Tai paremman tietsikkatuolin.ninnithequeen kirjoitti: Me tarvitsemme uudet patjat.
Kerro vaivasta
-
- Kitisijä
Re: Kerro vaivasta
Rotan aivot valtasivat pääni.
Ja näytönohjaimen.
Torstaina voisi taas käydä salilla, olo on niin hyvä ja upea. Ei vaivaa ei.
Torstaina voisi taas käydä salilla, olo on niin hyvä ja upea. Ei vaivaa ei.
Kovaa päänsärkyä ja tukkoisuutta.
Palaneen käry ja ilmanlaatu aiheuttaa silmien kirvelyä, sinänsä jännä että eilen täällä oli ilmanlaatu erittäin huonon puolella eikä oireet olleet näin kovia.
Ikkunoita ei tietenkään voi pitää auki ettei haju leviä sisälle ja täällä on extra kuuma *hikoilee kiloja pois*.
Palaneen käry ja ilmanlaatu aiheuttaa silmien kirvelyä, sinänsä jännä että eilen täällä oli ilmanlaatu erittäin huonon puolella eikä oireet olleet näin kovia.
Ikkunoita ei tietenkään voi pitää auki ettei haju leviä sisälle ja täällä on extra kuuma *hikoilee kiloja pois*.
Kamala kutina käsivarsissa ja jaloissa. Ei hemmetti kun raavituttaa koko ajan. Mistähän ihmeestä moinen syyhy voi johtua? Vaivannut jo pari päivää 

AIDSin viimeinen aste. Vihdoinkin.ninnithequeen kirjoitti:Kamala kutina käsivarsissa ja jaloissa. Ei hemmetti kun raavituttaa koko ajan. Mistähän ihmeestä moinen syyhy voi johtua? Vaivannut jo pari päivää
Rasvakudos suojaa mustelmilta. Liho vähän.Vaola kirjoitti:Kertokaapa onko jotain konstia ehkäistä mustelmien saanti?
Ei suojaa. Mäkin saan niitä helposti. Ja esim. polviin ja polvien alapuoliseen jalkojen etuosaan ei sitä rasvaakaan edes saisi.AarneAnkka kirjoitti:Rasvakudos suojaa mustelmilta. Liho vähän.Vaola kirjoitti:Kertokaapa onko jotain konstia ehkäistä mustelmien saanti?
Suojaapas. Bilsan opettajani sanoi että jos ihonalaista rasvakudosta ei olisi, mustelmia tulisi jo pelkästä kosketuksestakin. Toki rasva- ja tukirasvakudoksia on paljon erilaisia, joten lihominen ei välttämättä auta. Eri ihmisillä on luonnostaan erilainen ihon rakenne.Edith kirjoitti: Ei suojaa.
Tämä ei toisaalta meinaa, että kuikeloilla (kuten minä) tulisi mustelmia välttämättä mitenkään erityishelposti. Penskana oli kyllä jalat aina mustelmilla, mutta nykyään se on TODELLA harvinaista. Tai ehkä sitä on oppinut väistämään? :oAarneAnkka kirjoitti:Suojaapas. Bilsan opettajani sanoi että jos ihonalaista rasvakudosta ei olisi, mustelmia tulisi jo pelkästä kosketuksestakin. Toki rasva- ja tukirasvakudoksia on paljon erilaisia, joten lihominen ei välttämättä auta. Eri ihmisillä on luonnostaan erilainen ihon rakenne.Edith kirjoitti: Ei suojaa.
*bumtsibum* Your Unarmored skill has increased.segma kirjoitti:Tai ehkä sitä on oppinut väistämään?
Ai joo. Olihan mulla vaivaakin. Eilen illalla aivan eksessiivinen (ihq englannista käännetty pseudosivistyssana) ahdistuskohtaus johtuen ilmiöstä, jota parhaiten kuvaa englannin ilmaisu "rushing thoughts". Seurauksena en saanut unta liki ollenkaan, kun mielessä pyöri aivan järkyttävä määrä ajatuksia ihan uskomattomalla nopeudella, enkä tietenkään pysynyt perässä.
Tämän seurauksena mietin koko tämän työpäivän, sairastanko skitsofreniaa, onko minulla jakautunut persoonallisuus ja soitanko jo sille psykologille.
Tämän seurauksena mietin koko tämän työpäivän, sairastanko skitsofreniaa, onko minulla jakautunut persoonallisuus ja soitanko jo sille psykologille.
Korva rutisee ja kurkku on turvonneen oloinen, kuristava tunne.
Tänään tuli kahdeksan kuukautta täyteen sairasteluni kanssa, saanko jo oikeuden ruikuttaa? (no okei, on siinä ehkä viisi tervettä päivää välissä!).
Edelleen odotan aikaa korvapolille, piti sinne jo viime viikolla päästä, aika hiljaista on. Stressaan myös tiistaina alkavaa 7.45-20.50 kolmen viikon(luulin että vain kahden) putkea (miinus viikonloput) + läksyjen teot+kokeisiin lukemisrumbaa+matkustelut... jotta pitääkö tässä kahvia alkaa litkimään
Tämähän ei olisi terveenä ongelma.
Ruokahalu ollut lääkkeiden vuoksi kadoksissa puolitoista viikkoa, huiputtaakin kaupan päälle.
Antaisiko joku terveyslomaa ennenQ oikeasti napsahtaa joku pimahtamishermo
Tänään tuli kahdeksan kuukautta täyteen sairasteluni kanssa, saanko jo oikeuden ruikuttaa? (no okei, on siinä ehkä viisi tervettä päivää välissä!).
Edelleen odotan aikaa korvapolille, piti sinne jo viime viikolla päästä, aika hiljaista on. Stressaan myös tiistaina alkavaa 7.45-20.50 kolmen viikon(luulin että vain kahden) putkea (miinus viikonloput) + läksyjen teot+kokeisiin lukemisrumbaa+matkustelut... jotta pitääkö tässä kahvia alkaa litkimään

Ruokahalu ollut lääkkeiden vuoksi kadoksissa puolitoista viikkoa, huiputtaakin kaupan päälle.
Antaisiko joku terveyslomaa ennenQ oikeasti napsahtaa joku pimahtamishermo

Pieni nousukuumeilu vaivaa. Välillä on hurjan kylmä, välillä pukkaa hikeä ja pää on ihan sekaisin.
-
- Kitinän uhri
Sain tuulettimesta työpaikalla keuhkoputkentulehduksen.
Ajoittainen aivastelu ja yskiminen jatkuu edelleen, vaikka antibioottikuuri on long gone. Pitkään olo voi olla ihan jees, mutta sitten yhtäkkiä ei saakaan kunnolla hengitettyä kurkkua yskien karistamalla.
Ajoittainen aivastelu ja yskiminen jatkuu edelleen, vaikka antibioottikuuri on long gone. Pitkään olo voi olla ihan jees, mutta sitten yhtäkkiä ei saakaan kunnolla hengitettyä kurkkua yskien karistamalla.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Kurkku kipuilee. Liekö sitten nielutulehdus vai flunssa, vähän räkäinen olo kyllä on muttei muita flunssaoireita. 
Kokeillaan nyt jos tuo ibuprofeenin kanssa menisi itsekseen ohi.

Kokeillaan nyt jos tuo ibuprofeenin kanssa menisi itsekseen ohi.
Hitto täällä on sairasta sakkia!
No joo, mun tikkujalka kolottaa edelleen...
No joo, mun tikkujalka kolottaa edelleen...
Urk.
Tää päivä meni sitten ihkunpihkun oksennus-ripulitaudin potemiseen.
5 hiilitablettia ja 4 tunnin päikkärit tuntuu helpottaneen tilannetta vähän.
Tää päivä meni sitten ihkunpihkun oksennus-ripulitaudin potemiseen.

5 hiilitablettia ja 4 tunnin päikkärit tuntuu helpottaneen tilannetta vähän.
Kauhean raihnainen olo, kolottaa lihaksia ja kurkkua. Huomennahan mä vasta vanhenen?!
-
- Kitisijä
Jos mä menen maanantaina terkkarille ihan eri asiaan liittyen niin saanko ruikuttaa siellä myös tästä kurkkukivusta joka oli jo parempana mutta pahenee taas?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
-
- Kitisijä
Krooninen vitutus vaivaa. Vaivaan on olemassa lääke, mutta se ei ole Hirudoid forte. Ja hillot ei tule. Saattaisin olla raskaana ellen tietäisi, etten ole.
Muistanko nyt väärin vai onko niin että sulla on näitä vaivoja ollut aika paljonkin.Georgina kirjoitti:Jos mä menen maanantaina terkkarille ihan eri asiaan liittyen niin saanko ruikuttaa siellä myös tästä kurkkukivusta joka oli jo parempana mutta pahenee taas?
Harrastan ite aivan samaa, viimeksi kävin näyttään jalkapohjien kovettumaa lääkäritädille ja palasin vastaanotolta astma- ja allergialääkkeet kätösessä...Suvinen kirjoitti:Minä kerään aina kaikki vaivat yhteen ja valitan ne kerralla.
Ensimmäinen työpäivä kolmeen viikkoon meni suhteellisen hyvin. Nenää ja poskea kyllä kolotti ja nyt lämpö taas hiukan enemmän koholla, ööh normaaliin koholla oloon verrattuna.
Miehellä kova flunssa päällä.
Tuskin tarvitsee edes sanoa, että minäkin oireista päätellen olen saamassa saman räkätaudin. Tässä vanhassahan ei kertakaikkiaan ole tarpeeksi.

Tuskin tarvitsee edes sanoa, että minäkin oireista päätellen olen saamassa saman räkätaudin. Tässä vanhassahan ei kertakaikkiaan ole tarpeeksi.

Auts. Olen muuten huomannut, että tuolla alueella haavat paranevat noin 100x nopeammin kuin missä tahansa muualla.McJanne kirjoitti:Saatana.
Harvensin munakarvoja leikkuupuimurilla, raivaussahalla, tasohöylällä, vannesahalla, jytamiitilla, puukolla, puulusikalla ja saksilla.
Leikkasin viimeksi mainitulla sievän palan irti nahkaa lerssin varresta.
Voiko näin paljon edes olla verta näin pienessä miehessä ja voiko oikeesti sattua näin paljon?