Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21562
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Avokonttorien tuottavuusvaikutus on negatiivinen, se on tiedetty jo pitkään. Lisäksi työviihtyvyys laskee. Suomessa vaan ollaan tässäkin ilmiössä 20 vuotta jälkijunassa.
Mut kun se muoti on nykyään flex. Silloin voi mennä hiljaiseen huoneseen jos on joku introvertti hyypiö.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14938
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Avokonttorien tuottavuusvaikutus on negatiivinen, se on tiedetty jo pitkään. Lisäksi työviihtyvyys laskee. Suomessa vaan ollaan tässäkin ilmiössä 20 vuotta jälkijunassa.
Mut kun se muoti on nykyään flex. Silloin voi mennä hiljaiseen huoneseen jos on joku introvertti hyypiö.
Hiljaiset huoneet on koko ajan jonkun puhelukäytössä. Flex tuottaa vielä huonompaa työviihtyvyyttä ja tuottavuutta kuin kiinteä avo.
Universaali disclaimer.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6692
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja aasi »

So Hard kirjoitti:Avokonttorien tuottavuusvaikutus on negatiivinen, se on tiedetty jo pitkään. Lisäksi työviihtyvyys laskee. Suomessa vaan ollaan tässäkin ilmiössä 20 vuotta jälkijunassa.
Ei nuo oo maailmaltakaan hävinnyt:

http://calnewport.com/blog/2016/10/09/i ... evelopers/
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14938
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

aasi kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Avokonttorien tuottavuusvaikutus on negatiivinen, se on tiedetty jo pitkään. Lisäksi työviihtyvyys laskee. Suomessa vaan ollaan tässäkin ilmiössä 20 vuotta jälkijunassa.
Ei nuo oo maailmaltakaan hävinnyt:

http://calnewport.com/blog/2016/10/09/i ... evelopers/
Ei, mutta maailmalla noihin mentiin ajat sitten ja sen jäljiltä on isosti tutkimustuloksia ettei kannattais. Suomessa uidaan tutkimustuloksia vastavirtaan koska flex on niin hip ja cool.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25925
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^ Ennenkuulumatonta, että joku väittää, että töissä olisi hyvä pystyä keskittymään. Varmasti tätä kohta pidetään mullistavana uutena havaintona...
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23573
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pikkuriikkisen ketuttaa kuunnella tässä avokonttorissa pikkulasten paskataudeista ja paskan koostumuksesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21562
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti: Hiljaiset huoneet on koko ajan jonkun puhelukäytössä. Flex tuottaa vielä huonompaa työviihtyvyyttä ja tuottavuutta kuin kiinteä avo.
Puheluille pitää olla omat tilat.

Käytännössä flexissä saisi olla työpisteistä vähintään 1/3 erillisissä tiloissa: pikkuneukkeraissa, hiljaisissa huoneissa jne.

Kuluja kunnon flexissä ei säästä. Vanhaa koppikonttoritilaa saa niin paljon halvemmalla, että ylimääräiset neliöt eivät nosta kustannuksia. Toki joku 80-luvun helmi on edustamisen kannalta vähän niin ja näin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14938
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:Kuluja kunnon flexissä ei säästä. Vanhaa koppikonttoritilaa saa niin paljon halvemmalla, että ylimääräiset neliöt eivät nosta kustannuksia. Toki joku 80-luvun helmi on edustamisen kannalta vähän niin ja näin.
Kuka asiakkaita työntekotiloissa vastaanottaa?
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23573
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Meikäläisen äänen saa tiimitilat. Tosin nykyinen 12 hengen tiimi on hajaantunut neljään eri kaupunkiin niin oma huonekkin kelpaisi, voisi rauhassa täyttää sen viherkasveilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

sivustahuutaja kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Avokonttorien tuottavuusvaikutus on negatiivinen, se on tiedetty jo pitkään. Lisäksi työviihtyvyys laskee. Suomessa vaan ollaan tässäkin ilmiössä 20 vuotta jälkijunassa.
Mut kun se muoti on nykyään flex. Silloin voi mennä hiljaiseen huoneseen jos on joku introvertti hyypiö.
Sitten on vielä se, että teen itse esim. välillä keskittymistä vaativaa taittotyötä. Eli jos haluan rauhaa, pitää raahata kaikki hilavitkuttimet johonkin neukkariin, koska pelkällä läppärillä homma ei pelaa. Ennemmin jään himaan tekemään.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14938
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Ennemmin jään himaan tekemään.
Sama ratkaisu on ollut mullakin.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Air China palvelee:

Minä: Hei, noin kymmenen puhelinsoittoa ja tusina sähköposteja myöhemmin sain ohjeen olla yhteydessä juuri teihin Arlandan kentällä. Rikoitte mun rinkan, alkakaa pulittaa

Minä (yli kk myöhemmin): Lähetin teille viestin kuukausi sitten, voisitteko vastata?

AC (lähes 2 kk myöhemmin): Dear Vesper,

We would like to aplogise for the late reply due to heavy workload at this moment.

In order to help you we will need the following information from you:

1. Photo of your photo side of the passport
2. Photo of boarding pass
3. Photo of baggage tags
4. The damage report
5. Photo of damaged baggage
4. Your home address

Please do not hesitate to contact us if you have any more questions!

Have a nice day!

Minä: Laitoin teille jo nämä tiedot aiemmissa sähköposteissani, tässä ne nyt kuitenkin uudelleen liitteenä. Boardaria mulla ei enää ole, koska on kulunut jo 6 kk ja kaikki tiedot löytyy paikan päällä tehdystä vahinkoilmoituksesta.

Minä (2 kk myöhemmin): On taas mennyt kaksi kuukautta, onko teillä mitään raportoitavaa?

Minä (2 kk myöhemmin): Ja jälleen on mennyt kaksi kuukautta. Voitteko vastata minulle välittömästi.

AC (tunnin kuluttua): Dear Vesper,

We are just confusing that there is another person who is contacting with us with the same case! Do you know about that? Could you please double check with your families?

Minä: Ei, asun yksin ja matkustin yksin, kukaan perheestäni ei ole asiassa mitenkään osallisena.

AC: Dear Vesper,

Your case was made in MNL and it is better to contact them about the compensation because they have all information. We could not find the report number.

[email protected]

Minä: VITTTUUUUUUUUUUUUUU!!!!aksdjfnaklsjdfnalöwkefh aseflakjsdflkj aseläfjkawäerj aäseo erj
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dear Ms. Vesper,

Good day.

Greetings from dnata Baggage Services Manila.

Please be advised that Air China Manila is now offering you 30USD as final settlement offer for your damaged baggage. Kindly advised if you are amenable with the said settlement so that we can advised the airline.

Thank you very much


Aaaahhahahahaaa! Laitoin vastaehdotuksen, että voivat hakea mun rinkan himasta, korjauttaa sen ja palauttaa takaisin. Tai laittaa nollan tohon perään.

Tilanne on eskaloitunut sen verran, että ihan sama mitä korvaavat ja korvaavatko mitään, pääasia että joutuvat vähän hikoilemaan asian kanssa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jännitys tiivistyy!

Dear Ms. Vesper,

This is to acknowledge that we received your email. We will endorsed your concern with the local Air China Office here in Manila. With regards with the repair, I will check with the airline, if they have a repair center on your location.

Once we received a feedback from the airline, we will contact you soonest.

Thank you very much.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21562
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^

Eh? Repair center? Eli pyytävät sinua tuomaan rinkkasi varikolle ja vetävät sitten kuntoon sellaisella lentokoneen metalliteipillä?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6316
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Miehellä oli joku noro tai vastaava, meni ohi n. 1,5 vuorokaudessa. Mulla on oireiden alusta saakka ollut sellainen "koska se alkaa" - tyyppinen pelko perseessä sekä itsen että lapsen osalta. Toistaiseksi ollaan vältytty, mutta olen nyt viimeisen vuorokaden ollut ihan korostetun tietoinen jokaisesta pienestäkin olotilan muutoksesta. Olen myös nukkunut surkeasti, kun olen pelännyt että lapsi alkaa oksentaa ja tukehtuu naapurihuoneeseen, jos en ole skrarppina. Nyt on taas sellainen olo, että saattaisi olla vähän oksettava olo tai sitten ei. Ärsyttävää.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23573
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Silsan arvet melkein kokonaan parantuneet niin eilen sitten menin unohtamaan släbärit salikassista. Kuitenkin tarttui taas meikäläisen tuurilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6316
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja exsu »

McJanne kirjoitti: 30.01.2017 11:07 Meillä koko perhe huutoripuloi ja oksentaa, koirat tosin vaan ensin mainittua ja vähän hillitymmin.
Meidän loppusaldo näkyy nyt jääneen seuraavaksi:

Mies oksensi 1,5 vrk ja oli ainakin saman verran puolikuntoisena jälkikäteen. Itse en oksentanut kertaakaan, mutta makasin yhden päivän toimintakyvyttömänä ja paastoten pimeässä huoneessa. Taapero selvisi ilman osumia. Toinen koirista pyysi yöllä kertaallen ylimääräistä ulkoilua, mutta tuotos oli kiinteä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23573
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perkele!

Kotipizza ahmaisi Pizzataksin

Etsittävä uusi toimittaja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti: 01.02.2017 11:18
McJanne kirjoitti: 30.01.2017 11:07 Meillä koko perhe huutoripuloi ja oksentaa, koirat tosin vaan ensin mainittua ja vähän hillitymmin.
Meidän loppusaldo näkyy nyt jääneen seuraavaksi:

Mies oksensi 1,5 vrk ja oli ainakin saman verran puolikuntoisena jälkikäteen. Itse en oksentanut kertaakaan, mutta makasin yhden päivän toimintakyvyttömänä ja paastoten pimeässä huoneessa. Taapero selvisi ilman osumia. Toinen koirista pyysi yöllä kertaallen ylimääräistä ulkoilua, mutta tuotos oli kiinteä.
Onko teillä molemmilla N O R O ???
Vai mikäs tuo vois olla?

HELMIARSKA
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja aydemir »

McJanne kirjoitti: 01.02.2017 16:45
Bluntly kirjoitti: 01.02.2017 12:28 Perkele!

Kotipizza ahmaisi Pizzataksin

Etsittävä uusi toimittaja.
Pappa Pizza
Jep, suosittelen! Tosin jauheliha on sitten jauhelihakastike, se kannattaa muistaa.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23573
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jauheliha on pitsatäytteiden ananas, ei!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23573
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mokasin isosti.

Tax freestä pääsin melkein läpi mokaamatta, mutta kassajonossa sitten koppasin ison lootan suku-lakuja. Ja kun en osaa olla ahmimatta niin eilen illallakin taisi mennä 12.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23573
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ketuttaa kun Elixia sulkee Leppävaaran toimipisteensä vedoten muka taloudellisiin syihin. Vaikea uskoa sillä käyttöasteella.

Tietenkin kaksi keskusta aivan vierekkäin ei ole kiva yritykselle, mutta nyt Sellon toimipiste tulee ihan ketullisen täyteen ja osa Leppävaaran kävijöistä siirtyy toisen firman asiakkaiksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23573
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Posti....

posti.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.