Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23599
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mutta kaikki on kakkaa kunnes on aikuisen oikeasti hyviä sovelluksiakin.

Eli ei ole Tac-2:n voittanutta vielä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja huima »

Ja ainoa johon noista on olemassa vielä oikeasti otimivia ja hauskoja pelejä, joita pelata ystävien kanssa on Wii.

Ajan kanssa tilanne toki muuttuu, mutta housujen kastelu Moven tai Kineticin takia ennen kuin niille on mitään todella hyviä titlejä olemassa on tylsää. Toki paremmat speksit voivat edesauttaa sen ekosysteemin syntymiseen, mutta maailma ei aina toimi niin - ja sitten harmittaa, jos on käyttämätöntä rautaa ihan turhaan hankittuna.

Ja juu. Epäilykset ovat kovat Kineticin toimivuuteen vielä kohtuulliseen aikaan.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

huima kirjoitti: Ja juu. Epäilykset ovat kovat Kineticin toimivuuteen vielä kohtuulliseen aikaan.
Oletko demonnut mitään sillä? Itse olen kuullut todella ylistäviä arvosteluja tuntumasta, vaikka lanseerauspelit ovat mitä ovat.

No, jos muistellaan Wii:n lanseerausta, mikäs siinä oli se teh game: Wii sports, joka ei ollut mitenkään erityinen. Veikkaisin että aika samaa tasoa noiden Kineticin lanseeraushommien suhteen.

Se tanssipeli ja jumppaurheiluhässäkkä kuulemma toimii oikeasit hyvin. Plus liikkuminen ja käyttiksen hallinta eleillä wörkkii, kuten myös konsoliin kirjautuminen naaman avulla, eli istumalla masiinan eteen.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja huima »

Haemaeraemies kirjoitti:Oletko demonnut mitään sillä? Itse olen kuullut todella ylistäviä arvosteluja tuntumasta, vaikka lanseerauspelit ovat mitä ovat.
En.

Mutta minusta Nintendolla on parempi trackrecord pelien suhteen.

Microsoft voi todella positiivisesti yllättää tässä, en sitä kiellä - mutta en ole ladannut itse mitään odotuksia Kineticin suhteen, vaan annan sen rauhassa todistaa itse itsensä markkinoilla - ennen kuin alan kiinnostumaan siitä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

huima kirjoitti: Mutta minusta Nintendolla on parempi trackrecord pelien suhteen.
Wow, tää osoittaa että kuinka erillaisia ihmiset oikeasti on. Mun mielestä Nintendon ehdottomasit suurin heikkous Wiissä on pelitarjonta, joka kaikki tuntuu olevan karkinväristä tasohyppelyä, tai parilla eurolla portattua räiskintää toisilta alustoilta.

Onhan siellä Metroidit, Linkit, monet erit Super Mariot jne, mutta jotekin tuntuu että se ultimate päräytys on jäänyt uupumaan. Paljon ihan jeppis-kamaa muttei sellaista mindbloweria.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
So Hard

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Shootemuppien pelailu voisi olla hauskempaa liikeohjain + "valopistooli" -yhdistelmällä. Ainakin pelihalleissa hupaisampaa. Luulisi sellaisesta saava guitar heron kaltaisen hittisydeemin jos olisi pelitukea. Replikat aseista ja lapset ja lapsenmieliset miehet - fail on mahdoton.

En tunne erityistä mielenkiintoa hyppiä ja keikkua pelivehkeen edessä, koko homman ideahan on se että istutaan sohvalla, jauhetaan paskaa ja otetaan säännöllisesti hörppy kaljasta. Rutinoitunut pro evolution soccerin pelaaja voi tehdä samaan aikaan kassin kun avaa uuden kaljan.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja huima »

Haemaeraemies kirjoitti:Wow, tää osoittaa että kuinka erillaisia ihmiset oikeasti on. Mun mielestä Nintendon ehdottomasit suurin heikkous Wiissä on pelitarjonta, joka kaikki tuntuu olevan karkinväristä tasohyppelyä, tai parilla eurolla portattua räiskintää toisilta alustoilta.

Onhan siellä Metroidit, Linkit, monet erit Super Mariot jne, mutta jotekin tuntuu että se ultimate päräytys on jäänyt uupumaan. Paljon ihan jeppis-kamaa muttei sellaista mindbloweria.
Joo, mutta pelitarpeet ja tilanteetkin on erilaisia.

Wiitä on nyt pelattu naisystävien kanssa porukalla osana illanviettoa, sen sijaan että äijien kesken tai yksin tahkottaisiin pimeässä olohuoneessa hien hajuisena jotain ultimate seikkailua tai tappomeininkiä läpi.

Valitsen Wiin minä päivänä tahansa.

Casual gaming olohuoneessa. Nice!
So Hard

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti:Paljon ihan jeppis-kamaa muttei sellaista mindbloweria.
Mario Kart tuntuu räjäyttäneen useamman tuntemani tajunnan ihan kokonaan.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja huima »

So Hard kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Paljon ihan jeppis-kamaa muttei sellaista mindbloweria.
Mario Kart tuntuu räjäyttäneen useamman tuntemani tajunnan ihan kokonaan.
Word.

Koko tunneskaala käytössä, kun sitä peliä pelaa.
NuoriD

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Tietenkään ei ole järkeä lähteä mallintamaan 130%:sti sellaisten pelien fyysistä kokemusta, joita voi pelata oikeastikin. Jos haluaa mahdollisimman realistista jalkapalloa, niin menee sitten pelaamaan jalkapalloa.

Mutta irl on vaikea päästä valomiekkailemaan tai ampumaan natseja.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Paljon ihan jeppis-kamaa muttei sellaista mindbloweria.
Mario Kart tuntuu räjäyttäneen useamman tuntemani tajunnan ihan kokonaan.
Puhuks sä siit wanhasta Mario Cart:sta vai Wiin versiosta? Mä en onnistunut löytään sitä tajuttoman siistiä fiilistä ja kisailun tunnelmaa joka oli siin vanhassa tuosta uudesta.

Mutta se ei tarkoita ette ei olisi pirun kova peli, tosi moni kaveri pärähtänyt ihan täysin tuohon ja pariin muuhun Marioon. Eli tässäkin epätykkäämisessä vika varmaan jälleen in my head.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
NuoriD

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

huima kirjoitti:
Wiitä on nyt pelattu naisystävien kanssa porukalla osana illanviettoa!
Tää on joko heteromiehen fantasia tai sitten so gay.
So Hard

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti:Eli tässäkin epätykkäämisessä vika varmaan jälleen in my head.
No siis ei se Kart Wii munkaan tajuntaa räjäyttänyt, mutta kyllä se silti ihan hauska peli on.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

So Hard kirjoitti:Shootemuppien pelailu voisi olla hauskempaa liikeohjain + "valopistooli" -yhdistelmällä.
Tätäpä just Movelta eniten odotan. Resident Evilistä tulikin jo Move-versio, mutta se oli onnistuttu käsittämättömästi ryssimään täysin. Shoot-demo siis ainoa oikea kokemus tuosta pyssyttelykäytössä, mutta tarkalta ja hyvältä tekniikka vaikuttaisi ihan "totisempaankin" räiskyttelyyn.
Pröötprööt
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Assassin's Creed 2. Netissä myivät alta kympin. Visuaalisesti hieno peli, jota en jaksanut opetella pelaamaan.

Onneksi on poika siinä iässä, että isän ei tarvitse muuta kuin ostaa peli ja katsella pojan olkapään yli realistista grafiikkaa. Ja tietysti ajoittain kunnon isä kannustaa poikaansa huutamalla rytmikkäästi, että TAPA-TAPA-TAPA!
Kyllä isä-poika suhde on kaunis asia. :h:
NuoriD

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Cavallo kirjoitti:Assassin's Creed 2. Netissä myivät alta kympin. Visuaalisesti hieno peli, jota en jaksanut opetella pelaamaan.

Onneksi on poika siinä iässä, että isän ei tarvitse muuta kuin ostaa peli ja katsella pojan olkapään yli realistista grafiikkaa. Ja tietysti ajoittain kunnon isä kannustaa poikaansa huutamalla rytmikkäästi, että TAPA-TAPA-TAPA!
Kyllä isä-poika suhde on kaunis asia. :h:
Minkä ikäinen sun poika on? Mulla on 12 ja poika ei anna mun pelata, kun pelaan sen tilastot :)

Edit: pilaan pojan tilastot
Viimeksi muokannut NuoriD, 16.11.2010 12:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

NuoriD kirjoitti:Minkä ikäinen sun poika on? Mulla on 12 ja poika ei anna mun pelata, kun pelaan sen tilastot :)
Mun poika on vasta 10, mutta meillä on selvästi meneillään sukupolvenvaihdos pelirintamalla.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja huima »

Aistittavissa että Cavallon kotona on true gamer ja NuoriD:n jälkikasvu on peleissä tohvukka, kun ei kerran pysty isän scoreja ylittämään.
NuoriD

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

huima kirjoitti:Aistittavissa että Cavallon kotona on true gamer ja NuoriD:n jälkikasvu on peleissä tohvukka, kun ei kerran pysty isän scoreja ylittämään.
Ah. Nyt tuli paha typo. Siis PILAAN pojan tilastot. En mä tietenkään pärjää sille ollenkaan. Jos ollaan COD:a one on one niin yleensä häviän jotain 7-1.
Manaaja

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Haemaeraemies kirjoitti:Manalan besserwisseilyt
Melkein tekisi mieleni nostaa iTuplastandardikortti.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Manaaja kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Manalan besserwisseilyt
Melkein tekisi mieleni nostaa iTuplastandardikortti.
Oisit nyt nostanu sen, ja kaikki muutkin mitä pakastasi löytyy. Mieles tekee kuiteskin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dumis

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voisittex mennä takas sinne nörtteilyketjuun mittailemaan kovalevyjen kokojanne?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kuva
Öh, siis odottelen.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 16.11.2010 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Dumis kirjoitti:Voisittex mennä takas sinne nörtteilyketjuun mittailemaan kovalevyjen kokojanne?
Ei mulla ole mitään tarvetta mittailla mitään, tiedän kovojeni tilavuuden, mulkkuni pituuden ja psykkeeni rajat.

Siksi juuri en tajua että miksi Manala nyt vaan puhu suutaan puhtaaksi kun selväsit tekee mieli keljuilla.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Manaaja

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Haemaeraemies kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Manalan besserwisseilyt
Melkein tekisi mieleni nostaa iTuplastandardikortti.
Oisit nyt nostanu sen, ja kaikki muutkin mitä pakastasi löytyy. Mieles tekee kuiteskin.
Ootpas sä herkällä päällä. Lauot kyllä kaikenlaista mutta vastaanottaminen tuntuu aiheuttavan itkupotkuraivareita. Taitaa se tarve johonkin olla siellä päässä.