Kyllä minä nimeni kannattajakorttiin raapustin.NuoriD kirjoitti: Kannattajakortteja on siis jo 2500 ja uskoakseni on hyvin paljon minun, sinun ja masan kaltaisia, jotka eivät kannattajakortteja raapusta, mutta äänestävät kuitenkin miestä.
Päivän uutiskatsaus
Re: Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
En ole tutustunut Thorsin vaalikampanjaan, mutta en usko että hän on Halmeen ja Halla-ahon tavoin yhdellä populistisella agendalla ratsastava pseudopoliitikko.Onslow kirjoitti:No se on jo huomattu Astrid Thorsien yms. kohdalla. Ei siis mitään uutta länsirintamalla.Frederik Krueger kirjoitti: ei tältä kansakunnalta voi enempää vaatia. Kun on lusikalla annettu jne.
Ottaen huomioon ketjussa esitetyistä tekosyistä ja selittelyistä Hallan äänestämiselle, tunnutte kuitenkin hieman häpeilevän valintaanne?Onslow kirjoitti:Tiedätkö muuten freddie että sinulla ja urpiaisella on suuri ansio Hallan äänestämiselleni? Olette meinaan vakuuttaneet minut, että on pakko tehdä jotain radikaalia, ennen kuin asiat ovat yhtä vituillaan kuin länsinaapurissa. Joten kiitos siitä!
Minä en ainakaan äänestänyt Thorsia, en edes ärsyttääkseni masaa. Minulla on parempia syitä ehdokasvalinnalleni.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Totta. Hieman hävettää kyllä äänestää Halla-ahoa, muuta en näe muutakaan vaihtoehtoa. Toisaalta jos EU-parlamentin ehdokaslistaa katselee, en kyllä tiedä ketä muutakaan sieltä voisi äänestää. Jäätteenmäkeä, Sievistä?Frederik Krueger kirjoitti: Ottaen huomioon ketjussa esitetyistä tekosyistä ja selittelyistä Hallan äänestämiselle, tunnutte kuitenkin hieman häpeilevän valintaanne?
En minään sinua ärsyttääkseni äänestä, vaan siksi että minua vituttaa Suomen mamupolitiikka ja sen kannattajien totaali idioottimaisuus. Sinä ja urpiainen vain toitte asian niin hyvin esiin.Frederik Krueger kirjoitti: Minä en ainakaan äänestänyt Thorsia, en edes ärsyttääkseni masaa. Minulla on parempia syitä ehdokasvalinnalleni.

-
- Kitisijä
Koska Suomessa on vaalisalaisuus, otaksut noin, et tiedä (vaikka ninni yksinään tunnustautuikin Halme-faniksi).Paha Keisari kirjoitti:Se tiedettiin jo aiemmin. Itä-Helsingin vähätuloiset olivat Halmeen merkittävin äänestäjäjoukko.Frederik Krueger kirjoitti:No nyt tiedetään ketkä ja miksi äänestivät Halmeen eduskuntaan.
Rinnastus toimii, koska molemmat ovat lähinnä yhdellä, jopa peräti samalla (vihaisella) agendalla eduskuntaan ratsastavia populisteja. Molemmat keräävät ns. protestiääniä. Yhden asian miehiä.Halmetta en olisi äänestänyt mistään hinnasta, äänestin silloin peräti demaria. Olennaisempi kysymys kuin kansakunnan lusikan koko on se, kuinka pienellä lusikalla saa olla annosteltu, että rinnastaa harhaisessa päässään Halmeen ja Halla-Ahon keskenään.
-
- Kitisijä
Oletko aiemminkin katsonut tarpeelliseksi äänestää EU-vaaleissa, jos et ole löytänyt mielestäsi kovin sopivaa ehdokasta?Onslow kirjoitti:Totta. Hieman hävettää kyllä äänestää Halla-ahoa, muuta en näe muutakaan vaihtoehtoa. Toisaalta jos EU-parlamentin ehdokaslistaa katselee, en kyllä tiedä ketä muutakaan sieltä voisi äänestää. Jäätteenmäkeä, Sievistä?
Puhut ristiin itsesi kanssa, koska perustelit aiemmassa keskustelussa Halla-aho kannatustasi nimenomaan sillä että toivoit sen ärsyttävän minua ja urpiaista.Frederik Krueger kirjoitti:En minään sinua ärsyttääkseni äänestäMinä en ainakaan äänestänyt Thorsia, en edes ärsyttääkseni masaa. Minulla on parempia syitä ehdokasvalinnalleni.
Selväähän on ettei Halla-aho yksinään pysty vaikuttamaan mihinkään veltto-Virtasta tai Halmetta enempää. Isoimmat laineet tulevat juuri vaaleja edeltävissä polemiikeissa. Eikös Halla ole nyt jossain kunnanvaltuustossa, onko se saanut siellä mitään aikaiseksi? Minkään asian suhteen? Minä ainakin odotin innolla tietoa millaisia kokouksia ja keskusteluja valtuustossa käydään, kun Halla-ahon yhtenä kollegana muistaakseni on joku pakolaisperäinen mamu. Yltyykö Jussi siellä samanlaiseen "sun uskontosi on pedofiilien uskonto"-vuoropuheluun kuin yksinpuhelublogissaan, vai onko vain nätisti nurkassa hiljaa?
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 22.04.2009 10:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kumma, kun kaikki mitä minä sanon, ei voi koskaan olla tietopohjaista. Asiasta löytyy jos jonkinmoista tilastoa ja tutkimusta. Halme sai äänensä etupäässä Itä-Helsingin pienituloisilta alueilta, joilla äänestysaktiivisuus myös nousi merkittävästi.Frederik Krueger kirjoitti:Koska Suomessa on vaalisalaisuus, otaksut noin, et tiedä (vaikka ninni yksinään tunnustautuikin Halme-faniksi).
Taitaa olla niin, että otaksut noin, mutta et tiedä. Voit käydä googlaamassa Halmeen vaaliohjelman, jos siltä tuntuu. Jos samansuuntainen mielipide yhdestä asiasta riittää rinnastamaan henkilöt toisiinsa poliittisena toimijana, niin silloin meillä on oikeastaan vain kaksi ehdokasta. Halla-Aho ja joku muu.Rinnastus toimii, koska molemmat ovat lähinnä yhdellä, jopa peräti samalla (vihaisella) agendalla eduskuntaan ratsastavia populisteja. Molemmat keräävät ns. protestiääniä. Yhden asian miehiä.
No voi kamala. Ettäkö oikein ristiin. No tunnustan. Äänestän kotimaani turvaksi, harrastukseni turvaksi ja teidän kiusaksi Halla-Ahoa. Happy now??Frederik Krueger kirjoitti: Puhut ristiin itsesi kanssa, koska perustelit aiemmassa keskustelussa Halla-aho kannatustasi nimenomaan sillä että toivoit sen ärsyttävän minua ja urpiaista.
-
- Kitisijä
Lähinnä yhdellä. Opettele lukemaan. Kyllä Halmekin pakisi muistakin asioista kuin vain mamuvastaisuudestaan. Halla-aho on joka tapauksessa tullut tunnetuksi nimenomaan mamuvastaisuudestaan, aivan kuten Halme tuli vaalikampanjassaan (itseasiassa jopa ehkä Halmetta enemmän, Halme kun profiloitui yleisemmin jonkinlaiseksi Suomen lain noudattamisen apostoliksi (heko heko)). Myös Jussin kirjoitukset ovat käsitelleet eniten juuri tätä aihetta.exPertti kirjoitti:Yhdellä?Frederik Krueger kirjoitti:Rinnastus toimii, koska molemmat ovat lähinnä yhdellä, jopa peräti samalla (vihaisella) agendalla eduskuntaan ratsastavia populisteja. Molemmat keräävät ns. protestiääniä. Yhden asian miehiä.
Edelläolevasta käyköön todisteena sekin että asevastainen Tixikin ilmoittautui juuri Halla-ahon äänestäjäksi, tuskin kuitenkaan Jussin aselakimielipiteiden vuoksi.
-
- Kitisijä
Tuleehan se totuus sieltä kun vähän potkii.Onslow kirjoitti:No voi kamala. Ettäkö oikein ristiin. No tunnustan. Äänestän kotimaani turvaksi, harrastukseni turvaksi ja teidän kiusaksi Halla-Ahoa. Happy now??
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Frederik Krueger kirjoitti: Tuleehan se totuus sieltä kun vähän potkii.
Joo. Olen saanut tarpeeksi jatkuvasta rasismistanne Suomalaisia kohtaan.
-
- Kitisijä
Ja Halla-aho sai kunnanvaltuustokannatuksensa jostain muualta?Paha Keisari kirjoitti:Kumma, kun kaikki mitä minä sanon, ei voi koskaan olla tietopohjaista. Asiasta löytyy jos jonkinmoista tilastoa ja tutkimusta. Halme sai äänensä etupäässä Itä-Helsingin pienituloisilta alueilta, joilla äänestysaktiivisuus myös nousi merkittävästi.
Minkä luulet olleen tärkeimpiä motiiveita Halmeen (ja Halla-ahon) äänestämiseen, esim. siellä mainitsemillasi Itä-Helsingin köyhillä alueilla? Mistä heidän ennen vaaleja esittämistään kannanotoista on eniten keskusteltu? Muistelen että Halmeenkin tapauksessa eniten riemastusta aiheuttivat hänen mamuvastaiset kannanottonsa, esim. kuinka hän heittää somalin ulos katuravintolasta häiritsemästä. Taisi ninnikin perustella Halme-innostustaan juuri sillä.Jos samansuuntainen mielipide yhdestä asiasta riittää rinnastamaan henkilöt toisiinsa poliittisena toimijana, niin silloin meillä on oikeastaan vain kaksi ehdokasta. Halla-Aho ja joku muu.
En väittänyt että heillä olisi ollut vain yksi mielipide eri asioista, onhan misseilläkin mielipiteitä vaikka mistä. On kuitenkin selvää millä agendalla molemmat herrat kuitenkin ääniä lähinnä keräävät/keräsivät. Halmeenkin kohdalla puhuttiin protestiäänistä.
-
- Kitisijä
Kuten sanottu, misseilläkin on mielipiteitä monista asioista. Halme ja Halla-aho kuitenkin keräävät ääniä lähinnä mamuvastaisuudellaan, ja tietävät itsekin sen. Tapaus Tix esimerkkinä.exPertti kirjoitti:Frederik Krueger kirjoitti:Lähinnä yhdellä. Opettele lukemaan. Kyllä Halmekin pakisi muistakin asioista kuin vain mamuvastaisuudestaan. Halla-aho on joka tapauksessa tullut tunnetuksi nimenomaan mamuvastaisuudestaan, aivan kuten Halme tuli vaalikampanjassaan (itseasiassa jopa ehkä Halmetta enemmän, Halme kun profiloitui yleisemmin jonkinlaiseksi Suomen lain noudattamisen apostoliksi (heko heko)). Myös Jussin kirjoitukset ovat käsitelleet eniten juuri tätä aihetta.exPertti kirjoitti: Yhdellä?
Edelläolevasta käyköön todisteena sekin että asevastainen Tixikin ilmoittautui juuri Halla-ahon äänestäjäksi, tuskin kuitenkaan Jussin aselakimielipiteiden vuoksi.Yritän lukea, missä se monisyisyys lukee tuossa?Frederik Krueger kirjoitti:En ole tutustunut Thorsin vaalikampanjaan, mutta en usko että hän on Halmeen ja Halla-ahon tavoin yhdellä populistisella agendalla ratsastava pseudopoliitikko.
Aiotko sinä muuten äänestää EU -vaaleissa. Jos aiot, niin onko ehdokas jo päätetty?Frederik Krueger kirjoitti: En väittänyt että heillä olisi ollut vain yksi mielipide eri asioista, onhan misseilläkin mielipiteitä vaikka mistä.
Minähän ilmoitin vallan avoimesti, miksi äänestän Halla-Ahoa, miksi spekuleeraat sillä?Frederik Krueger kirjoitti:tuskin kuitenkaan Jussin aselakimielipiteiden vuoksi.
Tästä kyllä niin samaa mieltä, en käsitä miten joku muuta mieltä oiskaan.Frederik Krueger kirjoitti:Halme ja Halla-aho kuitenkin keräävät ääniä lähinnä mamuvastaisuudellaan, ja tietävät itsekin sen.
En vieläkään _kehtaa_ sanoa äänestäväni, vaikka (Halmetta vastustanut) porrrvarisukuni testamentit kurkullani ovatkin viime viikot naamalleni hallaista tekstiä laukoneet. Miksei se hallis vois olla vähän komeempi?
Eli kirjoituksellasi "nyt tiedetään mistä.." viittasitkin pienituloisiin Itä-Helsinkiläisiin? Tämä selvä. Minä kun erehdyin luulemaan, että viittasit tämän ketjun kirjoittajiin!Frederik Krueger kirjoitti:Ja Halla-aho sai kunnanvaltuustokannatuksensa jostain muualta?
Puhut itseäsi pussiin. Äsken sanoit, että heillä on vain yksi yhteinen vihamielinen agenda. Nyt yhteistä onkin protestiäänien saaminen. Tekeekö protestiäänien saaminen henkilöistä poliittisina toimijoina samanarvoisia, identtisiä tai "misseilläkin on mielipiteitä" -kaliiberin kavereita?En väittänyt että heillä olisi ollut vain yksi mielipide eri asioista, onhan misseilläkin mielipiteitä vaikka mistä. On kuitenkin selvää millä agendalla molemmat herrat kuitenkin ääniä lähinnä keräävät/keräsivät. Halmeenkin kohdalla puhuttiin protestiäänistä.
Koska sehän olis väärin jos se sais protestiäänien lisäksi vielä kosteusprosentit.Fcuk kirjoitti:Miksei se hallis vois olla vähän komeempi?
Freddie yrittää jallittaa sinua pussiin. Tosin se ei vielä itsekään tiedä mihin pussiin.Paha Keisari kirjoitti:miksi spekuleeraat sillä?
Mun mielestä se näyttää ihan sellaiselta hajamieliseltä nördekielitieteilijältä, joka maanalaisessa luolastossaan muuttuu Tohtori Vihaksi ja suunnittelee maailmanvalloitusta kasvottomien kätyreidensä kanssa.Fcuk kirjoitti:Miksei se hallis vois olla vähän komeempi?
-
- Kitisijä
Sen pitäs hommata vähän maskuliinisemmat silmälasit.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
... nojoo. Mä yritän vasta saada mieleeni seksikuvia, joissa se isiviikostaan väsyneenä vastaanottaa vaimonsa kongressiviikoltaan snoopyboxut nilkoissa eteisen kuramatolla.elco kirjoitti:Mun mielestä se näyttää ihan sellaiselta hajamieliseltä nördekielitieteilijältä, joka maanalaisessa luolastossaan muuttuu Tohtori Vihaksi ja suunnittelee maailmanvalloitusta kasvottomien kätyreidensä kanssa.Fcuk kirjoitti:Miksei se hallis vois olla vähän komeempi?
Toivottavasti kansa on mahdollisimman vähän täyttynyt kaltaisistani äänestäjistä. Dips daps...
-
- Kitisijä
Vaikka olenkin sitä mieltä, että yksi haukotuttavimmista nettikeskustelun muodoista on hokea sitä, että "näytä missä minä olen sanonut noin", en kuitenkaan voi olla hieman ihmettelemättä, missä ja millä perusteella olen edustanut "totaalista idioottimaisuutta" maahanmuuttopoliittisissa keskusteluissa. En oikein myöskään kykene keksimään, missä kirjoituksessani olisin edustanut "rasisimia suomalaisia kohtaan" edes kertaluonteisesti, saati sitten "jatkuvasti". Aika erikoista juttua, sanoisin. Sen kyllä myönnän, että kun niin moni tällä palstalla on puhunut niin koskettavan ihailevasti ja hyväksyvästi Halla-ahosta, niin Prosessin esimerkkiä seuraten vaivauduin kerran jopa analysoimaan edes hieman tarkemmin Halliksen kirjoituksia, eikä niistä analyysini mukana parhaimmillaankaan paljoa järkeä löytynyt. Tyypillistä kyllä, että ekspisiittisestä pyynnöstäni huolimatta et lähtenyt lainkaan selittämään, missä analyysini meni pieleen ja missä se minulta näkemättä jäänyt Halluahon nerokkuus piilee, vaan jatkat leimaamistani rasistiksi ja idiootiksi ilman minkäänlaisia perusteita. Vastaat asialliseen argumentaatioon perusteettomalla pilkkaamisella ja vihapuheella. Sinänsä kyllä varmasti hyvinkin osuva tausta päätökselle äänestää Hullu-uhoa.Onslow kirjoitti:Tiedätkö muuten freddie että sinulla ja urpiaisella on suuri ansio Hallan äänestämiselleni?
minua vituttaa Suomen mamupolitiikka ja sen kannattajien totaali idioottimaisuus. Sinä ja urpiainen vain toitte asian niin hyvin esiin.
Olen saanut tarpeeksi jatkuvasta rasismistanne Suomalaisia kohtaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Olisit edes yrittänyt yllättää väittämällä äänestäneesi Jussia jostain muusta syystä, täällä kun yritetään esittää ettei Halla-aho suinkaan kerää ääniä lähinnä mamuvastaisuudellaan.Paha Keisari kirjoitti:Minähän ilmoitin vallan avoimesti, miksi äänestän Halla-Ahoa, miksi spekuleeraat sillä?Frederik Krueger kirjoitti:tuskin kuitenkaan Jussin aselakimielipiteiden vuoksi.
Tuosta voit kiittää ihan täysin omaa tapaasi vastailla minun esittämiini kysymyksiin tai ehdotuksiin. Olit kaikenkaikkiaan niin ylimielinen ja umpimielinen mulkku taannoin asekeskusteluissa, että tulin siihen tulokseen että minun on turha yrittäää keskutella kanssasi mistään. Täten pidän sinua vaan suomi-rasistisena idioottina.urpiainen kirjoitti: Tyypillistä kyllä, että ekspisiittisestä pyynnöstäni huolimatta et lähtenyt lainkaan selittämään, missä analyysini meni pieleen ja missä se minulta näkemättä jäänyt Halluahon nerokkuus piilee, vaan jatkat leimaamistani rasistiksi ja idiootiksi ilman minkäänlaisia perusteita.
Mitä ihmettä sinä taas oikein vääristelet? Kuka väittää? Totta munassa Halla-Aho kerää ääniä "mamuvastaisuudellaan." Ei tosin minun ääntäni. Minun ääneni hän sai sillä, että vihervasemmistolainen poliittinen blokki, demarivetoinen media ja syyttäjälaitos eivät halua sallia sitä mielipidettä.Frederik Krueger kirjoitti:Olisit edes yrittänyt yllättää väittämällä äänestäneesi Jussia jostain muusta syystä, täällä kun yritetään esittää ettei Halla-aho suinkaan kerää ääniä lähinnä mamuvastaisuudellaan.Paha Keisari kirjoitti:Minähän ilmoitin vallan avoimesti, miksi äänestän Halla-Ahoa, miksi spekuleeraat sillä?Frederik Krueger kirjoitti:tuskin kuitenkaan Jussin aselakimielipiteiden vuoksi.