Katsotaan, kiitos kutsustakid kirjoitti:Hilaat sen persees tänne?Elppis kirjoitti:Lupasin mennä miestä vastaan 20.30. Mitäköhän siinä välissä tekisi? SinkkubilistäTarjoon sumpit tai ööliä. On muuten muutakin ko tuplapukkia...

Katsotaan, kiitos kutsustakid kirjoitti:Hilaat sen persees tänne?Elppis kirjoitti:Lupasin mennä miestä vastaan 20.30. Mitäköhän siinä välissä tekisi? SinkkubilistäTarjoon sumpit tai ööliä. On muuten muutakin ko tuplapukkia...
Mä odotan jännityksellä et kuin käyElppis kirjoitti: Katsotaan, kiitos kutsustaEn mä viitsi leffaseuraa hylätä jos jaksaa vielä mun seuraa
Ei mainintaa Jaakosta tai päivästä. *viheltää pelirangaistuksen*huima kirjoitti:Lal lal laa.
Pari vapaapäivää nyt. Jos vaikka tekisi jotain kivaa.
Pikkujouluvaatteet? Kerrotko, mitä ostit, vai haluatko säilyttää yllätyksen?Edith kirjoitti:Minä saan minun uudet vaatteet! Minä saan minun uudet vaatteet!
Joo, se tänhetkinen valikoima tai muoti tai mikä lie keskustan kaupoissa on enimmäkseen hirveä ja käsittämätön. Oletko sattunut näkemään esim. H&M:n Stella Mc Carthy -malliston satiinisia polvimittaisia juhlaHAALAREITA? Puistattavaa. No joo, mutta siis mä ostin paidan ja hameen. Semmoset tummat. Ei niitä sen paremmin osaa kuvailla, mutta iloinen olen siis erittäin kovasti siitä, että jotain sopivaa löysin. Ei ne vaatteet musta illan prinsessaa tee, mutta parempi niissä kuin farkuissa ja t-paidassa.Aito_Johanna kirjoitti: Pikkujouluvaatteet? Kerrotko, mitä ostit, vai haluatko säilyttää yllätyksen?
Mä pikakelasin tänään keskustan kaupat, en löytänyt mitään.
Näiden päälle mäkin kävin oksentamassa. Viime vuotinen Lagerfeltti-mallisto oli NIIN paljon onnistuneempi.Edith kirjoitti:Oletko sattunut näkemään esim. H&M:n Stella Mc Carthy -malliston satiinisia polvimittaisia juhlaHAALAREITA?
Siinä tavoitetta itse kullekinIltasanomat kirjoitti:Itäsuomalainen keski-ikäinen mies laittoi Joensuun keskussairaalan ennätystilastot uusiksi, kun hänen verestään mitattiin peräti 8,3 promillea alkoholia.
Hänet ohjattiin potilaskuljetuksen jälkeen suoraan teho-osastolle. Kahdeksan tunnin hoidon jälkeen mies oli jo valmis lähtemään pois sairaalasta.
Ei kuitenkaan vielä silloinkaan täysin selvin päin. Apulaisylilääkäri Jarkko Nurmisen mukaan humala oli laskenut, mutta kokeet osoittivat veren alkoholipitoisuudeksi yli viisi promillea.
- Harjoittelua tuollaiseen känniin pääseminen vaatii. Pitää juoda pitkään ja hartaasti, Nurminen päivittelee.
- Normaalin ihmisen hengitys olisi pysähtynyt, ja seurauksena olisi ollut alkoholimyrkytyksen aiheuttama kuolema.
Noin 50-vuotiaan miehen elimistön hermosolut olivat kuitenkin tottuneet jatkuvaan kostean paikan leiritykseen.
- Kyllä ne solut suorastaan uivat alkoholissa, Nurminen kuvailee noin vuoden takaista tapausta.
Suhteenne on kehittynyt jo tuohon tilaan? Nuorilla on aina niin kiire.nexie kirjoitti:Aargh. Löysin keittiöstäni Jotain mystistä ja äärimmäisen pahalta haisevaa. Jotain oli ilmeisesti valunut roskiksesta ja se Jokin oli kehittänyt oman elämänsä ja laajentanut elintilaansa. Kammotus ja yökötys
En sentään pakottanut sinuu kirjoittamaan koko esseetä, hmm?Ann kirjoitti:Tähän on tultu, annan ruotsinkielen etäopetusta verkossa.
Hyvä ettet pakottanut.., en olis näemmä osannut.Mylwin kirjoitti: En sentään pakottanut sinuu kirjoittamaan koko esseetä, hmm?