Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Tämä on pohjalla. Mutta kyllä minulla vaikuttaa myös esmes se, etten halua pilata tunnelmaa millään marinoilla, ei vaan viitsi.
En mäkään ruokaravintelissa jaksa mussuttaa, koska mussutus pilaa muiden ruokailijoiden tunnelmaa; jonkinmoisesta sosiaalisesta tilanteesta usein on kyse. Lekuripalvelut kuitenkin ovat valtion tukema ryöstelevä ja pahantapainen kartelli, jonka munailuihin minulla on hyvin huono toleranssi. Tarjoilija tienaa <30ke brutto paskaduunista kun lekuri tienaa 120k määräämällä V-pen megaa ja hengaamalla netissä päivät pitkät.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Ei ole mitään ongelmaa reklamoida jos palvelun laatu ei ole kohdallaan.
Tämä on yksinkertaistamista. Asiayhteys ja olosuhteet vaikuttavat reklamaatiopäätökseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Palautteen antaminen ei ola sama asia kuin vittuilu tai pään aukominen. Jos ei osaa antaa palautetta rakentavasti, kannattaa opetella. Ei oo niin vaikeeta. Itse annan palautetta hyvässä ja pahassa niihin paikkoihin, joiden toiminnan muuttaminen jotenkin vaikuttaa minuun myös tulevaisuudessa. En siis jaksa nillittää huonosta palvelusta vaikkapa jossain kesälomareissun random ravintolassa, koska sillä ei ole minulle jatkossa enää mitään merkitystä. Sen sijaan paikka jossa asioin usein saa takuuvarmasti nauttia "lahjoistani". Ja hyvä niin, ainakin autohuolto ja rengashotelli ovat petranneet palveluaan kuin sika juoksuaan. Jos mun papereissa nyt sitten lukee että hirveä nillittäjä-akka, huolehtikaa asiat a-x kondikseen, niin mitäs sitten?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25841
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Ei ole mitään ongelmaa reklamoida jos palvelun laatu ei ole kohdallaan.
Tämä on yksinkertaistamista. Asiayhteys ja olosuhteet vaikuttavat reklamaatiopäätökseen.
Näin. Esim. se, että vo. henkilö vaikutti olevan aidosti pahoillaan ja vaikeana. Jos hän olisi ollut v-mäinen "computer says no", juttu olisi toinen.

Lisäksi vaikuttaa se, että olen käynyt ko. hammaslääkärillä vuosia ja hän on mukava ja hoitaa legot kuntoon. Sekin vaikuttaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pesin autonavaimen pyykkikoneessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25841
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olin Sellon Hesessä. Paikalla saapui mustalaisseurue. Yksi mies, monta naista, yksi pikkulapsi ja yksi eksyneen näköinen valkolainen (veikkaan, että joku mielenterveys- tai alkoholistitapaus, jota kuljetettiin mukana maksumiehenä).

Porukalla oli mukana muualta ostettuja ruoka-annoksia ja muutama osti Hesestä ruokaa. Arvasin, mitä tulee tapahtumaan (olen nähnyt ennenkin, kenties avautunut asiasta täälläkin): jättivät jälkeensä aivan helvetillisen sotkun. Roskia lattialla, pöydällä. Vauvanruokaa pöydällä ympäriinsä. Ei elettäkään, että olisivat siivonneet jälkensä.

Olin hyvin lähellä huomauttaa, mutta esti kaksi asiaa:
1)Pelkuruus
2)Suomalaisen luontainen vaikeus puhua tuntemattomille

Ensi kerralla aion sanoa. Jos luette lehdestä "Seurue puukotti roskaamisesta huomautta keski-ikäistä miestä Sellossa",niin se olen minä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vituttaa, kun yksi entinen "asiakas" on taas radalla. Tätähän se on, mutta meillä on viime aikoina porukka pysynyt niin hyvin kuivilla, että nämä yksittäiset nousee hyvin pintaan. Ottakaas Ylle tuo jamppa nyt kiinni, ennen kun joku nettihuijauksen kohteeksi joutunut ottaa. Voin laittaa yhteystiedot. :mrgreen:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25841
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Sä otat hommat liian henkilökohtaisesti, jos tuollainen vituttaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työasiat jää työpaikan ovelle kun suljen sen perässäni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ei tästä nyt yöunet mene, mutta vituttaa tuo kuvio. Ja sekin, miten helppo on rahottaa elämäänsä huijauksilla, teki sen kuinka paskasti tahansa. Tuokin tyyppi on ollut iltapäivälehtiä myöten esillä omalla nimellään ja sähköpostiosoitteellaan noista huijauksista, ja siitä huolimatta on pystynyt jatkamaan samaa omalla nimellään ja samalla sähkiksellä. Ja kauppa käy.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Bluntly kirjoitti:Työasiat jää työpaikan ovelle kun suljen sen perässäni.
Mä en myöskään vihaa työtäni.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25841
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti:Ei tästä nyt yöunet mene, mutta vituttaa tuo kuvio. Ja sekin, miten helppo on rahottaa elämäänsä huijauksilla, teki sen kuinka paskasti tahansa. Tuokin tyyppi on ollut iltapäivälehtiä myöten esillä omalla nimellään ja sähköpostiosoitteellaan noista huijauksista, ja siitä huolimatta on pystynyt jatkamaan samaa omalla nimellään ja samalla sähkiksellä. Ja kauppa käy.
Okei. Mä ymmärrän sen, että sua vituttaa se, että joku nilkki huijaa rahaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25841
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Nyt kyllä vitutti aivan oikeasti, ei olekaan käämi näin palanut pitkään aikaan. Ei edes auton renkaiden kanssa, josta raportoin aiemmin.

Eli olin varannut ajan lääkärille klo 11.15 (ko. lääkärillä ei aikoja omien vo-aikojeni ulkopuolella). Jouduin siis sulkemaan omia aikojani.

10.43 sain soiton, että lääkäri on myöhässä ja kehoitettiin tulemaan 11.30. Siinä vaiheessa olin jo lähtenyt omalta vo:ltani. Noh.

Saavuin hammaslääkäriasemalle ja odotus alkoi. Klo 11.40, eli 25 minuuttia sovitusta ajasta käämi viimein paloi. Ilmoitin vastaanottohoitajalle, että lähden ja että lasku allekirjoittaneelta tulee myöhemmin. Huusin. Huutaminen oli tietysti moitittavaa.

Jonkin ajan kuluttua rauhoittuani soitin vastaanottoon ja pahoittelin huutamistani. Kerroin, että ko. lääkäri voi ilmoittaa minulle aikooko hän ottaa minut vastaan omien vo-aikojeni ulkopuolella (en enää aio sulkea omia aikojani), vai lähetänkö laskun ansionmenetyksestä. Yhteydenottoa ei ole vielä kuulunut.

Mikä on kitinäraadin näkemys; jos lähetän totuuden mukaisen laskun omasta ansionmenetyksestäni, kuinka vahvoilla olen, jos ko. lääkäri kieltäytyy maksamasta sitä?

Tästä lähtien aion ottaa jokaisen oman potilaani minuutilleen oikeassa aikataulussa, ellei ole jotain aivan todellista estettä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Mikä on kitinäraadin näkemys; jos lähetän totuuden mukaisen laskun omasta ansionmenetyksestäni, kuinka vahvoilla olen, jos ko. lääkäri kieltäytyy maksamasta sitä?
Et lainkaan vahvoilla.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25841
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Mikä on kitinäraadin näkemys; jos lähetän totuuden mukaisen laskun omasta ansionmenetyksestäni, kuinka vahvoilla olen, jos ko. lääkäri kieltäytyy maksamasta sitä?
Et lainkaan vahvoilla.
Harmi.

Mutta entä se tosiasia, että jos varaan ajan ko. lääkärille uudelleen, joudun taas perumaan omia aikojani?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16753
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Onko tämä nyt se sama hammaslääkäri(asema), jonka aiheuttamasta vitutuksesta raportoit toistuvasti tähän ketjuun, mutta jota et halua hylätä kun on niin mukava ja hyvää asiakaskokemusta tarjoava pulju?

Vastaanottovirkailijoille huutaminen on minusta kovin kovin tyylitöntä, mutta jos tosiaan pyysit heiltä anteeksi soittaessasi perään, niin ehkä asia kääntyy ihan hyväksi.

Itseänikin vähän järkyttää, mutta tunnistan itsestäni sellaisen vähän tympeän halun asettaa jotain täysin perustelematonta kollektiivista syyllisyyttä erilaisista asioista sun harteillesi. Tässä päivänä muutamana mieleni teki kovasti syyllistää sinua toisten(?) Q7-kuskien aiheuttamasta mielipahasta, ja nyt vähän vastaavasti alhainen ja häpeällinen ns. gut-reaktioni tähän kertomukseesi on tuntea jonkinlaista itseänikin inhottavaa, poeettisen oikeudenmukaisuuden valeasuun verhottua epämääräistä vahingoniloa siitä, kun lääkäri joutuu itse kokemaan lääkärien asiakkaisiinsa rutiininomaisesti kohdistamaa ylenkatsetta. Tai no, on tämä siinä mielessä poikkeavaa, ettei edes tuollaisista reilun puolen tunnin myöhästymisistä sovitusta ajasta nyt sentään yleensä asiakkaalle mitään soitella, vaan annetaan asiakkaan istua vuoden -97 Me Naisia selaamassa.

Toivon, että saat pidettyä kiinni tuosta aikeestasi olla poikkeava yksilö ja ottaa potilaat vastaan lupaamanasi ajankohtana.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Mikä on kitinäraadin näkemys; jos lähetän totuuden mukaisen laskun omasta ansionmenetyksestäni, kuinka vahvoilla olen, jos ko. lääkäri kieltäytyy maksamasta sitä?
Et lainkaan vahvoilla.
Harmi.

Mutta entä se tosiasia, että jos varaan ajan ko. lääkärille uudelleen, joudun taas perumaan omia aikojani?
On sinun hallittavissasi oleva asia, että varaatko ajan sellaiselle ajankohdalle joka aiheuttaa sinulle tulonmenetystä ja siten myös sinun riskilläsi jos niin käy. Yhtä hyvin minä voisin sanoa että hammaslääkärin 30 minuutin myöhässä olo maksoi minulle 15.000 euron voiton timanttikaupasta, koska ostaja ehti häipyä. Syyllä ja seurauksella ei ole adekvaattia suhdetta.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25841
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:Onko tämä nyt se sama hammaslääkäri(asema), jonka aiheuttamasta vitutuksesta raportoit toistuvasti tähän ketjuun, mutta jota et halua hylätä kun on niin mukava ja hyvää asiakaskokemusta tarjoava pulju?

.
Juuri se :lollero:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25841
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:
Itseänikin vähän järkyttää, mutta tunnistan itsestäni sellaisen vähän tympeän halun asettaa jotain täysin perustelematonta kollektiivista syyllisyyttä erilaisista asioista sun harteillesi. Tässä päivänä muutamana mieleni teki kovasti syyllistää sinua toisten(?) Q7-kuskien aiheuttamasta mielipahasta, ja nyt vähän vastaavasti alhainen ja häpeällinen ns. gut-reaktioni tähän kertomukseesi on tuntea jonkinlaista itseänikin inhottavaa, poeettisen oikeudenmukaisuuden valeasuun verhottua epämääräistä vahingoniloa siitä, kun lääkäri joutuu itse kokemaan lääkärien asiakkaisiinsa rutiininomaisesti kohdistamaa ylenkatsetta..

Olen siis Kitinä-Jeesus, joka joutuu kantamaan toisten synnit harteillaan!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25841
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
Mutta entä se tosiasia, että jos varaan ajan ko. lääkärille uudelleen, joudun taas perumaan omia aikojani?
On sinun hallittavissasi oleva asia, että varaatko ajan sellaiselle ajankohdalle joka aiheuttaa sinulle tulonmenetystä ja siten myös sinun riskilläsi jos niin käy. Yhtä hyvin minä voisin sanoa että hammaslääkärin 30 minuutin myöhässä olo maksoi minulle 15.000 euron voiton timanttikaupasta, koska ostaja ehti häipyä. Syyllä ja seurauksella ei ole adekvaattia suhdetta.
Ok. Noh, jos ko. lääkäri ei tarjoa jotain sovittelua, niin lähetän laskun silti. Maksaa jos maksaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kai tiellä nyt jotain sielunveljeyttä on, vaikka eri alueita rassaattekin. "Kai sinä nyt kollegana ymmärrät, että..."
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25841
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Jos ajanvarausvastaanotossa klo 11 maissa on jo 25 minuuttia myöhässä (tässä vaiheessahan lähdin, tiedä sitten koska kutsu olisi tullut), niin se on lääkärin oma valinta. Kun kyseessähän ei ole mikään Töölön tapaturma-asema, johon tulee yht'äkkiä kasa monivammapotilaita.

Privaattilääkäri tekee aikataulunsa itse. Jos ei pysy aikataulussa, siitä ei voi syyttää muita.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Privaattilääkäri tekee aikataulunsa itse. Jos ei pysy aikataulussa, siitä ei voi syyttää muita.
Eli meinaat että potilas jolla on 30 minuutin vaiva ja joka tulee 20 minuutin ajalle nettivarauksella, pitää heittää kesken hoidon ulos? Onneksi mun lääkärit ei tee niin. Yleisen elämänkokemuksen valossa otan aina hyvän kirjan mukaan kun menen lääkäriin ja hammaslääkäriin.

Sä oot nyt Dave vähän high maintenance.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25841
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Obs! Huom! Klo 11 vähintään 25 minuuttia myöhässä. Ei selity yhdellä 10 minuuttia pidempään kestävällä. On lääkärin valinta, rakentaako aikataulun sellaiseksi, että siitä pystyy pitämään kiinni.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Obs! Huom! Klo 11 vähintään 25 minuuttia myöhässä. Ei selity yhdellä 10 minuuttia pidempään kestävällä. On lääkärin valinta, rakentaako aikataulun sellaiseksi, että siitä pystyy pitämään kiinni.
:D Sä oot todella high maintenance.
Universaali disclaimer.