B:lle :

Taitais olla parempi pitää tikkunsa noin 5 metrin päässä tästä sopasta, mutta voin mä nyt sen verran sanoa, että venyttely auttaa palautumisen aikaisiin lihaskipuihin ja lukkoihin ainakin mulla ihan huomattavasti. Tietty jos venyttely on sitä että otetaan vähän kesken kävelyä nilkasta kiinni ja taivutetaan sitä puoli sekuntia persettä kohti niin... Mut ~vartin verran kun venyttelee ~tunti kovan treenin jälkeen (yleensä ite tein ton pääosin saunassa) niin että ne venytykset ovat progressiivisia ja pitkäkestoisia niin kyllä mä ainakin huomaan aika pirunmoisen eron palautumisessa.masa kirjoitti:Jep.Ylermi Ylihankala kirjoitti:On tämä ihme palsta. Ikänsä reenanneena ja alan lehtiä lukeneena totean, että täällä kumotaan ihan perusjuttuja.
Odotan Manaajan saapumista paikalle. Tuttuun tyyliinsä hän pitänee vastarannan kiiskille puhelinluettelon paksuisen luennon.
Otin yhden Jack´s original chili beerin. Ihan kuraa.Ylermi Ylihankala kirjoitti: Jos yhden hiivan...
Kottarainen kirjoitti:Kesä ja festarit sun muut tulossa. Yritän treenata juopottelua, oon ihan ruosteessa.
Kävin kääntymässä. Hirveä mesta.Bluntly kirjoitti:^ Mummotunneli on open.