Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Vihtahousu

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tix kirjoitti:
Geetz kirjoitti:^ Taas? Bbbbwaaaaaaaaaak. Mun rakkaus on kai hiipunut kun en vaan jaksa sainaa. Liekö sitä tarpeeksi koskaan ollutkaan...
Koskaan ei ole liian myöhäistä vaihtaa blues-faniksi!
Tai herätä Blues-faniksi kun oma jengi alkaa pärjätä :D
Yksi kausi nyt ole mitään jossen menettää, mutta brändin rikkominen ja suoranainen kyvyttömyys joukkoeen kokoamiseen alkaa hatuttamaan sen verran että tekee mieli välillä melkein olla kattomatta telsusta matseja. Hallille ole missään nimessä menossa niinkaun kuin nykymeno jatkuu... Jos fööni tai Baxter jatkaa tulevaisuudessa, niin taidan lopettaa fanittamisen siksi aikaa, sen verran törkeästi fania lyödään ettei itekään enää kestä sitä.
Sundance Kid

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Vihtahousu kirjoitti:Tai herätä Blues-faniksi kun oma jengi alkaa pärjätä :D
No näinhän se menee. Lippuja aletaan heiluttamaan kun menestystä alkaa tulla. Toisaalta ostin jo vuonna miekka ja kivi Matinkylä Gardenin käytäviltä lippiksen jonka takana oli painatus "suuntana mestaruus". Minä uskoin tuohon . Vuosien saatossa usko on hiipunut sen suhteen, että Espoossa oltaisiinkaan hakemassa urheilullista menestystä, vaan enemmänkin pyöritellään kaveriporukalla busineksia. Ja vieläpä kannattomasti. Kunhan vain on kivaa. Hankinnat on aina otettu stadin jengien ylijäämistä jne. Kyllä se on omiaan turhauttamaan vannoutuneimmankin kannattajan.

Toisaalta minähän olen aivan väärä hemmo arvioimaan sinisten kannattajien toimintaa. Itse olin vakio-asiakas Matinkylässä ja kun uusi uljas halli valmistui, vierailin siellä kerran vain huomatakseni, että the magic is gone. Vähän sama ero kuin stadion- ja klubikeikoilla. Sitä etääntyy niin paljon viihdyttäjistä, että tuntee olevansa ihan jossain muualla kuin hikisessä sessiossa mukana. Pelin intensiteetti ei välity kun äijistä ei näe, kuule, eikä haista mitään.
Tix

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vihtahousu kirjoitti:Tai herätä Blues-faniksi kun oma jengi alkaa pärjätä :D
Höpönlöpöö. Mä olen ollut fani jo ennen ku nousivat edes liigaan. Oon ollut katsomassa nousua paikan päällä. Voitko sanoa samaa omasta jengistäs, mitähä? Toisin ku kaiken maailman hifkeeraajat ja jokeristit, en vain ole myymässä maatani jos menee huonosti enkä paukuttelemassa henkseleitä jos menee hyvin. Oma joukkue on oma joukkue vaikka olisi 3 kautta sarjan viimeisenä.
Vihtahousu

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tix kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Tai herätä Blues-faniksi kun oma jengi alkaa pärjätä :D
Höpönlöpöö. Mä olen ollut fani jo ennen ku nousivat edes liigaan. Oon ollut katsomassa nousua paikan päällä. Voitko sanoa samaa omasta jengistäs, mitähä? Toisin ku kaiken maailman hifkeeraajat ja jokeristit, en vain ole myymässä maatani jos menee huonosti enkä paukuttelemassa henkseleitä jos menee hyvin. Oma joukkue on oma joukkue vaikka olisi 3 kautta sarjan viimeisenä.
Vähäsen provosin ja osui :D Olet huudellut niin vähän, että päätin vaan kokeilla reaktiot. Vaikeatahan mun olis ollut käydä kattomassa joukkoeen nousua SM-liigaan, koska sinne noustiin 30 vuotta ennen syntymääni.

Ja tiedoksi ettei hifkeeraajat ole vaihtamassa seuraa, ainakaan tuo osasto joka niitä tempauksia tekee, temput ovat osa mielenilmauksia joilla vaaditaan muutosta nykyiseen perseilyyn.
masa

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti: Höpönlöpöö. Mä olen ollut fani jo ennen ku nousivat edes liigaan.
:roll: Tix tuli vihdoin kaapista ulos.
Tix

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vihtahousu kirjoitti:Vähäsen provosin ja osui :D Olet huudellut niin vähän, että päätin vaan kokeilla reaktiot. Vaikeatahan mun olis ollut käydä kattomassa joukkoeen nousua SM-liigaan, koska sinne noustiin 30 vuotta ennen syntymääni.

Ja tiedoksi ettei hifkeeraajat ole vaihtamassa seuraa, ainakaan tuo osasto joka niitä tempauksia tekee, temput ovat osa mielenilmauksia joilla vaaditaan muutosta nykyiseen perseilyyn.
Missä mielessä osui?

Hifkeeraajat ovat erikoistuneita ainaiseen mutinaan. Pitäisi keskittyä omien kannustamiseen eikä mutinaan.
Geetz

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Tix kirjoitti:Hifkeeraajat ovat erikoistuneita ainaiseen mutinaan. Pitäisi keskittyä omien kannustamiseen eikä mutinaan.
Oon kyllä eri mieltä. Tuote ei tällä hetkellä vastaa sitä, miten sitä kaupataan ja on aina kaupattu. Asiakasta on kusetettu. 8)

Äänestän jaloillani edelleen, koska vasta osa kaipaamistani muutoksista on tapahtunut ja minä haluan ihan kaiken. 30-50e pelistä on liikaa kun sen katseleminen vtuttaa suunnattomasti (nyt en oo pariin kuukauteen nähny yhtään mitään mutta puheista päätellen ei muutoksia).
Vihtahousu

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tix kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Vähäsen provosin ja osui :D Olet huudellut niin vähän, että päätin vaan kokeilla reaktiot. Vaikeatahan mun olis ollut käydä kattomassa joukkoeen nousua SM-liigaan, koska sinne noustiin 30 vuotta ennen syntymääni.

Ja tiedoksi ettei hifkeeraajat ole vaihtamassa seuraa, ainakaan tuo osasto joka niitä tempauksia tekee, temput ovat osa mielenilmauksia joilla vaaditaan muutosta nykyiseen perseilyyn.
Missä mielessä osui?
Hifkeeraajat ovat erikoistuneita ainaiseen mutinaan. Pitäisi keskittyä omien kannustamiseen eikä mutinaan.
Siinä mielessä osui että tulihan sieltä se: "olen ollut kannattaja vuodesta xxx". Aika kaapista olet kyllä mielestäni kannustanut, ainakin tällä palstalla, tiedä sitten käytkö fanittamassa pupeissa tai halleilla :D
Hifkeeraajat vaativat että seitsemisen vuotta kestänyt perseily loppuisi, emoseura ei suostu jakamaan edes Hifk-hockeyn johtoa ja/tai omistuspohjaa. Jossei vaadi mitään, niin tuskin saakaan. Kutossijat top-3 budjetilla ei ole hyväksyttävä vaihtoehto.
Tix

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vihtahousu kirjoitti:Siinä mielessä osui että tulihan sieltä se: "olen ollut kannattaja vuodesta xxx". Aika kaapista olet kyllä mielestäni kannustanut, ainakin tällä palstalla, tiedä sitten käytkö fanittamassa pupeissa tai halleilla .
Hallissahan minä. Säännöllisesti, vaikka pelit menis miten. Onko muitakin tapoja? Ai niin, no tietty se että kiroilee nettipalstalla ja ei käy matseissa..
Vihtahousu

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tix kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Siinä mielessä osui että tulihan sieltä se: "olen ollut kannattaja vuodesta xxx". Aika kaapista olet kyllä mielestäni kannustanut, ainakin tällä palstalla, tiedä sitten käytkö fanittamassa pupeissa tai halleilla .
Hallissahan minä. Säännöllisesti, vaikka pelit menis miten. Onko muitakin tapoja? Ai niin, no tietty se että kiroilee nettipalstalla ja ei käy matseissa..
Ootko ihan kausikortin omistaja ja kauanko?
No tässä vaiheessa voinen kertoa että en kovinkaan usein käy hallilla vaikka pelit menis miten. Mutta toki seuraan telkkarista tai keskustelupalstoilla yms.. mitä tapahtuu kaukaloiden ulkopuolellakin.

"Vaikka pelit menis miten" on dorka ajattelutapa, silloin hyväksyy kaiken perseilyn mitä seura mahdollisesti harrastaa. IFK:ssa raja tuli nyt vastaan myös HC-faneilla, on aika näyttää mitä mieltä ollaan Föönin taidoista hommata pelaajia&valmentajia. Toivottavasti hän ei jatka enää IFK:ssa, ikinä.
Geetz

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Geetz »

IFK:sta... Vierastan kyllä osan fanien toivetta osakeyhtiöitymisestä jne jne. Puheista tosiaan saa kuvan, että "kolmen joukkoon, aivan sama millä tyylillä" - itselleni aivan vieras ajatus! Toki toivon, että IFK:n entisistä pelaajista tms. löytyy punasydämisiä ihmisiä, jotka hieman laittaisivat asioita uusiksi, mutta se tuntuu niin epätodennäköiseltä jos ja kun johdosta ei se tietty osa väisty. Siis, että asioita laitettaisiin uusiksi. En jaksa uskoa Matikaisen täydelliseen päätäntävaltaan (varmasti nostaa hyvää liksaa koska jaksaa suojakilpeillä isommille), enkä esim. muiden seurojen toimareista haluaisi yhtään ketään tilalleen.

Kyllä sieltä joku dollarisilmäinen toki esiin nousee.

Fantasiatasolla; olisi upeaa voittaa se seuraava mestaruus pitkän duunin ja rypemisten / kokeilujen jälkeen lähes tulkoon vakkari-kasvattiporukalla, eikä suinkaan ostaa pelaajia sieltä täältä ja onnella(kin) saada ne pelaamaan kulta niin kuin 10 vuotta sitten... Oli se kyllä hienoa silti, vuodet on pronssannu tätä kai vähän. ;)

Taidan olla enempi sellanen harrastekiekkoilijafani!!11
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetz kirjoitti:IFK:sta... Vierastan kyllä osan fanien toivetta osakeyhtiöitymisestä jne jne. Puheista tosiaan saa kuvan, että "kolmen joukkoon, aivan sama millä tyylillä" - itselleni aivan vieras ajatus! Toki toivon, että IFK:n entisistä pelaajista tms. löytyy punasydämisiä ihmisiä, jotka hieman laittaisivat asioita uusiksi, mutta se tuntuu niin epätodennäköiseltä jos ja kun johdosta ei se tietty osa väisty. Siis, että asioita laitettaisiin uusiksi. En jaksa uskoa Matikaisen täydelliseen päätäntävaltaan (varmasti nostaa hyvää liksaa koska jaksaa suojakilpeillä isommille), enkä esim. muiden seurojen toimareista haluaisi yhtään ketään tilalleen.

Kyllä sieltä joku dollarisilmäinen toki esiin nousee.

Fantasiatasolla; olisi upeaa voittaa se seuraava mestaruus pitkän duunin ja rypemisten / kokeilujen jälkeen lähes tulkoon vakkari-kasvattiporukalla, eikä suinkaan ostaa pelaajia sieltä täältä ja onnella(kin) saada ne pelaamaan kulta niin kuin 10 vuotta sitten... Oli se kyllä hienoa silti, vuodet on pronssannu tätä kai vähän. ;)

Taidan olla enempi sellanen harrastekiekkoilijafani!!11
Geetz MURUNI !

Mua on kovasti hundeeruttanut taannoinen ottelu Blues-HIFK, jossa kävin. Totuus on aika karu tällä hetkellä! Blues oli kaikessa edellä. Nopeudessa, oveluudessa, TAHDOSSA, itsetunnossa, NÖYRYYDESSÄ, pelitaidossakin!
Taktiikassa (yksinkertainen nopeuteen perustuva Canadataktiikka, vetoja ja perään)

Kyllä perusasioitten on muututtava!

MUUTEN Geetz-kulta. Haistoin (nuuh) Saaressani tänään naisia sillä nenällä, josko olisit lähettyvillä! Sanoit joissain ketjussa ostaneesi kolmet saapikkaat? Oliko ihan tosi? Minkälaiset?

Minusta naisen seksikkyyden kruunaa kauniit nahkasaappaat tai nahkakengät! Onko ne nyt mustat? Tsiikaan siis bussissa??

Ainiin jääkiekko! Mut siellä näkyy myös hyvännäköisiä naisia. HIFKn matseissa on muuten parhaimman näköiset naiset ja rumimmat miehet!!
Jokerimatseissa on vaatimattomammat vosut ja pikkuvirkamiestä tylsimyksiä...

Geetz :h: -terkuin

Stadingeearskis
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Geetz

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Ehkä mun pitäis käydä kattomassa pari peliä, jotta voisin osallistua mitenkään tähän keskusteluun... Lupaan käydä ens vuonna. Jos firma maksaa. :wink:

Kultsu, en kerenny saarelle tänään kun olin shoppailemassa! Mut en kyllä nyt kenkiä (tilasin parit mut se oli toissapäivän puolella) vaan lapsilleni joululahjoja. Lipsuin nimittäin päätöksestäni olla hankkimatta krääsää, tyttöni saa sittenkin liian paljon sitä hello kitty -kamaa, johon on hulluna (kiitos kummien, argh)...

Ja tuolta sitten pojalle: http://www.ksbsport.com/kauppa/product_ ... .php?c=279

Veikkaus illan pelistä 1-8!
PerttiMakimaa

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutin ... id=1470244

Joko Jeren uusimmat ovat täällä jossakin?
Pyry-Matias

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Pikkuleijonien peli suorana ylen nettisivuilla. Jos kiinnostaapi.
Vihtahousu

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Rebel kirjoitti:
Carlos kirjoitti:Toivotaan nyt että asia saa arvoisensa päätöksen, eli Jere menee opiskelemaan kosmetologiksi ja jättää lätkän niille jotka siinä pärjäävät.
Jere pärjää kyllä kemistinä hyvin, mutta miten niin jättää lätkän niille jotka siinä pärjäävät? Kyllähän kyseessä on hyvä jääkiekkoilija, joka voisi jättää jääkiekon ulkopuolisen elämän niille jotka siinä pärjäävät.
Päivän REPS-Jere-läpän tarjoili Jatkiksen kekkustelupalsta.
Pyry-Matias

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »



Ruutu senior myllyttää viime yönä.
Pyry-Matias

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ajattelin poiketa väijymässä perjantaina Vantaan Energia Areenalla EFC:n pelit: Classicin ja SSV:n. Onko muut menossa EFC:a katsomaan, Aurinkotanssipoika?
Sundance Kid

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Pyry-Matias kirjoitti:Aurinkotanssipoika?
Plani on auki vielä. Himotus olis kova!! Palaan astialle...
Pyry-Matias

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Nuuh. SSV osoitti inhimillisyytensä, Amu vaihtui Öksi. Mut lämmitti, lämmitti. Kovat pelit jatkuu. Täytyy muistaa, että vaikka finskit ovat hyvissä asetelmissa, niin svedut eivät silti saa nokkia. Kuitenkin he romahtivat norjalaisille, inhimillistä tosin sekin, mutta yllätys, iso yllätys.
Vihtahousu

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pyry-Matias kirjoitti: Amu vaihtui Öksi.
Osta tie, Amu on valmentanut mua n. 11 vuotta sitten, laji tosin oli jalkipalli :wink:
Pyry-Matias

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vihtahousu kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti: Amu vaihtui Öksi.
Osta tie, Amu on valmentanut mua n. 11 vuotta sitten, laji tosin oli jalkipalli :wink:
Amun niskamakkaroista saisi riittoisan sopan koko perheelle.
Vihtahousu

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pyry-Matias kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti: Amu vaihtui Öksi.
Osta tie, Amu on valmentanut mua n. 11 vuotta sitten, laji tosin oli jalkipalli :wink:
Amun niskamakkaroista saisi riittoisan sopan koko perheelle.
Joo, luulen että on lihonnut vaan viime näkemästä.
Pyry-Matias

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Se ois Hakamehtä ja Ipa-Tepsi. Päivälliseksi ajattelin hallilla teivolaisia lihapulleropalleroita. Kuka pieraisi? Löyhkäis kotivoitolta.