Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti: Vastavetona briteiltä tuli tarjous saada käyttöömme heidän talonsa Cornwallista ensi heinäkuuksi, joten taitaa olla hain kalastusreissu edessä.
Meilläkin on sukulaisia sillä suunnalla, mennääks yhessä? :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2472
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

masa kirjoitti:Joulusta ja sukulaisista selvitty. Vastoin odotuksiani, oli ihan muksaa vaikkakin melu ja hälinä oli välillä hirveä..
Meidän piti vetää abort-mission kesken sukulaiskierroksen eilen. Ei kestänyt pää kellään. Penskat eivät nukkuneet öitään hotellihuoneessa ja meikäläisen "sosiaalinen selvinpäin"-kiintiö tuli täyteen. Onneksi kukaan ei vetänyt herneitä, vaikka sovittuja valtiovierailuja peruttiin. Oltiin vaan laitettu liian tiukka ohjelma.

Oma koti tosi kallis :)
Amazing shit happens!
masa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja masa »

KKK kirjoitti:
Oma koti tosi kallis

On se. vielä kun kestän vajaa 6kk varaperhettä niin olen kuivilla tästä urakasta.

Sanottava toki on, että tissuttelin kyllä koko 10 pv aika huolella, joten ilman douppia hommasta tuskin ois selvitty.

Nyt saakin sit läträäminen loppua hetkeksi. Eli tipatonta ainakin tuonne vuoden 2013 tammikuun neljänteen päivään saakka.
masa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja masa »

McJanne kirjoitti:
masa kirjoitti:Nyt saakin sit läträäminen loppua hetkeksi. Eli tipatonta ainakin tuonne vuoden 2013 tammikuun neljänteen päivään saakka.
Kovan kuulonen tavote, tsemppiä kovasti!

Puolivälissä tavoitetta mennään. Oon tehny sillei, että aina kun oluenhimo yltyy liian hurjaksi, oon juonu vissyä. Koville ottaa mutta kiukulla loppuun asti. Ja kyllähän tää tekee hyvää ropallekin. itse asiassa ihan hirvitti eilenkin katella kun vaimo joi punkkulasillisen. Eikö se muka tajua miten paljon parempaa päihteetön elämä on?
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

Alkanu olee aika vittumaisen oloisia ahdistuskohtauksia. Tuntuu ettei järki enää paljoa päätä pakota, ja että kontrolli katoaa omaan olemiseen ja suoriutumiseen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
masa kirjoitti:Nyt saakin sit läträäminen loppua hetkeksi. Eli tipatonta ainakin tuonne vuoden 2013 tammikuun neljänteen päivään saakka.
Kovan kuulonen tavote, tsemppiä kovasti!

Puolivälissä tavoitetta mennään. Oon tehny sillei, että aina kun oluenhimo yltyy liian hurjaksi, oon juonu vissyä. Koville ottaa mutta kiukulla loppuun asti. Ja kyllähän tää tekee hyvää ropallekin. itse asiassa ihan hirvitti eilenkin katella kun vaimo joi punkkulasillisen. Eikö se muka tajua miten paljon parempaa päihteetön elämä on?
Tsemppiä!!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MrM kirjoitti:Alkanu olee aika vittumaisen oloisia ahdistuskohtauksia. Tuntuu ettei järki enää paljoa päätä pakota, ja että kontrolli katoaa omaan olemiseen ja suoriutumiseen.
Paniikkihäiriöltä kuulostaa. Parempi nimi sille on ehkä "kohtauksittainen ahdistus". Rouhitko mitään nappeja nykyään?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

Emmä. Viime vuonna pärjäsin vähän pidemmälle kevääseen kuin tänä vuonna. Lääkärissä asiaan suhtauduttiin viimeksi aika ylimalkaisesti ja todettiin vaan että jonota psykoterapiaan, ja jos ne siellä on sitten sitä mieltä että kaipaat jotain lääkinnällistä apuakin, niin katsotaan sitä sitten uudelleen. No, en jonotellut.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Joo-o. Uskoakseni hyötyisit kyllä lääkityksestä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja masa »

MrM kirjoitti:Emmä. Viime vuonna pärjäsin vähän pidemmälle kevääseen kuin tänä vuonna. Lääkärissä asiaan suhtauduttiin viimeksi aika ylimalkaisesti ja todettiin vaan että jonota psykoterapiaan, ja jos ne siellä on sitten sitä mieltä että kaipaat jotain lääkinnällistä apuakin, niin katsotaan sitä sitten uudelleen. No, en jonotellut.


Kerro enskerralla miekoista!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2472
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

masa kirjoitti:Nyt saakin sit läträäminen loppua hetkeksi. Eli tipatonta ainakin tuonne vuoden 2013 tammikuun neljänteen päivään saakka.
Noh, huomenna helpottaa :D
Amazing shit happens!
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

masa kirjoitti:Kerro enskerralla miekoista!
Not funny! Okei, oli vähän. Pitäis nekin jaksaa tulliselvittää, puuh.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja elco »

MrM kirjoitti:Alkanu olee aika vittumaisen oloisia ahdistuskohtauksia. Tuntuu ettei järki enää paljoa päätä pakota, ja että kontrolli katoaa omaan olemiseen ja suoriutumiseen.
Postaako joku sen giffin tähän?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

Yllättikö ketään, että smallprick löysi just täältä oman sielunsa kokoisen kohdan päteä?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja elco »

Sä olet se joka täällä postailee ammu aivos pellolle-giffejä toisille, joten suhtaudun noihin sun itkuihisi vähäisellä toleranssilla. Sitä niittää mitä kylvää. Jos ahdistus vielä kasvaa niin tiedät mitä tehdä.

Tragikoomisen sivujuonteena mainittakoon vielä se, että sulla on aina ollut korostettu taipumus tehdä mielenterveysongelmadiagnooseja muista. No, kai sitä kokemuksen kautta oppii.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

Jos itsetuhoiset ajatukset ovat arkipäivää, niiden suhteellinen painoarvo putoaa aika pieneksi, ja monissa tapauksissa ne muuttuvat jopa toiveikkaaksi ovenavauksiksi. Sen sijaan sun kyky tulkita asiaa kliinisesti ilman minkäänlaista tilannetajua, saa mulle aikaiseksi lähinnä surullisia fiiliksiä sun, ei itseni puolesta.

Mä olen koska tahansa mieluummin vaikka sitten paniikkihäiriöinen, kuin niillä rajamailla, että voiko ihmistä sanoa jo sieluttomaksi vai ainoastaan hyvin pienisieluiseksi.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja elco »

Joo, sulla on suuri sielu, empatiaa ja olet kaikin muinkin puolin hieno mies tehdessäsi mielenterveysongelmanettidiagnooseja ja postatessasi ammu ittes-giffejä. Sun nettipersoonan mulkkujen rivien välistä näkyy hyvä ihminen. Täysin toisin kuin minä, joka näistä muistuttaessani olen sieluton paskiainen.

Mustanaamio on kova koville.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

Jos se sua yhtään lohduttaa, niin kyllä mä niitä diagnooseja olen tän palstan henkilöistä varmasti etsinyt enemmän itsestäni, kuin muista yhteensä. Siihen, missä kohtaa sä et ymmärrä suhteellisuudentajun tarkoitusta, tuskin voinen auttaa. Ja ei, kyse ei siinä yhteydessä ole mistään marttyrismista.

Mutta kun nyt kerran tulit tänne häviäjien empatiakerhoon, niin kerro elco vaikka vähän rakkaudesta. Miltäs se elco tuntuu olla rakastunut?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja elco »

Kumma juttu, että meistä kahdesta minä olen parisuhteessa siis ihan irl ja ollut kohta jo yhdeksän vuotta. Luulisi, että munaajan nettisielumittarin lukemalla tulos olisi just päinvastoin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

Entistäkin suuremmalla syyllä: osaat varmaan kertoa rakkaudesta tunteena jotain? Vai oisko sulla kenties joitain muita suuria tunteita, mistä avautuisit mieluummin? Vaikka jotain vihan tai kateuden ulkopuolelta? Semmosia, junous, positiivisia ja ulospäinsuuntautuvia juttuja?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja elco »

Kateuden? Lollasin.

Miten sä olet niin vaikea ihminen (tosielämässäkin), ettet pysty kestävään ja tasapainoiseen parisuhteeseen?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Huokaus.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2472
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

*popKORNIA*
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:*popKORNIA*
En mä oikein jaksa tästä mitenkään positiivisesti innostua.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
KKK kirjoitti:*popKORNIA*
En mä oikein jaksa tästä mitenkään positiivisesti innostua.
Mä odotan hevosvoimilla nokittelua.