Näin unta että yritin tehdä riisiä ja kabanossia jossain leirintäalueen keittiössä monelle kymmenelle "nuorelle" aikuiselle. Kokoajan kaikki vaan töni mua humalassa, kiusas mahan takia, jopa pari kertaa kaatoi lattialle ja pyöritti kuin kilpikonnaa kilvellään, tosi reilua. TIX sattui olemaan kokoajan se auttava enkeli. Tosin ei halunnut muiden tajuavan että jeesaili mua kokoajan ja kävi antamassa lohtuhaleja ja pusuja poskille, joten yritti aina kätkeä sen johonkin läppään, että muka antoi mulle käden ja nosti lattialta.. Tai sitten naamioi mun tasapainottamisen isojen kippojen kanssa perseenpuristeluna, kun oikeasti piti nätisti kiinni ja varmisti ettei kukaan kaatanut mua.
Wh00t!?
The great club outshines the individual, always and forever.
Näin unta, että oli olemassa jonkinlainen manuaalinen Kitinä, johon jätettiin postauksia kirjoitettuna ruutupaperille lyijykynällä käsin kaunokirjoituksella.
Sinne oli tullut viesti, jossa joku sanoi minusta jotain tosi häijyä ja ilkeää, en muista, mitä (tyyliin "joutaisi kuolla pois" tms). Viesti oli nimetön, mutta vertasin käsialaa toiseen paperiin, johon 1108 oli kirjoittanut jotain omalla oikealla nimellään, ja totesin viestin hänen kirjoittamakseen. Istuin pöydän ääreen kirjoittamaan Numballe vastausta, jossa kerroin tietäväni, kuka hän on.
BettyB. oli mulle armollinen ja otti pariksi päiväksi assarikseen että saisin vähän ylimääräistä rahnaa. Nooh - taittelin sitten kaksi päivää putkeen kokoon ERITTÄIN tarkasti jotain kansioita oppilaille. Oli niin selkeät ohjeet, että vammainen 5veekin olis osannut. Betty tarjosi jopa lounaan, reilu!
Aito_Johanna kirjoitti:Näin unta, että oli olemassa jonkinlainen manuaalinen Kitinä, johon jätettiin postauksia kirjoitettuna ruutupaperille lyijykynällä käsin kaunokirjoituksella.
Sinne oli tullut viesti, jossa joku sanoi minusta jotain tosi häijyä ja ilkeää, en muista, mitä (tyyliin "joutaisi kuolla pois" tms). Viesti oli nimetön, mutta vertasin käsialaa toiseen paperiin, johon 1108 oli kirjoittanut jotain omalla oikealla nimellään, ja totesin viestin hänen kirjoittamakseen. Istuin pöydän ääreen kirjoittamaan Numballe vastausta, jossa kerroin tietäväni, kuka hän on.
Aijoo, mähän ihan unohdin raportoida tän..ja nyt sit ei enää oikein muista koko juttua. Mut näin siis unta, että Manala, Tix ja Martta oli sisaruksia. Sit en oikein muuta muistakaan, paitsi että Manala inhos mua, ja jossain vaiheessa makoilin Martan kanssa jossain sängyssä. Martta kertoi, että Tix on niistä kaikkein rauhallisin ja asiallisin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mää joskus uhosin, että sinä pänä kun vakkarit alkavat unissani seikkailla, teen pystypäisen exitin palstalta.
Nyt on sitten kahtena yönä peräkkäin, ensin ND, nyt Bliss.
Rva asui meidän mummolaa, johon poikkesin pakomatkallani - olin suorittanut ilmeisesti suurehkon käteisnoston pankista jossa minulla ei ole tiliä. Piti saada parempi auto.
B lupautui lainaamaan rekka-autoaan, mutta ensin piti toki vaatteet vaihtaa - alussellaisia myöten. Peilin kautta operaatiota seuratessani alkoi tulla hieman hiki, siksi visuaalisesti miellyttävä vartalo siellä kiemurteli. Toki oli vaalenneita raskausarpia, mutta muuten mitä siistein liikuntaa aktiivisesti harrastavan aikuisen naisen figuuri. Erityisesti diggailin valkoisia pitsi-thongeja, jonka vyötärönauhassa oli valkoinen arpakuutio - jotain rokkari-estetiikkaa ilmeisesti.
Sitten koeajo Blissin (rekan)nupilla - iso amerikkalainen Mack-merkkinen teräs- ja kromihirmu. Pihasta kaasutellessani näin sivupeilistä, että joukko rumia mustasukkaisia äijiä jäi pihaan heilumaan haulikot ja rengasraudat kädessä.
Näin tänä aamuna unta, jossa Vaola soitteli mulle ja vaati, että en mene tänään töihin, vaan lähden sen sijaan hänen kanssaan baariin heti aamusta. Tiesi kuulemma oikein hyvän mestan, joka aukeaa jo aamulla. En suostunut, vaan lähdin sen sijaan töihin ja huomasin Vaolan seurailevan mua parin muun tyypin kanssa Shocked
... olin töissä graafikkona tietokonepelejä tekevässä firmassa. Sain sähköpostin jossa joku jamppa kirjoitti minulle ihan kuin olisi tuntenut minut, ja selitti että tässä olisi ne konseptivalokuvat hänestä mikä pyydettiin, ja minun pitäisi mallintaa kuvien pohjalta hahmo peliimme.
Ja vasta kuvaa katseltuani tajusin että ei helvetti, sehän on El Cosmico (aka elco) mustassa ihonmyötäisessä, koristeellisilla olka- ja päämetallipanssareilla pimpatussa tappajaninja-asussa! Elco-ninjan oli tarkoitus olla pahiskultisti, yksi pelimme pomovihollisista. Elco oli päättänyt lahjoittaa ulkonäkönsä pelimme hahmolle. Että ei muuta kuin mallintamaan.
En tiedä mistä tämä uni sai alkunsa muuten, mutta ainakin ninjuus lienee lähtöisin siitä kun sunnuntaiaamuna katsoin typerryttävät 10 minuuttia Power Rangersia.
pikkuego vieraili hyvinkin hellyydenkipeänä unessani.
Jostain kumman syystä oli pikkuegon luona yötä, katseltiin ensin kuvia ja soiteltiin kitaraa (minä kuuntelin), meininki oli toverillinen. Kun mentiin nukkumaan, niin pikkuego halusi välttämättä kainaloon. Pisti kädet ympärille ihan kun kukaan ei olis pitkään aikaan halannut. Rapsuttelin toisella kädellä päätä hiljalleen ja toisella silitin selkää. Hetken päästä pää nousi ja pikkuego yritti suudella, painoin pään takaisin kainaloon ja sanoin "shh..." ja jatkoin kunnes tyyppi juuri ennen nukahtamistaan sanoi "kiitos..." ja vaipui uneen. Muistan hymyilleeni.
Weird
Joku yö näin unta, jossa Vaola ja McJanne ryntäsivät kotiini Kari Tapion best of-cd kourassaan. "Et voi uskoa, mutta näissä biiseissä laulaa joku muu kuin Kari!!". Goddamn!! Löin cd:n soittimeen ja loogisesti video alkoi pyöriä tietsikkamonitorin ruudulla. Sanoin, että Ville Valohan tuo selkeästi videolla lauleskelee, mutta eivät he minua uskoneet. Tästä sitten kiisteltiin pitkään ja hartaasti.
Mutta joka tapauksessa hauskana pidettiin ideaa, ettei Kari Tapion best of-kokoelmalla laula Kari Tapio!
Näin jo toistamiseen unta, että Xiberia ja bedlam menivät naimisiin (keskenään siis, edelleen). Ja häät olivat tälläkin uneksuntakerralla Porissa. Ja kutsuvieraslistalla oli mm. Kitinällinen kansaa
Isohaaran ja Dumiksen (yllätys yllätys!) kanssa dokaamassa. (Enneuni? =P)
Asuivatten tossa naapurissa upeessa kämpässä, D alakerrassa ja I ylhäällä. Oikeestaan se oli yhtä isoo aulaa koko mesta. Leivoin unelmatorttua mutta söin sitä sit vaan yksin nyyh, Dumle nirsoili ku torttu oli ollu pari tuntii lämpösessä oottamassa että sain kahvin keitettyy ja IsoH oli liian kännissä innostuakseen moisesta. IsoH dokas jotain siirappista banaanijuttuu ja yritin saada sitä kahviini, mut ei se sitäkään vouhotukseltaan huomannu. Reilua sakkia, sano!
Kävin siinä kolmeen kertaan kaupassa kauheella paniikilla hiki päällä, kun en löytäny sikspäkkejä tmv järjellistä juotavaa itelleni vaikka kärppänä tsekkailin kylmäkaapit, loppuviimeks sain saaliiks kuitenkin pari lonkeroo ja mäyrällisen vanhenemassa olevaa kaliaa. Pääsin sit kunnolla mukaan bileisiin kuiteski. =) Toki kaikkee kivaa häppeningii oli jo aikasemminki, mut en muista niitä sen tarkemmin. Se paniikki ku kaliaa ei löydy jää toki mieleen!
Sit siihen tuli muita tyyppejä ja that's another story, lupasin kuiteskin tästä lähin mennä aina öisin kotimatkalta jatkoille Dumlen ja IsoH:n kommuuniin.
Aikasemmassa unessa NegaDuck lähetteli kuvia jostain upeesta lukaalissa ja kyseli voiks hän muuttaa sen viereen, vai näyttäskö oma kämppä siinä vieressä liian vaatimattomalta.
Lapitii kirjoitti:Aikasemmassa unessa NegaDuck lähetteli kuvia jostain upeesta lukaalissa ja kyseli voiks hän muuttaa sen viereen, vai näyttäskö oma kämppä siinä vieressä liian vaatimattomalta.
Mielenkiintoista. Yleensä unet ovat metaforia jostain tosielämään liittyvästä, mutta sillä tavalla että kaikki unien henkilöt ovat eri puolia tai aspekteja unennäkijästä itsestään. Mitenkähän tuon sitten tulkitsisi....
Mielenkiintoista. Yleensä unet ovat metaforia jostain tosielämään liittyvästä, mutta sillä tavalla että kaikki unien henkilöt ovat eri puolia tai aspekteja unennäkijästä itsestään. Mitenkähän tuon sitten tulkitsisi.... :think:
Tiän. Mua ei kuitenkaan yhtään yllätä se, että just sä osuit uneen kuvaamaan tota.
Mulla se juttu on selkeesti noi talot, niistä näkee aika suoraan, missä kunnossa polla on ja mitä siä liikkuu.
Lapitii kirjoitti:upeessa kämpässä,
Oikeestaan se oli yhtä isoo aulaa koko mesta.
Oikeestaan en taidakaan kertoo niistä enempää täällä. =P