Trumpin perseilyt

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
James Potkukelkka
Kitisijä

Re: Trumpin perseilyt

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Rokottaminen on kommunismia!
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
James Potkukelkka
Kitisijä

No tämän Oden postauksen hyväksyn. Moni varmaan kyllä vetää herneen nenään...

Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 11.08.2026 10:44 ^Rokottaminen on kommunismia!
Onko tämä rokotevastaisuus muuten kuinka vahvasti levinnyt meidän persupiireihimme, kun yleensä nämä amerikanjutut rantautuvat tännekin, vai onko tämä edelleen Suomessa lähinnä Pohjanmaan ruotsinkielisen vaihtoehtoväen hommia? Muistaakseni pandemian aikaan persut vastustivat pakollisuutta, ml. rokotepassit ja tietyiltä ammattiryhmiltä edellytetyt rokotukset, mutta muuten kai ei tällä alueella paljoa hulluilla?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 11.08.2026 10:55 No tämän Oden postauksen hyväksyn. Moni varmaan kyllä vetää herneen nenään...
No joo, en mä tästä nyt jaksa pahastua, mutta ei tämä mun mielestä tyylikästä tai erityisen nokkelan oivaltavaakaan ole. Olisi kannattanut jättää väliin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
James Potkukelkka
Kitisijä

urpiainen kirjoitti: 11.08.2026 10:57
Onko tämä rokotevastaisuus muuten kuinka vahvasti levinnyt meidän persupiireihimme, kun yleensä nämä amerikanjutut rantautuvat tännekin, vai onko tämä edelleen Suomessa lähinnä Pohjanmaan ruotsinkielisen vaihtoehtoväen hommia? Muistaakseni pandemian aikaan persut vastustivat pakollisuutta, ml. rokotepassit ja tietyiltä ammattiryhmiltä edellytetyt rokotukset, mutta muuten kai ei tällä alueella paljoa hulluilla?
Joo. Ei tuo varmaan ole oikein Suomessa ottanut tuulta paitsi aivan Ano Turtiasen tyyppisissä mielenterveyspotilaissa. Ja toki siis siellä ruotsinkielisissä turkistarhaajissa.
James Potkukelkka
Kitisijä

urpiainen kirjoitti: 11.08.2026 10:58
James Potkukelkka kirjoitti: 11.08.2026 10:55 No tämän Oden postauksen hyväksyn. Moni varmaan kyllä vetää herneen nenään...
No joo, en mä tästä nyt jaksa pahastua, mutta ei tämä mun mielestä tyylikästä tai erityisen nokkelan oivaltavaakaan ole. Olisi kannattanut jättää väliin.
No ei toki oivaltavaa eikä tyylikästä.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Sitä ihminen on koko pienen ikänsä ihmetellyt miten ihmiskunta vajosi Rooman teknisestä ylivoimaisuudesta pimeän keskiajan kaikenlaiseen osaamattomuuteen ja typeryyteen, mutta kyllä mulle pikkuhiljaa alkaa tämä kuvio hahmottumaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Valkaisuaineen tykittäminen suoneen olisi huomattavasti tehokkaampaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.