Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Ed: ihan tervettä, painan 93 kiloa, vs. 18-vuotiaana 58 kiloa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23599
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Noppaelain kirjoitti:Ei vaan tee mieli syödä ja paino vaan putoaa.
Eipä ole tuota ongelmaa kun on hyvät jauhot
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9559
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Jos maaliskuu oli tylsää, kun tuntui ettei paino muutu mihinkään, niin huhtikuu tuntuu olevan kokolailla vastakohta. Kuun alussa lomaillessa paino pääsi vähän nousemaan, mutta oli mukava huomata, että muutamassa päivässä palattiin lähtötasolle. Ilmeisesti keholle oli ihan hyväksi välillä syödä vapaammin, koska paino putosi loman jälkeen samaan tyyliin kuin tammikuussa.

Eilen lipsahti pari vappumunkkia, jotka heti kosti tän aamun punnituksessa. Lauantain tissuttelulla ja siitä seuranneella krapulanälällähän ei tietenkään ole mitään tekemistä asian kanssa. No, otetaan toukokuussa takas.

Kuva
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Eiks tuo kuvaaja olisi helpolukuisempi, kun aika-akselin esittäis yhtenä jatkuvana akselina? Tietty siitä sitten tulisi leveämpi.

Mutta tuollainen, jossa jokainen kuukausi alkaa taas X-akselin nollasta on mun mielestäni vähän sekava.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14957
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta tuollainen, jossa jokainen kuukausi alkaa taas X-akselin nollasta on mun mielestäni vähän sekava.
Ei se ole sekava, kunhan muistaa, että koko ajan pitää laihtua 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14946
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:^Eiks tuo kuvaaja olisi helpolukuisempi, kun aika-akselin esittäis yhtenä jatkuvana akselina? Tietty siitä sitten tulisi leveämpi.

Mutta tuollainen, jossa jokainen kuukausi alkaa taas X-akselin nollasta on mun mielestäni vähän sekava.
Niin isolla kuvaajalla muutoksista tulisi niin pieniä, ettei käyrän seurailu tuottaisi samanlaista tyydytystä. Paitsi ottamalla pystyakselille väljempi asteikko.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9559
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:^Eiks tuo kuvaaja olisi helpolukuisempi, kun aika-akselin esittäis yhtenä jatkuvana akselina? Tietty siitä sitten tulisi leveämpi.
Tai joutuu skaalaamaan tiheämmin. Toi formaatti palvelee sitä miten minä haluan tilannetta seurata, kun nyt olen jakanut tämän projektin kuukausien mukaisiksi tarkkailujaksoiksi. Tavoitteena on, ettei tendenssiviiva osoittaisi yläviistoon yhtenäkään kuukautena tänä vuonna.

Toisaalta ei toi ole ainoa graafi, jota tilastoinneistani piirtelen, vaikka muita en tänne postaakaan, joten eihän tuo olisi iso vaiva piirtää lisäksi koko vuoden käyrää. Kyllä mä sellaisen vuoden lopussa viimeistään väsään.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:
Toisaalta ei toi ole ainoa graafi, jota tilastoinneistani piirtelen, vaikka muita en tänne postaakaan.
Mitä?!

Kyllä meillä pitää olla kaikki aineisto käytössä, jotta voimme muodostaa perustellun mielipiteen!

Rasvaprosentti-, vatsanympärys- ja peniksenmittausdata jakoon myös!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9559
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:peniksenmittausdata jakoon!
:stop:

Miten sä taas eksyit tälle sektorille.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Rupesin käyttämään Sepramia. Kuukaudessa lähti vuodenvaihteen tienoilla 10 kiloa mitään yrittämättä. Tarkoitetusta vaikutuksesta en tiedä, mutta ylipaino ja vatsa lähtivät.
"säteilyä opiskelemaan pakotettu poliisiopistolainen"
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 536
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Taidan tiputtaa kesäksi kaksi kiloa. Luotan asiassa enemmän peiliin, joten jos salitreeni ja hölkkälenkit riittävät bikinikunnon saavuttamiseen, niin jätän vaa'an katselemisen vähemmälle.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja huima »

Vappu ja eilinen tasavauhtinen lenkki näköjään saivat piikin aikaiseksi aamupainossa. Jännä nähdä mihin paino asettuu loppuviikolla.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 536
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Kaksi kiloa putosi jo, mutta taidan pudottaa vielä toiset samanlaiset. Bikinikunto täältä tullaan!
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Fiona kirjoitti:Kaksi kiloa putosi jo, mutta taidan pudottaa vielä toiset samanlaiset. Bikinikunto täältä tullaan!
:pics:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 536
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Fiona »

^ Lupaan harkita asiaa heti sen jälkeen kun olet ensin näyttänyt mallia laittamalla oman kuvasi.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23599
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei mene mairittelevasti. Vuoden alusta -2kg, mutta lohdutukseksi vyöhön on joutunut tekemään tuona aikana kaksi reikää ja kolmas tulee kunhan kotiin pääsee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Fiona kirjoitti:^ Lupaan harkita asiaa heti sen jälkeen kun olet ensin näyttänyt mallia laittamalla oman kuvasi.
Mähän postasin jo treenivideoni tohon viikonpäiväketjuun!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 536
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Fiona »

^ :D *harkitsee asiaa niin kuin lupasi*
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vuaden alusta tullut 2-5 kg lisää ja lihaksisto päässyt surkastumaan sekä kaljamasu kasvanut.
Tän siitä saa kun on pari kuukautta putkeen kipeenä ja ei jaksa katsella mitä syö.

No jospa sitä kesälomalla... DOKAA IHAN VITUSTI!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8604
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kokonaispudotus viime vuoden alusta alkaa olla 20 kg. Kesällä olen bikinikunnossa, tosin niin olen olllut aina. En tunne häpeää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14957
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on paino tippunut pari kiloa 78:iin. En ole varma tykkäänkö tästä. Ei ole ehtinyt käydä puntilla ja putket näyttää jotenkin liian tikuilta. Täytyy hei tsempata.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Tapasin eilen iltapäivällä vanhan tutun, jota en ole nähnyt ehkä 9-10 vuoteen. Sanoi mulle ystävällisesti ihan ensimmäiseksi, että "juma että oot lihonnut".

Joo. Viimeksi kun tavattiin, painoin noin 43 kiloa, siispä huolestuneena punnitsin itseni aamulla ja vaaka näytti 61,7 kg. Nyt laihikselle. Hop.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kiukkutipu kirjoitti:Tapasin eilen iltapäivällä vanhan tutun, jota en ole nähnyt ehkä 9-10 vuoteen. Sanoi mulle ystävällisesti ihan ensimmäiseksi, että "juma että oot lihonnut".

Joo. Viimeksi kun tavattiin, painoin noin 43 kiloa, siispä huolestuneena punnitsin itseni aamulla ja vaaka näytti 61,7 kg. Nyt laihikselle. Hop.
Oletkos sä 170cm?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Joo.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kiukkutipu kirjoitti:Joo.
:sir:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.