Trumpin perseilyt
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Re: Trumpin perseilyt
^Rokottaminen on kommunismia!
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
No tämän Oden postauksen hyväksyn. Moni varmaan kyllä vetää herneen nenään...
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
urpiainen
- Kitisijä
Onko tämä rokotevastaisuus muuten kuinka vahvasti levinnyt meidän persupiireihimme, kun yleensä nämä amerikanjutut rantautuvat tännekin, vai onko tämä edelleen Suomessa lähinnä Pohjanmaan ruotsinkielisen vaihtoehtoväen hommia? Muistaakseni pandemian aikaan persut vastustivat pakollisuutta, ml. rokotepassit ja tietyiltä ammattiryhmiltä edellytetyt rokotukset, mutta muuten kai ei tällä alueella paljoa hulluilla?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
urpiainen
- Kitisijä
No joo, en mä tästä nyt jaksa pahastua, mutta ei tämä mun mielestä tyylikästä tai erityisen nokkelan oivaltavaakaan ole. Olisi kannattanut jättää väliin.James Potkukelkka kirjoitti: 11.08.2026 10:55 No tämän Oden postauksen hyväksyn. Moni varmaan kyllä vetää herneen nenään...
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Joo. Ei tuo varmaan ole oikein Suomessa ottanut tuulta paitsi aivan Ano Turtiasen tyyppisissä mielenterveyspotilaissa. Ja toki siis siellä ruotsinkielisissä turkistarhaajissa.urpiainen kirjoitti: 11.08.2026 10:57Onko tämä rokotevastaisuus muuten kuinka vahvasti levinnyt meidän persupiireihimme, kun yleensä nämä amerikanjutut rantautuvat tännekin, vai onko tämä edelleen Suomessa lähinnä Pohjanmaan ruotsinkielisen vaihtoehtoväen hommia? Muistaakseni pandemian aikaan persut vastustivat pakollisuutta, ml. rokotepassit ja tietyiltä ammattiryhmiltä edellytetyt rokotukset, mutta muuten kai ei tällä alueella paljoa hulluilla?
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
No ei toki oivaltavaa eikä tyylikästä.urpiainen kirjoitti: 11.08.2026 10:58No joo, en mä tästä nyt jaksa pahastua, mutta ei tämä mun mielestä tyylikästä tai erityisen nokkelan oivaltavaakaan ole. Olisi kannattanut jättää väliin.James Potkukelkka kirjoitti: 11.08.2026 10:55 No tämän Oden postauksen hyväksyn. Moni varmaan kyllä vetää herneen nenään...
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Sitä ihminen on koko pienen ikänsä ihmetellyt miten ihmiskunta vajosi Rooman teknisestä ylivoimaisuudesta pimeän keskiajan kaikenlaiseen osaamattomuuteen ja typeryyteen, mutta kyllä mulle pikkuhiljaa alkaa tämä kuvio hahmottumaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
Bluntly
- Kitisijä
Valkaisuaineen tykittäminen suoneen olisi huomattavasti tehokkaampaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.