Mä olisin halunnut lentoemännäksi tai johonkin kenttähommaan, mutta eisivustahuutaja kirjoitti:Jos siviili-ilmailu kiinnostaa enemmän, niin voi liittyä virtuaalisen Finnairin palkkalistoille.

Mä olisin halunnut lentoemännäksi tai johonkin kenttähommaan, mutta eisivustahuutaja kirjoitti:Jos siviili-ilmailu kiinnostaa enemmän, niin voi liittyä virtuaalisen Finnairin palkkalistoille.
Jumankauta mikä idea! Ehdotapa pojille, että voisit tulla aina välillä webcamin kautta ohjaamoon tarjoilemaan kahvetta ja syötävää.Lolita kirjoitti:Mä olisin halunnut lentoemännäksi tai johonkin kenttähommaan, mutta ei :(
Kylpäs sä nyt olet kiekoilla. En mä esittänyt mitään padisupremacyväitettä lentopeleissä, vaan totesin että kyllä sillä lentelee, kommenttin Bhvenen settiin. Mitä enemmän tuohon padiin tottuu, sen intuitiivisemmin sillä pystyy tekemään eri juttuja. Yleisohjaimena se on ihan lyömätön.sivustahuutaja kirjoitti:Että te jaksatte hakata tuota olkiukkoa.
Zafira on hyvä yleisauto, ei kai sitä kukaan kiistä? Ja marinoitu sisäfile on tosiaan kätevämpää kuin pippurin ja suolan rouhaisu myllystä.Toimistorotta kirjoitti:Yleisohjaimena se on ihan lyömätön.
Duuuuud!Toimistorotta kirjoitti:kuuslankun tac-2
Tac-2 oli ja on niin yliarvostettu. Kuin velttoa kullia olisi kädessä vemputtanut. Kyllä Competition Pron mikrokytkimien naksahtelussa tosiaan oli sitä jotain noin verrantona.huima kirjoitti:Duuuuud!
Tac-2 oli niin klassikko. Tosin Competition Pro oli mun suosikki.
Älä nyt hikeenny. Se olikin näemmä oikea rata-auto mitä voittaja pääsi testaamaan. Ei hävetä, Toijalan sanomissa luki väärin. Toijala-google ei tuota kertonut, vaan sillä löytyy useampaan peliin liittyvä keskustelu siitä, miksi padi on joskus rattia parempi. Mutta eipä siitä sitten sen enempää.Manaaja kirjoitti:%&###
No tuo arcade-sanan käyttö tuossa häiritsee. En ole futis/lätkäpelejä hirveästi pelannut, mutta luulisi, että niissä kuitenkin tarvitaan melko tarkkaa pelaajan hallintaa. Enkä ole kuullut koskaan, että joku olisi valittanut padin olevan jotenkin epäluotettava tai epätarkka noissakaan peleissä.Manaaja kirjoitti:On totta että markkinoilla on myös arcade-tyyppisiä tasohyppely- ja urheilupelejä joihin padit oikeasti sopivat ihan hyvin.
Joihinkin kolmannen persoonan toimintapeleihin sopii kyllä, esim. Uncharted 2. Mutta ei kai räiskintäpeleissä konsolillakaan autoaimeja käytetä?Manaaja kirjoitti:Kuka helvetti haluaa ylipäätään käyttää jotain auto-aimia?
Harmittaa, että tuli heitettyä tuo menemään. Oli tuossa kyllä sellainen iso miinus, että kovat metalliosat pitkässä Speedball-sessiossa alkoivat painaa kivuliaasti kouria. Ja kädet haisi ihan saatanan pahalle.Manaaja kirjoitti:Myös Terminator oli fantastisen toimimattoman näköisestä ulkonäöstään huolimatta ihan käsittämättömän hyvä ohjain, joita tuli pelattua muutamakin hajalle.
Kuka helvetti haluaa ylipäätään pelata mitään ilman näppistä ja hiirtä?Manaaja kirjoitti:Kuka helvetti haluaa ylipäätään käyttää jotain auto-aimia?
Mylwin kirjoitti: Kuka helvetti haluaa ylipäätään pelata mitään ilman näppistä ja hiirtä?
Tätä pelataan pojan kanssa lähes joka päivä. Ensimmäinen koskaan pelaamani FPS. Tykkään.Mylwin kirjoitti:Bad Company 2
Paljon hehkutettu, mutta HL2-tasoista atmosfääriä odotellessa. En mie jaksa noita lapsellisia inttitouhuja.
Onpas kieltämättä outoa pisteytystä. Jos vihollisen ampumisesta saa +50 niin kyllä oman niittaamisesta pitäisi saada -150.NuoriD kirjoitti:Omien ampumisesta pitäisi vain laittaa kovempaa penalttia. Normaali moodissa omien tulitukseen ei voi edes kuolla ja hard coressakin tulee vain jotain -15 pojoa, kun vihollisen ampumisesta saa +50. Siis kannustaa ampumaan kaikkea mikä liikkuu.
Sano sama kun Sherbet landin maaliviivalla joku homo ampuu sut johdosta siipikypärällä sinne jonkkaan ja 11 vihua menee ohi.huima kirjoitti:Mario Kart Wii:llä.
Perkele. Tämä peli on ihan tuhottoman hauska illanviettopeli.