Rahareikänä Avensis

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Re: Rahareikänä Avensis

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.05.2026 8:24 Vasemman eturenkaan camber oli speksien ulkopuolella. Korjattiin. Vaihdettiin taakse yläpallonivelet. Ei maksanut mitään :ohyeah:
Eli sittenkin se vastaus mun alkuperäiseen kysymykseen oli tekee ilmaiseksi. Mä aina unohdan, että jotkut ajaa niin uusilla autoilla, että niissä on takuu voimassa :doh:

Oliko ne yläpallot nää mistä Tesla pääsi otsikoihin vähän aikaa sitten?
https://www.hs.fi/visio/art-2000011989767.html
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 29.05.2026 8:59
James Potkukelkka kirjoitti: 29.05.2026 8:24 Vasemman eturenkaan camber oli speksien ulkopuolella. Korjattiin. Vaihdettiin taakse yläpallonivelet. Ei maksanut mitään :ohyeah:
Eli sittenkin se vastaus mun alkuperäiseen kysymykseen oli tekee ilmaiseksi. Mä aina unohdan, että jotkut ajaa niin uusilla autoilla, että niissä on takuu voimassa :doh:

Oliko ne yläpallot nää mistä Tesla pääsi otsikoihin vähän aikaa sitten?
https://www.hs.fi/visio/art-2000011989767.html
Joo. Kysyin tiskillä ja juuri noista kyse. Eli tod. näk. ensi kevään ekasta katsastuksesta menee nyt läpi.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.05.2026 9:01 Joo. Kysyin tiskillä ja juuri noista kyse. Eli tod. näk. ensi kevään ekasta katsastuksesta menee nyt läpi.
:sir:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^^^
Sanotaan 1 miljoonaa lisäkuolemaa per vuosi lähitulevaisuudessa x 10 000€ per henki = 10 miljardia per vuosi. YK budjetti on 3,5 miljardia. Eli oisko tässä nyt sitten joku 8 miljardin tappio tulossa ilman dynaamisten vaikutusten tarkastelua.

Nyt muuten eletään vuotta 2026, joten lisäkuolemien pitäisi kai jo olla verifioitavissa. Trumpin kaudella pitäisi ChatGPT:n mukaan näkyä miljoonia lisäkuolemia. Ennustan, että ei tule näkymään.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.05.2026 8:30 Tarinan opetus: älä koskaan uhoa.
Opettele uhoamaan kunnolla. Kuten:

En osta Teslaa niin kauan kuin ne on pirun rumia ja puskurit tippuu sateessa.

No niin. Ei tarvitse ostaa teslaa, koskaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.