Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Dumis

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:Huono sää hankaloitti merirosvoparkojen touhuja

Kertokaa nyt miksei noita ihmiskaappareita saa yksinkertaisesti ampua tavattaessa? Miksi ne pitää ottaa kiinni ja sitten päästää vapaaksi? Sillä se Oxfaminkin huoli ratkaistaisiin.
Tuota, millaiset varusteet luulet että ne hommaa jos niitä alkaa tappamaan... niin juu, ISOMMAT ja TAPPAVAMMAT. Tuskin niiden kanssa on tarkoitus alkaa sotimaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23599
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumis kirjoitti:Tuota, millaiset varusteet luulet että ne hommaa jos niitä alkaa tappamaan... niin juu, ISOMMAT ja TAPPAVAMMAT. Tuskin niiden kanssa on tarkoitus alkaa sotimaan.
Loppupeleissä somput häviää kummiskin tykkien koossa. Jenkit kaivaa vaan pari taistelulaivaa koipussista niin 16" jytisee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Tuota, millaiset varusteet luulet että ne hommaa jos niitä alkaa tappamaan... niin juu, ISOMMAT ja TAPPAVAMMAT. Tuskin niiden kanssa on tarkoitus alkaa sotimaan.
Loppupeleissä somput häviää kummiskin tykkien koossa. Jenkit kaivaa vaan pari taistelulaivaa koipussista niin 16" jytisee.
Jees, jenkit kokeili tuota jo aikaisemman Mogadishu-sodan aikana.
Cobrat kävivät räjäyttämässä yhden tukikohdan ja kostoksi rosvokoplat teloittivat toimittajia. Voimalla saa lisää voimaa aikaiseksi :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23599
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumis kirjoitti:Voimalla saa lisää voimaa aikaiseksi :D
Painotan sanaa loppupeleissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Voimalla saa lisää voimaa aikaiseksi :D
Painotan sanaa loppupeleissä.
Loppupelit päättyy loppuun, silloin kaikki kärsii, myös sivulliset ja niitä on aika varmasti enemmän kuin merirosvoja yms terroristeja.
Dumis

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Loppupelit päättyy loppuun, silloin kaikki kärsii, myös sivulliset ja niitä on aika varmasti enemmän kuin merirosvoja yms terroristeja.
Sivulliset eivät sitten kärsi, kun pelkäävät koko ajan merirosvoja ja sadat laivat joutuvat merirosvohyökkäysten kohteiksi?
No enhän mä nyt niin sanonut, kysymys on nyt vaan siitä keskitiestä joka pitää löytää. Jos niitä rosmoja päästetään vapaaksi, niin siihen toimintaan olis kyllä kiva kuulla jostain viralliselta taholta perusteet.
Rouva Pupu

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Perheenisejä tuottavissa töissään vai miten se nyt meni. Eipä nuo tarvitse mitään kovia arsenaaleja. Ovat luonneet tarpeeksi pelkoa. Ja pelko saa alistumaan. Perheenisät saavat jatkaa työntekoa, kunnes joku jossain päättää, jotta nyt tuli stoppi. Luonnollisestikaan en kannata alistumista, se antaa sellaisen messagen mistä ei seuraa mitään hyvää.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Malmössä jytisee taas

Voi helvetti tätä ruotsalaisten muslimien hyysäystä, tämä on jo liikaa! Seuraavaksi varmaan omia uimavuoroja ja mitä vielä?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Helvetin elintasopakolaiset!

Jotain ääri-islamistisia ankkurilapsipiraatteja tietenkin taas.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Bhven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Frederik Krueger kirjoitti:Voi helvetti tätä ruotsalaisten muslimien hyysäystä, tämä on jo liikaa! Seuraavaksi varmaan omia uimavuoroja ja mitä vielä?
No nimenomaan! Kuten Halla-ahokin aikoinaan lausui, että islam on genitaaliuskonto, jonka älyllinen fabriikki pyörii pimpin, pippelin ja tissien ympärillä. Tässä se taas nähtiin. Genitaaliuskonto. Genitaaliuskonto. Voi tätä uskonnollisen maailman hulluutta.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Ainakaan Elon laskuopin mukaan tissit eivät ole genitaaleja. Kuten eivät muuten ole kasvotkaan.

Suomessa on genitaalikulttuuri koska ihmiset eivät saa käyskennellä ulkona alaosattomissa, vaikka on näin kuumakin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Voi helvetti tätä ruotsalaisten muslimien hyysäystä, tämä on jo liikaa! Seuraavaksi varmaan omia uimavuoroja ja mitä vielä?
Ei heille omaa naku-uintivuoroa annettu, Freddie hyvä. Kyse ole vaatetusohjeistuksesta. ;)
En minä missään niin väittänytkään, Perttisein. :roll:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Liittyy toki, Malmöhän kun on kuulemma nykyään muslimiseutua jonne edes palomiehet tai poliisit eivät uskalla mennä, ja naistenkin pitää verhoutua kulttuurirelativismin nimessä.

Vai oliko tuo sittenkin "pelottavin päätös koskaan"?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Hyvästi, Michael Jackson.
Rouva Pupu

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Joo-o, noitahan menee nyt urakalla. Taisi eilen kuolla myös suuri seksisymboli FF:kin.
bliss

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kuolinsyynä sydänpysähdys (tätä M. Jacksonin juttua edelleen).
Nii... se taitaa olla se maailman tavallisin kuolinsyy. :roll:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Taisi eilen kuolla myös suuri seksisymboli FF:kin.
Ehtiköhän naimisiin?

Heräsin 3:40 tekstiviestiin, kun syrra ilmoitti yövuorostaan Jacksonin kuolleen. Melkosta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja saira »

EveryWoman kirjoitti:Hyvästi, Michael Jackson.
Samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Rouva Pupu

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Taisi eilen kuolla myös suuri seksisymboli FF:kin.
Ehtiköhän naimisiin?
Ei mun tietääkseni ehtinyt naimisiin. So sad.

Maikkelia olen toivonut Singstariin, mahtaako lie koskaan tulla.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Vai oliko tuo sittenkin "pelottavin päätös koskaan"?
Ja ei ollut pelottava. Ketään ei syrjitty.
Kas, en tiennytkään sinun olevan syrjinnän vastustaja. Homopareja olisit ihan mielelläsi syrjimässä esim. sisäisessä adoptio-oikeudessa, puhumattakaan muslimien syrjimisestä maahanpääsyssä uskontonsa takia. Olet läpikepu. Tuo näyttelemisesi on melkein yhtä uskottavaa kuin jos Gattaca tai masa paasaisi naisten oikeuksista ja sukupuolten välisestä tasa-arvosta muslimivaltioissa. ;)

Mitä tulee Michael Jacksoniin, jo oli aikakin. Se alkoi olla vähän liian vanha teinitähdeksi ja ihmelapseksi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Kummallinen, säälittävä, liian vanha tai ei, Michael Jacksonin kuolema tuntuu ontolta. Ehkä siksi, että en ollut ajatellut hänen voivan kuolla. En oikeastaan tainnut pitää häntä ihmisenä.

Tajusin vasta kuolemasta kuultuani, miten olennainen vaikutus hänen työllään on ollut omaan elämääni. Samalla havaitsin pelkääväni, että se taika lakkaa vaikuttamasta kun taikuri ei ole enää joukossamme. Aika näyttää.

Yksityiselämänsä kannalta varmaan oli hänelle helpompaa lähteä noin kuin jatkaa yrittämistä eläkeikään asti. Tuo ajatus muistuttaa siitä, kuinka kohtuuton elämä hänellä on lapsuudesta lähtien ollut. Sitä ei voi kuolemakaan muuttaa tai korjata. Surettaa, että ihmiset voivat tehdä toisilleen rahanhimoissaan niin ikäviä asioita. Ja samalla tulee mietittyä, olisiko hänestä tullut niin suuren luokan artisti, jos elämä olisi ollut normaalimpaa.

Ristiriitaiset fiilikset, vähintäänkin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Tuo näyttelemisesi on melkein yhtä uskottavaa
En ollut kieltämässä homojen adoptio-oikeutta, en ole estämässä yleensäottaen muslimien maahantuloa.
Kuten sanottu... ;) Oudon paljon kuitenkin änkytit vastaan homoparien adoptio-oikeuskeskustelussa, ja kovasti hehkutat islamin pahuutta mainostavia blogeja ollaksesi noin ylettömän joviaali kyseisiä kansanryhmiä kohtaan. Älä hei viitti, ei mene läpi. Mutta aurinkoista ja erityisesti pelotonta kesää sullekin, Perttisein. :)

Mutta mitä Michael Jacksoniin tulee, OMG! Onx ze niinq guollu wai? Täähän on melkein yhtä suuri juttu kuin Kirkan ja Aki Sirkesalon kuolema yhteensä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eiks tää ookaan sun mielestä murhaaja?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Eiks tää ookaan sun mielestä murhaaja?
Toisin kuin ylinopeutta lapset kyydissä ajaen voisin kuvitella tämän tapahtuvan itsensä työllä loppuun ajaneelle ihmiselle pelottavankin helposti.
Jaa, jostain olin lukevani jotta toisen lapsen sai toimitettua tarhaan. Vai olikohan kyseessä se toinen samanlainen tapaus taikka nyt uusi täysin vastaava.

Jaa-a, toisaalta kun nyt on lapsi itsellä niin unohtaminen tuntuu... ööh hassulta. Kaikenlaista tapahtuu.
prosessi

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja prosessi »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Eiks tää ookaan sun mielestä murhaaja?
Toisin kuin ylinopeutta lapset kyydissä ajaen voisin kuvitella tämän tapahtuvan itsensä työllä loppuun ajaneelle ihmiselle pelottavankin helposti.
Välinpitämättömyys ylinopeuden muodossa on murha, mutta välinpitämättömyys lapsen olemassaolon unohtamisen muodossa ei? Ei sitä ylinopeuttakaan välttämättä huomaa, jos vaikka on väsynyt tai muuten vain itsensä työllä loppuun ajanut...