana pyllistelevä runopoika ei voi olla kaunis näky.